Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik wil graag meeten, ook al heb ik sommigen al gezien, Neko*, Sterretje, Martino, Rasmusje, Lisaah, Panda, Jaeger, Miekjuh en eigenlijk wel meer maar het nieuws begon op de radio dus ik was afgeleid en nu weet ik het niet meer ![]() |
![]() |
|
Ok nou ik denk wel wat van weerwolven; niet dat het ooit gaat gebeuren denk ik dat ik naar zo'n meeting kom; maar volgens TS ging het om het idee; dus Fantôme, Lisa, Flyaway, Sterrenmeisje, Krynn, Kunst, DP, Bas, Para, Coolkast, en jij die ik vergeet; daar ben ik wel benieuwd naar
![]()
|
Verwijderd
|
Nou, Martiño, Miekjuh, Barabas, Bas, Neko, Lisa, Paranoide, Chick Rock, Kazet Nagorra, N00dles, Rasmusje, Rode Panda, Betercore, Kuise Keizerin, Dittrich (!!!!!), Quis, fizzle-fluffy, Fantome, foefighter, Ieke, flyaway, zoef de haas, ecnelis, Laisve, Missy, Andijvie.
Zo, dan heb ik de meeste wel denk ik. Uiteraard staan zij die ik al gemeet heb er niet in. ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2009 om 15:52. Reden: +Laisve; +Missy; +Andijvie |
![]() |
|
@ Fantôme, Miek, Soija, Havock, ten eerste:
![]() ![]() ![]() Verder ben ik ook wel geïnteresseerd in Lisa, DP, Laisv, Fizzle, Quis, Kunst, Uice, Tink en uhm.. volgens mij vergeet ik nu mensen ![]()
|
hm, leuk topic
![]() Naast de mensen die ik al gemeet heb en geregeld zie wil ik Calyx, Lisa, flyaway en ~~Fantôme~~ iig wel eens meeten, verder mss nog wat onzinners, maar daar kan ik zo niet opkomen ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zo. Nu sta je er officieel bij. ![]()
|
Verwijderd
|
Lastige vraag.
Als ik ooit nog op een meet kom zou het leuk zijn als er waren: Sterrenmeisje, gewoon omdat. Paranoïde, omdat ze gaaf overkomt en ik een beetje geïntimideerd door haar ben en ik wil kijken of dat irl ook zo is. Kunst, omdat we denk ik wel gezellig kunnen kletsen Chick Rock en Lisa om dezelfde reden. Kazet uit fascinatie. Pip omdat ze zo lief lijkt. Rasmusje inclusief haar werk. Verder is er geloof ik geen enkele forummer die ik níet zou willen meeten dus eigenlijk slaat dit lijstje niet echt ergens op. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 |