![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Geniaal van een sokje om je steunzool. Nooit op gekomen
![]() Ik stap trouwens wel regelmatig met blote voeten in mijn schoenen (incl. steunzool). Ik heb 2 soorten steunzolen, bij de één vind ik het heel vervelend en bij de ander is het prima te doen. Dat vervelende komt vooral doordat de zool bij het minste zweet al gaat plakken en viezig aanvoelt. Ik denk dat dat hetzelfde is als wat jij hebt, want die zou ik eerder omschrijven als leer-achtig.
|
Ik heb vorig jaar augustus oid nieuwe laten maken omdat m'n oude helemaal versleten waren. Daar heb ik drie jaar mee gedaan. Aangeraden wordt om elk jaar ze te laten controleren en ze na ongeveer twee jaar te vervangen. Ik was met de mijne alleen door een beek heen gelopen en daarna nog een halve dag erop doorgelopen en dan gaan ze echt snel stuk
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ondanks dat blijf ik oude zolen toch gewoon gebruiken. Mijn eerste paar (nu 4 jaar oud) zit gewoon het lekkerst en past het best in mijn schoen. Daarnaast hoef ik met meerdere zolen niet zo vaak te wisselen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mij werd ook aangeraden om gelijk over te stappen op mijn nieuwe zooltjes en mijn oude weg te gooien of in elk geval niet meer te gebruiken.
Ik heb nog eens gekeken en ik heb maar halve zooltjes, tot net achter de bal van m'n voet zeg maar dus een sok er overheen doen wordt lastig want dan moet het echt een kindermaat zijn en ik weet niet of je daar van die kousenvoetjes in hebt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Enkels jamesdevries | 4 | 18-09-2011 14:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten? Annemarie99 | 16 | 29-04-2011 16:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnlijke voeten (doorgezakt, ontstoken?) Verwijderd | 14 | 12-04-2011 20:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzooltjes Daantje_0705 | 18 | 11-06-2008 20:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
steunzooltjes duivelaartje | 33 | 08-05-2005 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen pluizeb33stje | 40 | 05-04-2005 12:25 |