Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De vriendin van een van mijn beste vrienden heeft mijn leven gered. Ik was net op een roeivereniging, en daar kon natuurlijk niemand gezien worden met sigaretten, dus was ik de sinterklaas. Toen de soos ging sluiten was ik door mijn peuken heen, en daar was ik niet blij mee. Ik moest even een kleine omweg maken en toen kreeg ik een berg sigaretten van haar. Daarna moest ik uiteraard wel nog naar huis lopen. Ik kwam onderweg een Italiaan tegen die op zoek was naar station Duivendrecht en ik moest ongeveer die kant op en dat leverde een vet gesprek op met iemand die Sunday ofzo heette.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn tentamen was zeer succesvol. Het was zelfs zo makkelijk, dat ik na vijfenveertig minuten weer de zaal kon verlaten om een lunch de nuttigen met mijn mama die ongeveer vijf minuten van het USC vandaan werkt. Gratis lunch, SCORE.
Laatst gewijzigd op 03-06-2009 om 02:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu heb ik mij voorgenomen morgenochtend naar de bibliotheek te gaan om boeken te regelen voor mijn eindopdracht, maar gezien het feit dat ik om één uur begon met bier drinken in de crea, en nu ongeveer vijf schrijffouten per woord maak, denk ik dat dat niet gaat lukken. Ik denk dat ik gewoon lekker in bed moet gaan liggen en morgen maar moet aankijken.
|
![]() |
|
|