Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2009, 07:44
Verwijderd
Omdat ik al 400 keer geen topic heb geopend!

Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 66
Laisve 55
Jaeger 50
Barabas 43

Katje 35
Kazet Nagorra 32
Hernuel Fan 29
Tink* 26
*Miekjuh* 20
TopDrop 19
ecnelis 19
Pippeloen 16
Paranoide 15
Philosophy 13

Archont 9
Quis 7
Cherry Springs 7
fizzle-fluffy 7
Neko* 4

Stefenootje 4

Commendatore 4
Kunst 3
Le Soleil. 3
Sarah 3
Missy 2
Allure 2

Uice 2
Lucky Luciano 2
Dark Phoenix 1
Matige Muis 1
Retro*Love 1
Havock 1

Laatst gewijzigd op 22-06-2009 om 23:07.
Advertentie
Oud 22-06-2009, 07:44
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Oke maargoed ik kon dus niet slapen vandaar dat ik zo vroeg al hier zit en zo naar college en en en
Oud 22-06-2009, 07:48
Verwijderd
Wat voor college en waarom kon je niet slapen?
Oud 22-06-2009, 07:49
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Responsie mondiale geschiedenis, morgen tentamen
En ik kon niet slapen door vlinders
Oud 22-06-2009, 07:50
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Zo en nu naar de trein, tataa!
Oud 22-06-2009, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik al 400 keer geen topic heb geopend!

Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 66
Laisve 55
Jaeger 50
Barabas 43

Katje 35
Kazet Nagorra 32
Hernuel Fan 29
Tink* 26
*Miekjuh* 20
TopDrop 19
ecnelis 19
Pippeloen 16
Paranoide 15
Philosophy 13

Archont 9
Quis 7
Cherry Springs 7
fizzle-fluffy 7
Neko* 4

Stefenootje 4

Commendatore 4
Kunst 3
Le Soleil. 3
Sarah 3
Missy 2
Allure 2

Uice 2
Lucky Luciano 2
Dark Phoenix 1
Matige Muis 1
Retro*Love 1
Havock 1
Vrouwen zijn roze, mannen zijn blauw. Okay, vooruit. Maar waarom is Kazet rood? Is hij een transseksueel?
Oud 22-06-2009, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen zijn roze, mannen zijn blauw. Okay, vooruit. Maar waarom is Kazet rood? Is hij een transseksueel?
Te belangrijk om in het blauw te zijn!?
Oud 22-06-2009, 08:23
Verwijderd
Ik kon trouwens ook niet slapen. Want ik heb de hele nacht Tetris gespeeld. Over een uur of drie/vier moet ik alweer opstaan, fail.
Oud 22-06-2009, 08:25
Verwijderd
Waarom heb je tetris gespeeld en waarom hoef je pas over 4 uur op te staan?
Ik was om half 7 al op en om 6 uur al wakker! Goed he para?!
Oud 22-06-2009, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Te belangrijk om in het blauw te zijn!?
Duidelijk, toekomstige Nobelprijswinnaars zijn rood. Van het blozen, als ze bij de uitreiking een toespraak moeten geven voor heel veel mensen. Plausibel.
Oud 22-06-2009, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Duidelijk, toekomstige Nobelprijswinnaars zijn rood. Van het blozen, als ze bij de uitreiking een toespraak moeten geven voor heel veel mensen. Plausibel.
Dankje!
Oud 22-06-2009, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je tetris gespeeld en waarom hoef je pas over 4 uur op te staan?
Ik was om half 7 al op en om 6 uur al wakker! Goed he para?!
Ik zat op een site waar je tienduizend variaties op Tetris hebt en ik wilde ze allemaal uitproberen

Maar om halfzeven opstaan is inderdaad wel een aardige prestatie. Waarom moest je zo onmenselijk vroeg uit de veren?
Oud 22-06-2009, 08:28
Verwijderd
Het moest niet maar ik wil niet in mn eentje in mn vriendjes huis in zijn bed liggen, dus toen hij vroeg op moest ben ik ook vroeg opgestaan. Dus het was nog deels vrijwillig ook!!
Oud 22-06-2009, 08:29
Verwijderd
Solidair
Oud 22-06-2009, 08:30
Verwijderd
Sowieso is het onmogelijk om door te slapen als hij opstaat en moest ik tussen 8 en half 9 toch de dokter bellen en dat nummer moest ik thuis eerst nog zoeken (A).
Oud 22-06-2009, 08:33
Verwijderd
Kijk hoe spannend Tetris eigenlijk is.

