Hallo iedereen, ik zit met het volgende probleem...
Ik ben bijna onmogelijk wakker te krijgen. Ik slaap door alles heen maakt niet uit hoelang ik ook slaap. Ik ben nu 18 maar heb het probleem al vanaf mijn 15 alleen was het toen nog niet zo erg. Toen werd ik nog wakker van mijn wekker. maar de laatste tijd helpt helemaal niks meer!! Ik slaap door mijn wekker, de deurbel, zelfs als iemand mij wakker probeert te maken merk ik er bijna niks van. Als ik dan uiteindelijk een paar uren later wakker word dan krijg ik altijd te horen dat ik heel lullig doe en helemaal chagerijnig ben maar daar herinder ik mij nooit meer iets van!!! Het blijkt dat ik als ik gewekt word heel super chagerijnig ben bijna agresief...Veel mensen zeggen moet je ook maar eerder op bed gaan. nou ik heb alles geprobeert zelfs wel keren om 9 uur op bed maar word dan nog de volgende dag om 2 uur wakker.... Dit is echt een gigantisch probleem. Leraren geloven mij niet en daardoor ben ik ook van mijn opleiding afgekickt.

Verder gebruik ik ook geen medicijnen geen drugs geen alcohol helemaal niks. Ken iemand mij helpen??!!