![]() |
|
"supergoed" is voor iedereen anders, we kunnen je nog zoveel tips geven, uiteindelijk ligt het er toch maar aan wat je vriend het lekkerst vindt, dat moet je zelf uitvinden.
je kan bijvoorbeeld veel afwisselen in bewegingen: naar voren en achteren, rondjes draaien, op en neer, je vriend kan zijn bekken naar boven "gooien". daarbij kan je vragen wat je vriend het lekkerst vindt. als je wil dat het er voor hem ook nog geil uitziet kan je jezelf vingeren (strelen over clitoris). verder kan je nog variëren door andersom op hem te gaan zitten, door soms helemaal rechtop en soms dieper naar voren buigen ("plagen" door hem telkens nét niet te zoenen). |
![]() |
|
je kan op je knieen gaan zitten en met je kont op en neer bewegen, of heen en weer (voor naar achter).
Je kan ook op je voeten gaan zitten en hetzelfde doen, rondjes draaien, knijpen en skippyballen ![]() ![]() Je kan dit ook allemaal doen met je rug naar zijn gezicht toe. enneh: Heeeeel veel oefenen vindt hij ook lekker denk ik. ![]()
|
Hmmz , toen mijn vriendin op me zat bereed ze me gewoon. Ik pakte dan haar heupen beet trok haar een beetje omhoog en ik neukt egewoon omhoog
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar zo gaat dat bij ons ook. En we doen ook wel dat ik dan niet meer op hem zit, maar op hem lig. Dan zitten je benen dichter bij elkaar, dus is he nauwer. Dan kun je zelf ook nog de spieren aanspannen op het moment dat zijn lul eruit gaat, dan krijg je zo'n soort zuigeffect ![]() Tenminste als ik het nu goed beschrijf .. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En trouwens!!! Vandaag ging het al een stuk beter!!!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 15:31 |