REUSACHTIGE BUITENAARDSE BLOKKEN! ZE VALLEN MET HOGE SNELHEID OMLAAG! SNEL, STAPEL ZE OP ELKAAR! VOOR HET TE LAAT IS! AAGGHHHH!!1!
Oud 22-06-2009, 08:34
Verwijderd
OMG ik wil ook tetris spelen!
Oud 22-06-2009, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Sowieso is het onmogelijk om door te slapen als hij opstaat en moest ik tussen 8 en half 9 toch de dokter bellen en dat nummer moest ik thuis eerst nog zoeken (A).
Maakt hij zo'n lawaai of ben je een lichte slaper? Maar als je toch al moest opstaan is het wel handig, dan ben je tenminste fatsoenlijk wakker als je de dokter belt.
Oud 22-06-2009, 08:35
Verwijderd
Citaat:
OMG ik wil ook tetris spelen!
Ga je gang.
Oud 22-06-2009, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Maakt hij zo'n lawaai of ben je een lichte slaper? Maar als je toch al moest opstaan is het wel handig, dan ben je tenminste fatsoenlijk wakker als je de dokter belt.
Ja naja, ik vind het ook eigenlijk belachelijk dat je alleen tussen 8 en half 9 mag bellen om een afspraak te maken, tenzij het spoed is! . Ik slaap licht denk ik, want hij doet heel zachtjes.

Stoer
Oud 22-06-2009, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Ja naja, ik vind het ook eigenlijk belachelijk dat je alleen tussen 8 en half 9 mag bellen om een afspraak te maken, tenzij het spoed is! . Ik slaap licht denk ik, want hij doet heel zachtjes.
Ja, ik snap ook niet zo goed waarom ze dat zo doen. Of nouja, het zal vast z'n voordelen hebben want dan kunnen de beste doktoren hun dag inplannen ofzo, maar doe dan gewoon dat je zo vroeg moet bellen als je diezelfde dag nog terecht wil, maar dat je de hele dag kunt bellen als je een afspraak wil maken voor de dag erop. Of voor de week erop, desnoods, als het toch geen haast heeft. Liever een paar dagen wachten dan om half acht opstaan.
Oud 22-06-2009, 08:52
Verwijderd
Jahw ik vond het ook niet aardig. VOlgende keer ga ik klagen, want er zijn geneog mensen die tot 's avonds laat moeten werken of die om 8 uur half 9 werken en dan neit de dokter willen bellen vanaf hun werk.
Oud 22-06-2009, 09:01
Allure
Allure is offline
Ik ga zo mijn ontslag indienen, maar ik twijfel toch nog een beetje.
Oud 22-06-2009, 09:02
Verwijderd
Ik denk niet dat klagen veel zin heeft, maar ga gerust je gang Wie weet ontketen je een broodnodige revolutie op huisartsspreekuurgebied.

Maar nu ga ik eens slapen. Vanavond wordt het immers weer laat en als ik nu niet ga slapen dan ben ik over een paar uur een brakke makreel.
Oud 22-06-2009, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo mijn ontslag indienen, maar ik twijfel toch nog een beetje.
Waarom twijfel je?

Citaat:
Ik denk niet dat klagen veel zin heeft, maar ga gerust je gang Wie weet ontketen je een broodnodige revolutie op huisartsspreekuurgebied.

Maar nu ga ik eens slapen. Vanavond wordt het immers weer laat en als ik nu niet ga slapen dan ben ik over een paar uur een brakke makreel.
markreel stinkt!
Advertentie
Oud 22-06-2009, 09:07
Allure
Allure is offline
Waarom ontslag:
- ik ben het kassawerk meer dan zat
- ik heb het idee dat bepaalde leidinggevende collega's mij af en toe een beetje gebruiken (omdat ik nu eenmaal niet zo'n grote mond heb als veel andere collega's/ik niet zo goed voor mezelf op kan komen)
- ik werk op zaterdag
- ik werk niet op een vast tijdstip op zaterdag
- ik moest laatst 6,5 uur zitten met een kwartiertje pauze
- de baas is een eikel

Waarom geen ontslag:
- ik krijg, omdat ik er al zolang werk, best een goed uurloon (7,70)
- ik weet niet zeker of ik een andere baan kan vinden (ook ivm de crisis)
- ik ben helemaal vertrouwd op mijn werk, dat laat ik dan achter
- het is dichtbij
- als ik maar op tijd vrij vraag (drie weken van tevoren) krijg ik het altijd
Oud 22-06-2009, 09:10
Verwijderd
Waarom zoek je dan niet eerst nieuw werk, en begin je daarna pas bent ontslag nemen! Wat voor werk wil je dan?
Oud 22-06-2009, 09:13
Allure
Allure is offline
Ik heb al digitaal gesolliciteerd. En ik neem per september ontslag, dus ik heb nog twee maanden om vanaf dan iets nieuws te zoeken.

