|
|
Bekijk resultaten poll: Kijk je er naar uit om je dit jaar weer in je badkleding te vertonen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 25.00% |
nee |
36 | 39.13% |
ja, maar wel als ik wat afval |
15 | 16.30% |
ja, maar wel als ik bruiner ben |
11 | 11.96% |
ja, andere reden: ... |
7 | 7.61% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Nee, ik heb niet eens een bikini. Ik vind het helemaal niet fijn om in een strak dingetje half bloot rond te lopen. Normaal vind ik het ook niet fijn om half in m'n bh te lopen of inkijk te hebben, dus ik zie niet in waarom dat anders moet zijn in de zomer/op het strand.
Als ik naar het strand ga of whatever heb ik gewoon een shortje aan en een t-shirt of topje.
Laatst gewijzigd op 04-04-2009 om 14:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nee, want
1. mijn lichaam en ik zijn geen goede match 2. ik hoef niet iedereen te laten zien wat er allemaal onder mijn kleding zit 3. Ik loop ook niet graag in ondergoed + bh, dus ook niet in bikini 4. Ik voel me onzeker omdat ik me teveel vergelijk met anderen 5. ik ben wit en word rood of blijf wit- mag ik weer de hele zomer gaan vertellen dat ik niet bruin word. (En eerlijk gezegd vind ik dat niet bruin worden nog wel het minst boeiende van het hele zwemgebeuren) En dit ^ is allemaal nog erger als het ook nog moet waar bekenden bij zijn. Bij onbekenden (op vakantie, met alleen mn vriend) kan ik het iets meer loslaten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja, andere reden: omdat ik zowel wil afvallen én bruiner wil worden wil ik me relaxt voelen in m'n bikini...
Niet dat ik heel dik ben.. maar de BBB zone mag wel wat slanker. En bruin worden is sowieso een hele opgave elk jaar aangezien ik een extreem lichte huid heb... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik krijg ook sproeten. Op dit moment vind ik ze nog tof, maar in de zomer iets minder. Ik heb trouwens het idee dat ik steeds minder sproeten krijg. Kan dat? Of stoor ik me er gewoon minder aan dan vroeger? |
![]() |
|
Ik vind het niet vervelend om in mijn bikini rond te lopen. Bovendien heb ik een mooie bikini
![]()
|
Normaal gesproken wel, maar ik ben veel aangekomen de laatste tijd (al ben ik niet dik ofzo) en eeeeigenlijk wil ik dat liever eraf. Maareh ja geen geld voor de sportschool en ik kan niet hardlopen met mijn rug, dus wat dan? Gewoon buikspieren trainen dan maar? Op eten letten? Ik vind dat allemaal vreselijk moeilijk om daadwerkelijk te dóen
![]() Verder ben ik nu nog wit en ik word niet heel snel bruin, dus dat is een beeeetje jammer. Maar ik heb echt eeeenorm zin in de zomer: zonzonzon! En daar horen bikini's bij, eigenlijk nooit echt een probleem geweest voor me. |
![]() |
|
Wat is het nou voor vergelijk dat je niet graag in je ondergoed rondloopt, dus ook niet in bikini. Of dat niet iedereen hoeft te zien wat er onder je kleren zit
![]() OT, ja. Ondanks mijn echt niet perfecte lijf. Ik heb heel veel zin in warmte en zon op mijn huid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Zie er minder goed uit dan vorig jaar maar heb wel veel meer zin in de zomer. Vorig jaar is de zomer echt zo´n beetje langs me heen gegaan. Dus nou ja, heb wel weer zin om te gaan zwemmen en in de zon te liggen maar om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk om me in m´n bikini te vertonen..?
![]()
|
JA! We gaan op kunstreis naar Italië en op de camping is een zwembad waar je in badpak en met badmuts moet. Ik ga de hipste badmuts ever hosselen, misschien heeft oma er nog een, en ik heb een super retro badpak. Ik heb er zin in! En schijt aan hangtieten bij gebrek aan ondersteuning in het badpak, ik ben blond en héb tieten (en die zitten op ooghoogte van die kleine italianen) dus ik krijg toch wel positieve aandacht. En als ik dat niet krijg dan boeien.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
^ja dit dus. In bikini in de tuin? Heerlijk <3 In bikini met vrienden aan het water? Uh. Minder fijn. Maar ik probeer me er niet al te druk om te maken. Als ik nou gewoon net doe alsof ik me heel prima voel in bikini dan ziet het er vaak ook een stuk minder slecht uit. En bruin slankt af ![]() |
![]() |
|
Vind het niet erg om in een zwembroek rond te lopen. Is eigenlijk hetzelfde als een korte broek, maar dan zonder shirt
![]() Maar ik ben aan het hardlopen, dus dat gaat er wel af (hoop ik).
|
|