Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 20:34
sexybitch
sexybitch is offline
Ik lag vandaag met mijn vriend te vrijen en ik zat bovenop.. ik heb daar nog niet zoveel ervaring mee... maar volgens mij ging het niet zo heel goed... Willen jullie mij is tips geven hoe je dat nou het beste kan doen!!! En hoe het voor hem het lekkerst is!!! Hij vind als ik bovenop zit wel geil... maar dan wil ik het ook wel supergoed kunnen doen!!! En het zal wel oefenen zijn... maar kom maar ff op met de tips!!!
Thx!!!

Groetjes!!!
Oud 08-08-2002, 21:47
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
sexybitch schreef:
maar dan wil ik het ook wel supergoed kunnen doen!!!

Groetjes!!!

Daar heb je videobanden voor... Als je dat na kan doen dan is het supergoed, maar iedereen doet het toch weer op zijn eigen manier... Ik zou zeggen, "Blijf oefenen".

Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 23:13.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:27
nienie
nienie is offline
"supergoed" is voor iedereen anders, we kunnen je nog zoveel tips geven, uiteindelijk ligt het er toch maar aan wat je vriend het lekkerst vindt, dat moet je zelf uitvinden.

je kan bijvoorbeeld veel afwisselen in bewegingen: naar voren en achteren, rondjes draaien, op en neer, je vriend kan zijn bekken naar boven "gooien". daarbij kan je vragen wat je vriend het lekkerst vindt. als je wil dat het er voor hem ook nog geil uitziet kan je jezelf vingeren (strelen over clitoris). verder kan je nog variëren door andersom op hem te gaan zitten, door soms helemaal rechtop en soms dieper naar voren buigen ("plagen" door hem telkens nét niet te zoenen).
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:47
LM
LM is offline
Filmpje kan je idd veel van leren!
Blijven oefenen.
Oud 09-08-2002, 00:26
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
vraag het an em
Oud 09-08-2002, 12:23
Mark
Mark is offline
Met je heupen draaien als Shakira :mrgreen:
Oud 09-08-2002, 12:43
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
Met je heupen draaien als Shakira :mrgreen:
Je moet ook weer niet TE snel klaarkomen...
Oud 09-08-2002, 14:29
Kirk22
Kirk22 is offline
je kan op je knieen gaan zitten en met je kont op en neer bewegen, of heen en weer (voor naar achter).
Je kan ook op je voeten gaan zitten en hetzelfde doen, rondjes draaien, knijpen en skippyballen . Niet te hard want dat kan pijn doen als het fout gaat .
Je kan dit ook allemaal doen met je rug naar zijn gezicht toe.
enneh: Heeeeel veel oefenen vindt hij ook lekker denk ik.
Oud 10-08-2002, 14:46
verbal-violence
verbal-violence is offline
Hmmz , toen mijn vriendin op me zat bereed ze me gewoon. Ik pakte dan haar heupen beet trok haar een beetje omhoog en ik neukt egewoon omhoog best lekker hoor
Oud 11-08-2002, 04:12
Snaak
Snaak is offline
ik vind 't 't lekkerst als ze wat achterover leunt, maar niet zo ver mogelijk, met der gezicht naar me toe

is misschien wat onhandig soms, maar ruled wel hard
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 13:27
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
Hmmz , toen mijn vriendin op me zat bereed ze me gewoon. Ik pakte dan haar heupen beet trok haar een beetje omhoog en ik neukt egewoon omhoog best lekker hoor
Inderdaad, das lekker Das echt zo mooi om iemand onder je te hebben liggen, die gewoon niet stil kan blijven liggen

Maar zo gaat dat bij ons ook.

En we doen ook wel dat ik dan niet meer op hem zit, maar op hem lig. Dan zitten je benen dichter bij elkaar, dus is he nauwer. Dan kun je zelf ook nog de spieren aanspannen op het moment dat zijn lul eruit gaat, dan krijg je zo'n soort zuigeffect
Tenminste als ik het nu goed beschrijf ..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 14:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
sexybitch schreef:
...
Zeg, als je echt zo 'sexy' bent, dan kun je toch zeker je eigen vriend wel plezieren?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:27
sexybitch
sexybitch is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Zeg, als je echt zo 'sexy' bent, dan kun je toch zeker je eigen vriend wel plezieren?
Heey niet zo bijdehand he!!!! Haha!!! Kijk ik ben nog niet zo ervaren!!! Maar dan kan ik toch nog wel sexy zijn!!!
En trouwens!!! Vandaag ging het al een stuk beter!!!
Oud 12-08-2002, 17:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
sexybitch schreef:

Heey niet zo bijdehand he!!!! Haha!!! Kijk ik ben nog niet zo ervaren!!! Maar dan kan ik toch nog wel sexy zijn!!!
Daar heb je helemaal gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 21:19
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Inderdaad, das lekker Das echt zo mooi om iemand onder je te hebben liggen, die gewoon niet stil kan blijven liggen

Maar zo gaat dat bij ons ook.

En we doen ook wel dat ik dan niet meer op hem zit, maar op hem lig. Dan zitten je benen dichter bij elkaar, dus is he nauwer. Dan kun je zelf ook nog de spieren aanspannen op het moment dat zijn lul eruit gaat, dan krijg je zo'n soort zuigeffect
Tenminste als ik het nu goed beschrijf ..
lol! zuig effecten zijn idd wel grappig ja Ik heb nu geen vriendin meer dus kan het helaas ook neit meer beoefenen

Regels voor berichten