Als ik nu moet werken zie ik er echt dagen van tevoren al tegenop. Omdat de dag daar zooo lang duurt. Afgelopen zaterdag was ook echt erg, toen wilde ik het liefst meteen vertellen dat ik per september stop. Maar ik wilde er toch nog even over nadenken. En ik wil nog steeds stoppen.
Oud 22-06-2009, 09:15
Verwijderd
Als je zo graag wilt stoppen, moet je het doen?! Maar dan kun je net zo goed nu stoppen als in september en je tijd en energie steken in het zoeken van werk. 'simpele'baantjes, zoals de meeste bijbaantjes, zijn er altijd wel. Maar dan zit je al snel op een lager salaris en/of weekend/avondtijden!

Maar we hebben allemaal wel eens geen zin in werk..
Oud 22-06-2009, 09:19
Allure
Allure is offline
Ik zit al anderhalf jaar met het ik-wil-hier-weg-idee. Alleen kwam er dan een werkdag die wel weer meeviel, waardoor ik het weer even volhield.
Spoiler
Oud 22-06-2009, 09:27
Allure
Allure is offline
Omg ik werd net gebeld nav mn sollicitatie en ik heb zometeen om 1 uur een gesprek!
Oud 22-06-2009, 09:29
Allure
Allure is offline
En het is nog superdichtbij ook.
Oud 22-06-2009, 09:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed zo Alluur! Gaat vast goed Voor wat voor baan?
Oud 22-06-2009, 09:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n oppaskindje wil graag Mazzelmeiden-boeken op haar verjaardag, maar volgens mij zijn die heel slecht enzo. Of valt dat mee? Ik hou stiekem altijd van het geven van cultureel verantwoorde kadootjes
Oud 22-06-2009, 09:38
Allure
Allure is offline
Receptioniste, voor 10 uur per week (twee dagdelen).

Ik ken mazzelmeiden niet.
Oud 22-06-2009, 09:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooh dat lijkt me best oke werk
Oud 22-06-2009, 09:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes
Oud 22-06-2009, 09:41
Allure
Allure is offline
Ja mij ook, het is wel een stuk ingewikkelder dan wat ik nu doe. Maar mbo denkniveau is vereist dus dat zou toch wel moeten lukken.
Dank je! Ik ga nu maar eens douchen. En ik denk dat ik mijn sollicitatiegesprek ga combineren met het indienen van mijn ontslag (dus ehm, een keer fietsen).
Oud 22-06-2009, 09:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lijkt me toch ook wel.
Oud 22-06-2009, 09:48
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Waarom ben ik dan blauw? NOU? Zie ik eruit als een man ofzo? Foeitochkunst!
Oud 22-06-2009, 09:52
Neko*
Neko* is offline
En fizzle en CS zijn ook blauw!
Oud 22-06-2009, 09:53
Verwijderd
goedemorgen lekkerbekjes.
Neko*
Neko* is offline
Maar ik ben het wel eens met de titel. Ik heb nu vakantie en ik dacht dat ik daar helemaal blij van werd. Maar omdat ik de enige ben die vakantie heeft weet ik de helft van de tijd niet wat ik moet doen. Alle dingen die je doet terwijl je nog geen vakantie hebt en niet doet omdat het SOG is maar die toch wel superleuk lijken, ZIJN INEENS NIET MEER BOEIEND.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hebben jullie nog goede kadotips voor een meisje van een jaar of 11/12?
Oud 22-06-2009, 09:54
Neko*
Neko* is offline
Wat vind ze leuk? Vertel eens wat meer over haar, wie weet dat ik dan iets kan verzinnen.

Laatst gewijzigd op 22-06-2009 om 09:55. Reden: onduidelijkheidftl
Oud 22-06-2009, 09:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tja, uhm, meisjemeisje, niet héél fanatiek lezer. Voetbalt, speelt volgens mij veel op de wii. Is echt aan het ouder worden. Als ze die mazzelmeidenboeken leuk vindt, is ze ook wel een beetje van de chicklit dus. Houdt ook wel van films kijken.
Oud 22-06-2009, 10:02
Neko*
Neko* is offline
Een zilveren armbandje. Gewoon heel simpel, hoeft niet duurt te zijn, maar wel superleuk om te krijgen.
Oud 22-06-2009, 10:04
Tink*
Tink* is offline
Ja de six is your friend.

En jongens, another kutdag voor de boeg.
Oud 22-06-2009, 10:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een zilveren armbandje. Gewoon heel simpel, hoeft niet duurt te zijn, maar wel superleuk om te krijgen.
Hm best goed plan Thanks!
Oud 22-06-2009, 10:10
Verwijderd
Ik heb vannacht flink gezondigd door 2 dikbesmeerde boterhammen met hagelslag te eten. maar ik ben gelukkig niet aangekomen, ik ben zelfs 100 gram afgevallen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten