Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar om halfzeven opstaan is inderdaad wel een aardige prestatie. Waarom moest je zo onmenselijk vroeg uit de veren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat klagen veel zin heeft, maar ga gerust je gang
![]() Maar nu ga ik eens slapen. Vanavond wordt het immers weer laat en als ik nu niet ga slapen dan ben ik over een paar uur een brakke makreel. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom ontslag:
- ik ben het kassawerk meer dan zat - ik heb het idee dat bepaalde leidinggevende collega's mij af en toe een beetje gebruiken (omdat ik nu eenmaal niet zo'n grote mond heb als veel andere collega's/ik niet zo goed voor mezelf op kan komen) - ik werk op zaterdag - ik werk niet op een vast tijdstip op zaterdag - ik moest laatst 6,5 uur zitten met een kwartiertje pauze - de baas is een eikel Waarom geen ontslag: - ik krijg, omdat ik er al zolang werk, best een goed uurloon (7,70) - ik weet niet zeker of ik een andere baan kan vinden (ook ivm de crisis) - ik ben helemaal vertrouwd op mijn werk, dat laat ik dan achter - het is dichtbij - als ik maar op tijd vrij vraag (drie weken van tevoren) krijg ik het altijd |
![]() |
|
![]() |
Ik heb al digitaal gesolliciteerd. En ik neem per september ontslag, dus ik heb nog twee maanden om vanaf dan iets nieuws te zoeken.
Als ik nu moet werken zie ik er echt dagen van tevoren al tegenop. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je zo graag wilt stoppen, moet je het doen?! Maar dan kun je net zo goed nu stoppen als in september en je tijd en energie steken in het zoeken van werk. 'simpele'baantjes, zoals de meeste bijbaantjes, zijn er altijd wel. Maar dan zit je al snel op een lager salaris en/of weekend/avondtijden!
Maar we hebben allemaal wel eens geen zin in werk.. |
![]() |
|
M'n oppaskindje wil graag Mazzelmeiden-boeken op haar verjaardag, maar volgens mij zijn die heel slecht enzo. Of valt dat mee? Ik hou stiekem altijd van het geven van cultureel verantwoorde kadootjes
![]()
|
![]() |
Ja mij ook, het is wel een stuk ingewikkelder dan wat ik nu doe.
![]() ![]() Dank je! Ik ga nu maar eens douchen. En ik denk dat ik mijn sollicitatiegesprek ga combineren met het indienen van mijn ontslag (dus ehm, een keer fietsen). ![]() |
![]() |
|
Maar ik ben het wel eens met de titel. Ik heb nu vakantie en ik dacht dat ik daar helemaal blij van werd. Maar omdat ik de enige ben die vakantie heeft weet ik de helft van de tijd niet wat ik moet doen. Alle dingen die je doet terwijl je nog geen vakantie hebt en niet doet omdat het SOG is maar die toch wel superleuk lijken, ZIJN INEENS NIET MEER BOEIEND.
|
Tja, uhm, meisjemeisje, niet héél fanatiek lezer. Voetbalt, speelt volgens mij veel op de wii. Is echt aan het ouder worden. Als ze die mazzelmeidenboeken leuk vindt, is ze ook wel een beetje van de chicklit dus. Houdt ook wel van films kijken.
|
|