Advertentie | |
|
![]() |
|
Zolang ik studeer vind ik ikea meubelen prima. En als ik dan over een paar maanden wat geld heb kunnen veel dingen nog steeds daar vandaan komen, zeker basis dingen als een standaard boekenkast. Die dingen zijn stevig zat en ik zie de meerwaarde van een andere merknaam niet als het er hetzelfde uitziet. Dingen om je huis mee af te maken (decoratie etc.) komen er wat mij betreft niet vandaan, maar dat heb ik nu ook al niet.
|
Ik vind dat je bij Ikea voor die prijsklasse kwalitatief goede meubels krijgt. Ik heb net een eigen huisje, ben net afgestudeerd en had nog niet heel veel gespaard dus ik ben gaan shoppen bij Ikea. Ik vind dat ze leuke dingen hebben maar ik heb geen meubels omdat ze van Ikea zijn maar wel omdat ik ze echt leuk vind. Ik heb idd een Karlstad bank
![]() ![]() En ik vind de service tof. Ik ging met m'n vriend m'n bank en een kast kopen en we wisten niet zeker of dat in de auto zou passen dus hadden we voor 15 euro drie uur zo'n aanhangertje gehuurd. Zij hangen dat ding aan je auto en koppelen hem weer los. Je hoeft alleen je meubels erin te leggen en weg te rijden, prima ![]()
|
Ik heb echt bijna alles van de Ikea. 2persoons hoogslaper met bureau, bankstel, billy boekenkast, kleiner billy kastje voor borden enzo, dvd en cd rekjes, groen vloerkleed, groene Lack planken en tafeltje, Dekbedden, gordijnen... Alles dus. Allemaal goede kwaliteit en niet duur en ze hebben leuke kleurtjes. En handige spulletjes als bewaardozen en keuken dingies. Goed spul voor studenten. Zou het zelfs kopen als ik m'n eigen huisje zou hebben.
|
![]() |
|
Ik heb een IKEA CD-rek die ik gebruik als schoenenrek en die vierkante tafeltjes natuurlijk. Ik heb ze alleen in een andere kleur geschilderd (en verder 1000 spullen voor in de keuken, kussens, dekbedovertrekken, bewaardozen etc.).
|
Verwijderd
|
Ik ben groot Ikea-fan, en eigenlijk alles in m'n kamer komt er vandaan. Het zijn leuke spullen en het is betaalbaar. Als ik later werk, denk ik dat een groot deel van m'n inrichting er alsnog vandaan zal komen. Het zijn gewoon goede basics, vooral qua kasten. En het eten is er lekker, maar daar ga ik niet speciaal voor naar de Ikea.
Oh, ik ben dan wel weer zo dat niet alles uit 1 serie of kleur is. Ik heb heel veel dingen door elkaar, sommige ook van Marktplaats (m'n bank), maar wel uit Ikea series. Ik heb dus echt geen standaard Ikea-showroom kamer die zo in de catalogus kan, want dat vind ik niks. |
![]() |
|
Ikea
![]() Nja voor sommige dingen dan. Ik heb inmiddels wel ontdekt dat je niet de allergoedkoopste dingen moet kopen want die zijn kwalitatief toch wel slecht. Mn halve kamer komt er vandaan en het ziet er wel leuk uit. Billy boekenkast is ideaal, zeker in alle leuke kleurtjes. Bedden zijn er prima, hoewel een goede lattenbodem essentieel is, had eerst een van de goedkoopsten, ik zakte daarmee echt elke keer door mn bed. |
![]() |
|
Ik ben er vijf jaar geleden een keer geweest toen ik nieuwe meubels nodig had, maar toen bleek dat het in de lokale bouwmarkt goedkoper was ben ik weer weggegaan. Volgens mij heb ik wel nog de "metallic" pennenbak meegenomen, die nog steeds op mijn bureau prijkt.
|
Ik hou wel van de Ikea. Ze hebben goede spullen voor een goede prijs. M'n kastje onder m'n bureau komt er vandaan en ik ga er hoogstwaarschijnlijk ook een bed kopen. Ook hebben ze goed eten en ik hou van een hot dog en frisdrank voor 1 euro.
![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag ben ik er weer even met mijn vriend geweest en zoals altijd hebben we weer wat dingetjes gekocht
![]() Ik heb een schoenenrekje, sprei en kaarsen gekocht. Hij heeft een vloerkleed, gordijnenstok, beddengoed, 2 wijnglazen en kaarsen gekocht. Verder heb ik in mijn kamer een bijzettafel, salontafeltje, lampje, voerbakjes, placemet, kattenmand en mijn complete bed van ikea. Ook heb ik wat beddengoed, kusenhoesjes, servies en wat dingen voor in de keuken. Ik heb geen typische ikea inrichting want heel veel dingen komen juist ergens anders vandaan maar ze hebben gewoon altijd goedkope handige dingen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kun je dat nog íets gedetaileerder beschrijven? |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind IKEA een geweldige winkel
![]() Simpel, heeft zelfs wat gezelligs en iedereen kent het. Zelfs de Gilmore Girls praten erover ![]() Mijn kamer staat vol met IKEA's. Kledingkast, Planken, Boekenkast, ladenkast, bank, bamboeplantjes (ja ook dat hebben ze). Vlak nadat ik mijn kamer had verbouwd ging ik op vakantie. Toen ik thuis kwam en mijn kamer binnenkwam rook het er naar IKEA. Wow, wat een weirde reactie ![]() x |
![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=q8ygeihSPlk
Een kunstenaar die met zijn familie in diverse IKEA's performance uitvoert. Zonder toestemming van IKEA zelf. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Woonwarenhuizen zoals de Ikea Verwijderd | 12 | 20-11-2012 19:30 | |
Eten & Drinken |
Ikea foodspotters Asmooh | 7 | 11-01-2009 17:07 | |
Lifestyle |
Ervaringen met slaapbank Ikea Lilything | 26 | 02-07-2008 21:14 | |
ARTistiek |