![]() |
|
![]() |
Op het vriendennetwerk Hyves heb ik een verhaal geplaatst, die helemaal door mij geschreven is. Het gaat over een meisje die bevriend wordt met een jongen, maar die jongen sterft na een paar maanden aan kanker.
Veel positieve reacties heb ik op dit verhaal gekregen. Ook een reactie van een man, die vertelt: '(...) Ik heb niet kort geleden een sterfgeval meegemaakt, maar het raakt mij echt. (...) Ik denk dat het echt kan helpen bij het verwerken van rouw, zeker als het door een leeftijdsgenoot is geschreven ! (...)' Hij vertelde dat ik de link hier maar moet plaatsen, voor het geval dat jongeren er iets aan hebben. Zelf vind ik het een soort van eer, dat mensen iets aan mijn verhaal kunnen hebben. Laat je ook even horen wat je er van vond? http://bertiine-1992.hyves.nl/blog/1...lezuuuun/HRSK/ Het is wel een vervolgverhaal, dus onderaan moet je even op de volgende link klikken, maar het spreekt voor zich. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Gedicht gezocht met thema rouwverwerking ruben3123 | 2 | 16-05-2007 13:03 | |
Psychologie |
Ondersteuning bij rouwverwerking op school Verwijderd | 35 | 15-11-2005 13:18 | |
Psychologie |
rouwverwerking Ingetjuhh | 37 | 09-04-2005 15:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands rouwverwerking Verwijderd | 0 | 11-03-2005 08:43 | |
Psychologie |
rouwverwerking sublime | 26 | 21-03-2003 20:59 | |
Psychologie |
Mijn rede dat ik geen kerstvier... het verlies van me nichtje Groove-Coverage | 20 | 05-01-2003 12:35 |