![]() |
|
![]() |
Ik zet altijd de radio aan tijdens het eten om zo'n geluiden te maskeren
![]() Hetzelfde probleem bij mij thuis dus, ik kan mij er ver-schrik-ke-lijk aan irriteren! En inderdaad, ongelofelijk hard smakken (zelfs bij het eten van iets droog, ik heb het geprobeerd, 't lukt mij niet!), slurpen, tijdens't drinken zo hard slikken dat de overburen kunnen meeluisteren,... Ik haaaat het echt ![]() ![]() ![]() De radio aanzetten is voor mij de beste oplossing, én dan zo dicht mogelijk bij de radio gaan zitten natuurlijk! Ik zing ook vaak liedjes aan tafel of ik speel drum met m'n vork en mes, als't maar lawaai maakt ![]() Wat bij mij wel opvalt, is dat ik het vaak minder erg vind bij andere mensen (er zijn wel grenzen natuurlijk). Maar als m'n vriendin 'n beetje smakt dan vind ik het meestal helemaal niet zo erg terwijl't in't geval van m'n ouders echt moordneigingen opwekt ![]() Buiten radio en drummen weet ik niet meteen'n oplossing eigelk... |
![]() |
|
Ik heb hetzelfde met mijn vader, dan span ik echt al mijn spieren aan en krijg ik spontaan moordneigingen
![]() Ik probeer altijd een liedje heel hard in mijn hoofd zingen of de tv aan te zetten ![]()
||
Citaat:
![]() Wat bij ons scheelt is dat er inderdaad vaak een cd opstaat en dat er nogal veel gediscussieerd wordt aan tafel, waardoor er vaak hard gepraat wordt (gelukkig hebben ze hier wel het fatsoen om niet met volle mond te praten ![]() Dat zijn de enige tips die ik je kan geven.. Verder herken ik je situatie heel erg, vooral inderdaad dan zelf niet eens meer willen eten. Lijkt me ook logisch, als degene tegenover je zo walgelijk zit te eten, is het eten niet echt meer aantrekkelijk, toch?
|
heeft dit niet ook een beetje met de puberteit te maken vraag ik me af? dat je je sowieso al ergert aan je ouders en als ze dan inderdaad wat lawaai maken tijdens het eten, of je storen tijdens een computerspelletje, of je constant vragen hoe t zit met je huiswerk, etc., dat je je nog meer gaat ergeren?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|