Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is inderdaad verstandig om bij een eerste keer niet gelijk tot de max te gaan. Dat is misschien leuker als het goed gaat maar als het fout gaat gaat het ook goed fout. Je kunt inderdaad beter rustig aan beginnen en kijken wat het doet.
|
Ik zou er de eerste keer wel voor zorgen dat er iemand bij zit die nuchter is. Het kan altijd verkeerd gaan en als het verkeerd gaat kan het goed verkeerd gaan. Je zou er voor kunnen kiezen om het na elkaar te doen in plaats van tegelijkertijd.
|
Verwijderd
|
Hmz, lastig, dat is nogal afhankelijk van je eigen tripervaring en hoe jij zelf in trips bent. Een nuchter iemand kan erg chill zijn als je zelf niet meer redelijk na kunt denken, om jou een beetje in de gaten te houden, en om op te letten of alles wel goed gaat. Aan de andere kant kan een nuchtere tripsitter ook behoorlijk irritant zijn omdat hij niet voelt wat hij voelt en je daarom dus ook minder goed zal begrijpen. Veel vragen enzo, irritant gedrag...
Als je geen of heel weinig tripervaring hebt zou ik wel iemand vragen om er bij te zijn, maar dan wel een vertrouwd iemand, iemand die jou goed kent enzo en niet snel moeilijk zal gaan doen. Ook chill natuurlijk als hij/zij jou op een goede manier gerust kan stellen mocht er iets fout gaan. Als ik vanuit mezelf spreek kan het me erg weinig boeien of er nuchtere mensen/tripsitters bij zijn of niet. Ik heb erg weinig moeite met vreemde of onverwachtse invloeden van buitenaf, of van mensen die gek lopen te doen enzo. Ik vind het bv niet erg om een uur alleen te zijn, maar ik vind het ook niet erg om een poos met nuchtere of totaal onbekende mensen ergens te zitten als ik aan het trippen ben |
![]() |
|||
Citaat:
![]() edit: ik vond het opvallend dat er in die google results hoofdzakelijk mensen zijn die op externe fora melden dat ze 'ergens hebben gelezen' dat er gaten in je longen vallen van thee, dus heb maar eens even op thee roken gezocht. Stuit ik op dit hilarisch archiefstuk. Wat was d&a toen ook al leuk <3 Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-07-2009 om 14:32. |
![]() |
|
Hier.
||
Citaat:
![]() Toen een paar weken later de '25x' gerookt en dat was een half uur lang een hele belevenis ![]()
|
Vorige zomer in Washington DC gedaan, en het was zo'n beetje het engste als het vetste wat me ooit is overkomen
Het was alsof mijn hele leven tot dat punt een grote grap was, en dat ik pas echt de realiteit voor ogen zag toen ik aan de salvia zat. Ik ervaarde alles in 24 frames per seconde, en daarbij stopte alles en werd ik uit een frame gezogen. Ik maar spartelen en alles doen om terug in die frame te belanden zodat mijn leven verder kon gaan, maar niks lukte Als je het doet moet je ook echt een butane torch aansteker gebruiken en een waterpijp/bubbler, maar dan ga je ook echt kankerhard spacen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Salvia is een hele makkelijke en fijne drug. Ik koop altijd 5x omdat 10x hetzelfde effect geeft. Sterker heb ik nog niet geprobeerd, dat is me te duur en als het effect hetzelfde is, is dat natuurlijk gewoon zonde. Je rookt het in een kort hashpijpje. Je vult de bodem en dat is genoeg om te beginnen. Als dat niet genoeg effect heeft, kun je de keer erop gewoon wat extra bij doen. Je steekt de salvia aan en je zuigt de vlam van de aansteker naar binnen, niet te hard trekken, want dan gaat de vlam uit en salvia moet gloeien in de vlam. Je neemt een hele grote teug, rook diep over je longen, hou even je adem in (hoeft echt geen 20 tot 30 seconden), probeer niet te hoesten want dan is het verpest. Dan blaas je heel even kort uit, niet alles uitblazen, je ademt weer zo diep mogelijk in, blaast weer een klein beetje uit, haalt diep adem en blaast dan alles uit. Het effect is een veranderde realiteit, ik zie overal patroontjes en mijn hele lichaam tintelt. Lopen of opstaan alleen is bijna niet mogelijk. Ik heb het eens geprobeerd en toen kroop ik over de vloer, intussen gierend van het lachen. Als je iets meer neemt dan de normale dosis is het waarschijnlijker dat je een gigantische lachkick krijgt. Of dat je maniakaal gaat lopen te grijnzen. De hele trip duurt 5 ŕ 10 minuten. Het is goed combineerbaar met alcohol en je kunt het gerust 10x op een avond doen. Besef dan wel dat er uiteindelijk na die avond gewenning optreedt en dat je dan ongeveer 2 weken lang zonder effect zit als je het doet (dat was bij mij toch zo). Wat tripzitters betreft. De smartshop ried mij aan om er een nuchter iemand bij te hebben omdat het vervormen van de wereld wel heel eng kan zijn voor sommigen. Je gaat geen beestjes of dingen zien die er niet zijn, alles vervormt helemaal. Ik was zo een keer doodsbang van mijn mat omdat die er heel akelig uitzag, maar toch heb je ergens nog wel een besef dat het alleen maar de salvia is. Je bent zeker niet helemaal weg ofzo. De eerste keer is het misschien handig om iemand erbij te hebben, maar persoonlijk vind ik het bij salvia niet echt nodig. Wel een tip, zet de tv niet aan, want je gaat gewoon kijken en merkt niets meer van de trip. Tripmuziek is wel heel prettig erbij, Infected Mushroom ofzo ![]() |
![]() |
|
gister de salvia gehaald. en geprobeerd met een vriend.
ik merkte het effect al vrij snel bij een kleine hoeveelheid. ik denk dat we net o.1 gram per persoon hadden. en ik had het idee alsof alles verder van me afging en weg zou gaan. ik kreeg ook het gevoel alsof mijn spieren slapper werdern. het was dus best vet vanavond wat meer en hopen dat het nog vetter wordt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
dinsdag avond dus nog een keer iets meer en ik had het zelfde effect als de eersye keer alleen dan langer en iets erger.
vanochtend het laatste beetje opgerookt. nogmaals hetzelfde maar ik was mijn kamer aan het opruimen en ik had constant het idee dat ik wakker ging worden en dan alles overnieuw zou moeten opruimen. was wel een stuk sneller dan dat ik nuchter was. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Salvia trip Zeratul99 | 12 | 30-01-2006 16:02 | |
Drugs & Alcohol |
Salvia+paddoverslag E Che Guevara | 60 | 01-08-2005 19:14 | |