Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik herken dit echt heel goed, heb het heel lang gehad nadat het met mijn ex op een lullige manier was uitgegaan. Ik heb heel lang niemand toegelaten en had ook vooral het gevoeld dat andere mensen maar moeite voor MIJ moesten doen, en als ze dat niet wilden of naar mijn mening te weinig deden, dan hield het daar gewoon op.
Pas toen ik iemand ben tegengekomen die ik écht leuk vond, op een feestje, terwijl ik zelf eigenlijk niet wist dat ik er weer voor open stond, kreeg ik al dat soort gevoelens terug. Ik had weer zin om moeite te doen, zin om zelf energie erin te steken en ik merkte dat ik me ook echt weer een beetje kon verliezen in iemand ![]() Ik heb het gevoel, of althans wat ik dan uit je verhaal opmaak, dat jij een beetje hetzelfde hebt.. en ik heb geen tips ofzo. Ik denk dat het vanzelf slijt en dat er vanzelf een moment komt dat je merkt dat je er weer voor open staat! |
![]() |
|
![]() |
Nou het ligt er echt aan of je een meisje leuk vindt, als je een meisje niet leuk vindt en die flirt met je snap ik het best, ik doe dat dan ook, en veel meer mensen dat is logisch, maar als je haar wel leuk vindt is het wel een probleem, maar ik denk dat je echt nog wel eens verliefd wordt en dat je dan wel iets met haar durft te beginnen
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
gevoel (een raar iets...?) dark princess | 16 | 13-02-2006 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
'Wanneer mag ik me hoe voelen' Verwijderd | 5 | 20-01-2005 18:41 | |
Liefde & Relatie |
Deprie gevoel Missy_X | 4 | 06-09-2003 13:20 | |
Psychologie |
ik voel niets meer. sorryffanoniem | 13 | 13-03-2002 16:57 | |
Verhalen & Gedichten |
een oude van me, maar dat gevoel is er weer ffkes.... An | 2 | 22-12-2001 00:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Jij gaf me dat gevoel (lesuh!!!!!!) An | 13 | 13-08-2001 17:36 |