Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mja, ik kan hier wel om lachen
![]() Maar nadat in Enschede het glas om mijn oren had gevlogen en ik verschillende vreselijk toegetakelde mensen heb gezien, vond ik díe grapjes daarover toch echt een stuk minder. Helemaal niet grappig zelfs.. 't Ligt er natuurlijk aan hoe dichtbij het allemaal voor je is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind ook dat humor nooit verboden mag worden en dat dit zeker wel kan. Het wordt inderdaad lastig als je er zelf dichtbij geweest bent, maar het kan gezien worden als een manier van verwerken.
LUH-3417 - Ooit hoorde ik van iemand die een slachtoffer gemaakt had in het verkeerd en dat verwerkte door het spelen van Carmageddon. Dat is wel vreemd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
11 september vorig jaar had ik het ook helemaal gehad, ik voelde me niet op mn gemak, net als de rest van mn vrienden. Ook al was het 'ver weg', we voelden ons wel bedreigd. Sms-grapjes als: "vanavond feest in het WTC georganiseerd door Bin Laden (o.i.d.) en gesponsord door american airlines" vielen in eerste instantie dan ook niet zo in de smaak.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pepernoten in saaiptember! #1102 Verwijderd | 500 | 31-08-2010 16:26 | |
Lifestyle |
Kamer inrichting Rodion | 25 | 01-02-2006 11:16 | |
Lifestyle |
Inrichting! Marlous | 47 | 12-08-2004 15:54 | |
Lifestyle |
Creatief met stofjes, kraaltjes, kleding, gordijnen rodina | 41 | 05-06-2003 16:48 | |
Lifestyle |
Je ideale kamer. Black Sugar | 68 | 29-10-2002 19:05 |