Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
verstandig
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Er komt vanzelf een keer een goed moment om het te doen. Let er vooral op dat je een beetje goed in je vel zit. Dus dat het goed gaat op school/werk, je geen ruzie hebt met ouders en vrienden, dat soort dingen. Ga er vooral geen haast mee maken en dan komt het allemaal goed. ![]()
|
Net nu het illegaal is wil je het proberen...
shit is wel meester man! Je moet die hawaiiaanse checken. veel beter dan die ranzige glibberige bruinekoppen paddo's Ze noemen ze waarschijnlijk overan anders maar het zijn die dunne witte die er zo onschuldig uitzien! je word geeeeeeeek!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik raad aan vanaf 18, maar nu al inlezen kan zeker geen kwaad. Zorg wel dat je fatsoenlijk spul hebt want je weet nooit nu ze verboden zijn. Er komt vast ooit een moment langs wat ideaal is om het een keer te proberen. Dat heeft bij mij altijd heel goed gewerkt. Niet bewust naar drugs zoeken en willen proberen, maar wanneer het langs kwam en het moment juist was gewoon proberen mits ik er genoeg over wist.
Ik ga binnenkort ook nog eens een paddotripje doen denk ik, of een hippieflip. Vriend van me kweekt ze zelf en heeft altijd zoveel overschot dat hij ze gewoon op random momenten aan me geeft, volgens mij heb ik nou al genoeg gecrushte paddos liggen om de aankomende winter mee door te komen ![]()
|
Verwijderd
|
Ohja en aangezien er nu meer mensen zelf kweken zul je ook eerder gedroogde paddo's tegenkomen, maar pas goed op met de hoeveelheid die je daarvan neemt. Je kan snel denken dat die hoeveelheid wel aan kunt, maar het is heel goed mogelijk dat je er dan al teveel hebt. Ook verschilt de sterkte denk ik wel per kweeksetje, wat bij de fabriek-gekweekte paddo's die je vroeger in de smartshop kocht waarschijnlijk minder is.
|
![]() |
|
![]() |
Vanaf je 21e zou het "aller" beste zijn. Maar als je geen frequente gebruiker bent, waarom niet? Ik herinner me mijn eerste paddo nog op mijn 15e en ik ben er niet slechter van geworden? Ik bedoel. Ik werd er zelfs verstandiger door, mijn keuzes werden volwassener en ik begon meer na te denken ook nog maanden nadien. Dit hangt af van mens tot mens, begin met een halve portie en eet daarna de andere halve portie op als je niet genoeg hebt. Langzaam opbouwen en 1x in de maand zullen je niets van problemen opleveren.
Paddo's waren meestal de Mexicaanse en de Lsd tripjes met zegeltjes of liquid, let er wel mee op - delirium of black out is snel veroorzaakt bij overvloedig gebruik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb er zelf nog nooit last van gehad dat ik het niet meer trok, tot nu toe vond ik alles goed te handelen, terwijl ik vooral de laatste 3x toch wel redelijk hard getript heb. maar ik kan me goed voorstellen dat andere mensen dit te hard gevonden hadden. of dat ze het niet chill vinden om een poos alleen maar op bed te kunnen liggen. ![]() maar in ieder geval, pas goed op met de hoeveelheid die je neemt want het kan, zeker voor beginners, snel te heftig gaan. vooral met gedroogde paddo's is de dosering lastig. ik kan begrijpen dat mensen bad gaan als ze bijvoorbeeld niet meer uit kunnen leggen waar ze zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan zijn inderdaad de philostophers stones. De wetenschappelijke naam is Psilocybe Tampanensis. Soms zie je ook wel eens sclerotia staan, hier staat wel goed uitgelegd wat dat zijn.
Ze mogen nog steeds wel verkocht worden omdat het dus niet echt paddo's zijn. En omdat de overheid met deze zaak een beetje kortzichtig is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga deze binnenkort proberen en ik wou even kijken hoe het precies verschilt met Mexicaanse en Hawaiiaanse (waar ik wel ervaring mee heb)... Ik hoop dat het half zo tof word als bij de verboden paddosoorten ![]() [edit] Zijn hier mensen die trouwens beide soorten hebben geprobeerd en kunnen zeggen wat voor verschil er tussen de twee is?
