Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb overlegd met Kitten en in dit specifieke geval heb ik aangeboden ernaar te kijken en ik ben er dus van op de hoogte.
Dit zal ik na het weekend doen.
|
Het evt. gooien met modder zou moeten kunnen (de sluiting van het jodenhaat topic was overdreven imo), maar het hangt er natuurlijk wel af wat voor een soort modder. Regelrechte haatverspreiding, racisme e.d. lijken me niet prachtig om op het forum te zien, en tegen dat soort modder kan wel direct worden opgetreden. Behalve als het moddergooien uit de hand loopt en het alleen maar een nutteloos gekibbel over debatkunsten van elkaar gaat, kan je als fb de personen erop wijzen dat ze het gekibbel maar ergens anders moeten doen. Vooralsnog stel ik voor om niet zo snel topics te sluiten.
N&A begint zo steeds meer op Religie te lijken waar het beleid ook op een rare manier streng is. Je kan daar niet fatsoenlijk discussieren, vind ik.
|
Op het gebied van offtopic mag het best losjes mits het gaat om 'de evolutie van de discussie' naar een ander onderwerp, en niet om echt offtopic a la 'betrekkingen tussen Rusland en Oezbekistan -> voetbaluitslagen van gisteren'.
![]() Wat betreft persoonlijke aanvallen, (bedekte) beledigingen en onconstructief gezeik zonder achterliggend argument mag het wat mij betreft veel strenger dan het nu is. Nog steeds dat je soms een punt probeert te maken, slechts een stelling/slogan/nonsens terugkrijgt, en alles daarmee dan stopt. Da's wel zonde. Ter illustratie, voorbeelden van dat laatste in mijn volledig onbevooroordeelde en absoluut objectieve mening: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post29148045 http://forum.scholieren.com/showthre...7#post29136577 Geen argumenten, en puur een interruptie met vooroordelen van de categorie 'alle negers zijn lui', wellicht bewust om de discussie te verstieren, maar helaas werd er niet tegen opgetreden.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben ook niet erg vleiend over de SP, maar hoe zou het zijn als ik elk topic over zonder mezelf te onderbouwen zou binnenvallen met beweringen als "Neem je een partij die goelags en stalinisme wil serieus dan?!", en dat keer op keer doen zelfs als mensen erop wijzen (en bewijzen) dat dat niet klopt.
|
Ik vind het raar dat men tegenwoordig al wordt aangesproken op een "verwijtende" toon of, erger nog, niet pesoonlijk bedoelde krachttermen (!)
![]() Vroeger lag de grens tenminste nog bij opzettelijke belediging/racisme/schelden.
||
Citaat:
|
Wat denk je van: Berichten zonder discussiewaarde/Berichten die elke zo en zo veel dagen langskomen, kunnen in dit topic.
||
Citaat:
Ten tweede hebben we al vaak genoeg aan gegeven dat discussie-waarde niet persé een reden hoeft te zijn voor de topic-waardigheid van een onderwerp.
||
Citaat:
|
Voorlopig kunnen Tiswah- berichten in ieder geval hier gepost worden.
||||
Citaat:
Citaat:
bovendien gaat het niet zo zeer om of het artikel én principé discussiewaardig is, het gaat er om of het door de TS zinvol wordt geacht om de OP zodanig op te maken dat er een intentie tot discussie ontstaat of in het andere geval het een tiswahtje is. Citaat:
fo·rum het; o -s, fora 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd Maar goed maak het jezelf gerust moeilijker dan nodig door goed overlegde en lang uitgeplozen beleidsmaatregelen (volgens mij hebben we daar toen een jaar over gedaan) terug te draaien, vooral in je afstudeerjaar. ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2009 om 17:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
a/sklhgldfsighs |
![]() |
|
|
![]() |
||||