Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2009, 14:00
*oma*
*oma* is offline
Wat vinden jullie van de IKEA? Eet je er je goedkope ontbijtje en staat je hele kamer vol met Karlstad/ Billy/ Grevbäck/ Klingsbo etc? Of vind het maar ongeïnspireerde zooi?

Vertel!
Oud 07-05-2009, 15:08
Alyssia
Alyssia is offline
Ik vind dat ze best leuk spul hebben, alleen heb ik er zelf niets van. Tenzij m'n 15 jaar oude bed er vandaan komt maar dat weet ik dus niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 16:35
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik moet nog steeds een paar van die mooie CD kastjes van ze kopen.

Om een of andere reden zijn er ook ALTIJD mooie meisjes daar.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 18:07
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb een billy kast vol gepropt met cd's, dvd's en boeken en mijn bedbank en bureau komen er vandaan. Wellicht ook mijn kledingkast maar dat weet ik niet zeker.
Oud 07-05-2009, 18:56
Verwijderd
Alle meubels uit mijn kamer komt er volgens mij vandaan, want het is lekker goedkoop en het is dichtbij Ik vind het niet per se heel mooi, maar wel goedkoop en aangezien ik student ben is dat wel handig.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 23:09
Verwijderd
ik heb er twee weken geleden nog wat spul gekocht om mn balkon mee op te fleuren ideale winkel voor een klein budget. maar dan wel op dinsdagochtend ofzo en niet op zaterdagmiddag.

Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 00:23
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik heb een billy kast vol gepropt met cd's, dvd's en boeken en mijn bedbank en bureau komen er vandaan. Wellicht ook mijn kledingkast maar dat weet ik niet zeker.
Nee, nee, nee! Benno is voor CD's en DVD's!
Ik heb nu alleen schuin dak, dus ik kan die krengen niet kwijt. Voorlopig blijft alles op de grond liggen, vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 12:51
Nona
Nona is offline
Zolang ik studeer vind ik ikea meubelen prima. En als ik dan over een paar maanden wat geld heb kunnen veel dingen nog steeds daar vandaan komen, zeker basis dingen als een standaard boekenkast. Die dingen zijn stevig zat en ik zie de meerwaarde van een andere merknaam niet als het er hetzelfde uitziet. Dingen om je huis mee af te maken (decoratie etc.) komen er wat mij betreft niet vandaan, maar dat heb ik nu ook al niet.
Oud 08-05-2009, 15:07
Verwijderd
ik heb best veel ikea shit want t is goedkoop en dus enorm vervangbaar
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 15:11
cenerentola
cenerentola is offline
Voor nu is IKEA oké. Als ik afgestudeerd ben en er geld in het laatje komt, wil ik liever meubels die betreft kwaliteit en design voor altijd mee kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 21:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind dat je bij Ikea voor die prijsklasse kwalitatief goede meubels krijgt. Ik heb net een eigen huisje, ben net afgestudeerd en had nog niet heel veel gespaard dus ik ben gaan shoppen bij Ikea. Ik vind dat ze leuke dingen hebben maar ik heb geen meubels omdat ze van Ikea zijn maar wel omdat ik ze echt leuk vind. Ik heb idd een Karlstad bank (en hij zit echt verschrikkelijk lekker). In m'n woonkamer komt alles behalve m'n dressoir en m'n eethoek er vandaan. In de slaapkamer alleen m'n bed en m'n wasmand en verder een heleboel losse dingetjes. Ze hebben veel dingen voor een leuke prijs die mijn smaak zijn dus waarom niet. M'n vriend vind het ook leuk

En ik vind de service tof. Ik ging met m'n vriend m'n bank en een kast kopen en we wisten niet zeker of dat in de auto zou passen dus hadden we voor 15 euro drie uur zo'n aanhangertje gehuurd. Zij hangen dat ding aan je auto en koppelen hem weer los. Je hoeft alleen je meubels erin te leggen en weg te rijden, prima
Oud 08-05-2009, 23:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb echt bijna alles van de Ikea. 2persoons hoogslaper met bureau, bankstel, billy boekenkast, kleiner billy kastje voor borden enzo, dvd en cd rekjes, groen vloerkleed, groene Lack planken en tafeltje, Dekbedden, gordijnen... Alles dus. Allemaal goede kwaliteit en niet duur en ze hebben leuke kleurtjes. En handige spulletjes als bewaardozen en keuken dingies. Goed spul voor studenten. Zou het zelfs kopen als ik m'n eigen huisje zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 09:41
3,14159 26535
3,14159 26535 is offline
Ikea is goed ^^

Is niet zo duur, toch wel goede kwaliteit, zie het slechte er niet van in (:

Veel suc6 als je iet van plan bent te kopen ^^
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 12:05
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik heb er alleen een bureau van, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat ik een hekel heb aan mdf, wat in ieder betaalbaar Ikea meubel zit.. Oh.. en CD rekjes..
Oud 09-05-2009, 17:12
*oma*
*oma* is offline
Ik heb een IKEA CD-rek die ik gebruik als schoenenrek en die vierkante tafeltjes natuurlijk. Ik heb ze alleen in een andere kleur geschilderd (en verder 1000 spullen voor in de keuken, kussens, dekbedovertrekken, bewaardozen etc.).
Oud 09-05-2009, 17:21
Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb nog nooit een handig CD-rek gezien, gewoon opstapelen is altijd de beste optie.