Laatst gewijzigd op 05-07-2009 om 11:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ze alledrie wel eens gedaan. Hawaiaanse zijn een stuk heftiger dan mexicaanse, maar verder werken ze een beetje op dezelfde manier. Het was bij mij niet dat ik een compleet andere trip had met die twee. Gewoon lekker vrolijk, kleurtjes, patroontjes, golvende straat etc etc. Bij de hawaiaanse ook nog wel flink vage gedachtes enzo erbij. Die truffels waren wel een beetje anders. Sowieso vond ik het wel gek dat mijn trip uit twee delen bestond, eerst veel visuals en weinig mindfucks, maar in de tweede helft ongeveer kwamen er flink veel gekke gedachtes. Mja, eigenlijk wel een beetje andere trip dan met die hawaiaanse en mexicaanse, maar ik kan niet echt uitleggen hoe precies....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
3 dingen:
- iemand ervaring met twee bakjes truffels? wann naamzoek ![]() - als ik morgen truffels koop, kan ik die dan zaterdag nog met een gerust hart opeten of zijn ze dan al weggerot? en nee, het is voor mij geen mogelijkheid om ze in een koelkast te bewaren (dit heb ik geprobeerd op te zoeken, maar ik kom bijna alleen maar info tegen over de houdbaarheid van gedroogde paddo's) - kun je truffels ook drogen? zo ja, ook in een gas/hetelucht oven? en dan gewoon op de warmhoudstand ofzo? of anders onder een 100W-gloeilamp in een fitting, zou dat ook werken? dan moet ik natuurlijk wel zorgen dat ze er niet te dicht onder liggen omdat ze anders te heet worden ik ga namelijk morgen naar amsterdam dus zou wat mee kunnen nemen ![]() |
![]() |
|
Ik geloof dat de trip niet langer duurt maar gewoon heftiger wordt. Afgelopen zaterdag heb ik Philosophers Stones (truffels) gehad en ik was erg blij om te merken dat ik een heel fatsoenlijke trip kan ervaren met deze 'paddo's' (alhoewel het biologisch gezien niet echt paddo's zijn).
Volgens mij kun je paddo's niet zo lang buiten de koelkast bewaren...
|
de dag is dan eindelijk daar...
IK GA TRIPPUUH ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de setting is met en vriend van me als tripsitter, een vriendin van me die meetript, en een vriendin van haar die ik niet ken, die ook sit. we doen het in het lege huis van haar tante in Amsterdam, bijkomend voordeel ik mag er blijven crashen. we doen het op truffels, en... its on at 3 o'clock |
![]() |
||
Citaat:
De trip werd er ook langer van, maar dat bleef binnen grenzen. Waar trips op 1 bakje bij mij vaak 4,5-5 uur duurden met uitschieters tot 6 uur, was bij 2 bakjes 6 uur juist de standaard. Die tijden zijn ook met de coming down-fase erbij. En de peak duurde langer bij de trips met 2 bakjes (en enkele heftige trips op 1 bakje), waardoor je toch wel een hele hoop meer trip had. ![]() Over bewaren weet ik niet. Maar kun je ze niet drogen? Heb daar geen verstand van, maar misschien dat het vrij makkelijk en onopvallend te doen is. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ze liggen al een uur of 4 zo en ik merk al wel dat ze een stuk droger zijn geworden, als ik met mijn nagel eentje doormidden probeer te breken lukt dat vrij gemakkelijk. Met een koortsthermometer erbij steeg de temperatuur wel tot ongeveer 41 graden, dus ik hoop maar dat dat net niet te warm is en dat de werkzame stoffen afgebroken zijn... Nu heb ik ze maar even op mijn computerkast gelegd, bovenop een grote ventilator die warme lucht van binnenuit mijn computer naar buiten blaast. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |