Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Zo veel:
En dan waren er natuurlijk een boel dingen waar ze geen fan van waren. Zoals oorbellen en mijn toenmalige wenkbrauwpiercing. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik wilde vroeger trouwens ook eens een hotpants aan op de middelbare school. (tweede klas?)
Een afgesproken actie met vriendinnen -om een of andere reden wat ik nu vergeten ben. Natuurlijk was mijn moeder er streng op tegen... Geheel terecht denk ik zo achteraf maaaarr destijds vond ik het erg naar natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Je gaat er wel een beetje te veel op in hoor. Voor mij is een tattoo niet anders, de vraag is toch uiterlijkgerelateerde dingen mocht je niet van je ouders, nou mijn voorbeeld toch?! Verder hebben mn ouders veel van mn lelijke kledingkeuzes moeten slikken en ze hebben me verder ook niet afgeslacht ofzo hoor. Probeer alleen duidelijk te maken dat zoals tattoo's in combinatie 15 jarige overhypede pubers, gelukkig er wel ouders bestaan!
|
Mijn vader vindt het stom als ik in de oude hippietenten van mijn mama loop. Ik mocht toen ik 12 was geen navelpiercing, nu hoef ik die ook niet meer. Maar ik ben een heel voorbeeldige dochter en ik mag dan ook alles wat ik wil. Ik wil niet zoveel. Ik laat permanente krullen zetten en dat is wel het wildste wat ik doe
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|