Ik denk niet dat ik iets van Ikea heb, misschien een handdoekenrekje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 23:28
Verwijderd
Ik ben groot Ikea-fan, en eigenlijk alles in m'n kamer komt er vandaan. Het zijn leuke spullen en het is betaalbaar. Als ik later werk, denk ik dat een groot deel van m'n inrichting er alsnog vandaan zal komen. Het zijn gewoon goede basics, vooral qua kasten. En het eten is er lekker, maar daar ga ik niet speciaal voor naar de Ikea.

Oh, ik ben dan wel weer zo dat niet alles uit 1 serie of kleur is. Ik heb heel veel dingen door elkaar, sommige ook van Marktplaats (m'n bank), maar wel uit Ikea series. Ik heb dus echt geen standaard Ikea-showroom kamer die zo in de catalogus kan, want dat vind ik niks.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 00:41
Verwijderd
goeie hotdogs
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 09:25
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ikea
Nja voor sommige dingen dan. Ik heb inmiddels wel ontdekt dat je niet de allergoedkoopste dingen moet kopen want die zijn kwalitatief toch wel slecht. Mn halve kamer komt er vandaan en het ziet er wel leuk uit. Billy boekenkast is ideaal, zeker in alle leuke kleurtjes. Bedden zijn er prima, hoewel een goede lattenbodem essentieel is, had eerst een van de goedkoopsten, ik zakte daarmee echt elke keer door mn bed.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 11:00
Broeder
Broeder is offline
Ik ben er vijf jaar geleden een keer geweest toen ik nieuwe meubels nodig had, maar toen bleek dat het in de lokale bouwmarkt goedkoper was ben ik weer weggegaan. Volgens mij heb ik wel nog de "metallic" pennenbak meegenomen, die nog steeds op mijn bureau prijkt.
Oud 11-05-2009, 08:39
Wammus
Wammus is offline
Ik hou wel van de Ikea. Ze hebben goede spullen voor een goede prijs. M'n kastje onder m'n bureau komt er vandaan en ik ga er hoogstwaarschijnlijk ook een bed kopen. Ook hebben ze goed eten en ik hou van een hot dog en frisdrank voor 1 euro.
Oud 11-05-2009, 11:14
*oma*
*oma* is offline
Ik vind het eten er eigenlijk maar vies, maar wel goedkoop.
Oud 11-05-2009, 21:56
Vice
Vice is offline
Ik vind de meubels vooral handig en leuk voor als basis.
Oud 11-05-2009, 22:04
Verwijderd
Vandaag ben ik er weer even met mijn vriend geweest en zoals altijd hebben we weer wat dingetjes gekocht .
Ik heb een schoenenrekje, sprei en kaarsen gekocht. Hij heeft een vloerkleed, gordijnenstok, beddengoed, 2 wijnglazen en kaarsen gekocht.

Verder heb ik in mijn kamer een bijzettafel, salontafeltje, lampje, voerbakjes, placemet, kattenmand en mijn complete bed van ikea. Ook heb ik wat beddengoed, kusenhoesjes, servies en wat dingen voor in de keuken.
Ik heb geen typische ikea inrichting want heel veel dingen komen juist ergens anders vandaan maar ze hebben gewoon altijd goedkope handige dingen!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 10:03
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Vandaag ben ik er weer even met mijn vriend geweest en zoals altijd hebben we weer wat dingetjes gekocht .
Ik heb een schoenenrekje, sprei en kaarsen gekocht. Hij heeft een vloerkleed, gordijnenstok, beddengoed, 2 wijnglazen en kaarsen gekocht.

Verder heb ik in mijn kamer een bijzettafel, salontafeltje, lampje, voerbakjes, placemet, kattenmand en mijn complete bed van ikea. Ook heb ik wat beddengoed, kusenhoesjes, servies en wat dingen voor in de keuken.
Ik heb geen typische ikea inrichting want heel veel dingen komen juist ergens anders vandaan maar ze hebben gewoon altijd goedkope handige dingen!

kun je dat nog íets gedetaileerder beschrijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2009, 16:38
Verwijderd
Ik vind IKEA een geweldige winkel
Simpel, heeft zelfs wat gezelligs en iedereen kent het.
Zelfs de Gilmore Girls praten erover
Mijn kamer staat vol met IKEA's. Kledingkast, Planken, Boekenkast, ladenkast, bank, bamboeplantjes (ja ook dat hebben ze).

Vlak nadat ik mijn kamer had verbouwd ging ik op vakantie. Toen ik thuis kwam en mijn kamer binnenkwam rook het er naar IKEA.

Wow, wat een weirde reactie
x
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 16:41
Jean Bob
Jean Bob is offline
Eten is slecht te doen.
Oud 12-05-2009, 23:17
Vice
Vice is offline
http://www.youtube.com/watch?v=q8ygeihSPlk

Een kunstenaar die met zijn familie in diverse IKEA's performance uitvoert. Zonder toestemming van IKEA zelf.
Oud 13-05-2009, 10:57
*oma*
*oma* is offline
haha, cool
Oud 13-05-2009, 11:42
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mijn kamer staat vol met IKEA's. Kledingkast, Planken, Boekenkast, ladenkast, bank, bamboeplantjes (ja ook dat hebben ze).
Bamboeplantjes verdienen ook een hoofdletter.
Reageren

Regels voor berichten