Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoi, ik begon met blowen op zeilkamp toen ik 14 was en dat was in de tijd van mn r.kelly poster en ik voelde me heel stoer maar dat maakte niet veel uit want dat was ik ook denk ik. veel verder dan paddo's en cake ben ik niet gekomen maar wat niet is kan nog komen. alcohol doe ik ook en ik voorspel dat ik een soort van Laura Selmhorst wordt als ik zo doorga met drinken maar dat maakt niet uit want ik ben altijd heel gezellig enzo. Nadeel van mn drankprobleem is dat ik vaak drank op mn rokjes en broeken enzo mors , en die vlekken zijn hardnekkig hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
toen speelde ik nog met barbies een warme vlaag van respect komt in me op ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dit topik vraagt toch gewoon naar druqkz nou hop ze geeft antwoord. doe nou maar niet zo moeilijk ![]() ontopic ik heb niet zo veel met drugs, beetje smoken gewoon. paddootjes en snoepjes ook wel gedaan maar 't is geen vaste aangelegenheid |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat sneu voor je ouders ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ken je publiek. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarschijnlijk kwam ze daar later ook achter want ze verwijderde haar post. hmmm een adder onder de gras. huh hmmm hm huh? |
![]() |
|
|