Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb eigenlijk ondergewicht, maar daar zie je niks van. Ik heb gewoon een normaal, gezond, slank vrouwenlichaam. Ik word soms wel een beetje chagrijnig van m'n heupen want die vind ik raar omdat ze niet echt rond zijn ofzo
![]() Ik vóel me trouwens wel vadsig soms, maar dat is alleen als ik te veel vette/ongezonde dingen op een dag eet. En als ik ongesteld ben natuurlijk. Ik eet normaal, ik maak me eigenlijk nooit druk om wat ik eet (behalve dus achteraf soms, maar de volgende ochtend is dat gevoel ook weer weg). Ik vind het altijd echt heel vervelend als vrouwen zeuren over hun gewicht. Ik bedoel, kijk nou niet naar die getalletjes maar naar het lichaam zelf. Iedereen heeft een andere bouw en sommigen zijn misschien zwaar, maar misschien zijn het wel spieren die dat gewicht maken, niet het vet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben normaal nooit zo van de oude garde, maar de vrouw die mijn kinderen baart moet toch enigszins een lekker vruchtbare rubens zijn met mooie brede heupen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het mag wel wat meer zandloperesque zijn van mij ![]()
||
Citaat:
![]()
|
'k Vind het soms inderdaad soms verschrikkelijk. Toegegeven, het aantal vrouwen (ook mannen, maar daar gaat het hier niet over) met overgewicht stijgt enkel maar, maar de meeste 'dikke' vrouwen die ik ken zeuren enkel maar over hun gewicht en doen er niets aan. De niet-dikke vrouwen die ik ken zeuren meestal ook over hun gewicht zonder dat daar reden toe is.
|
Verwijderd
|
eerlijk gezegd val ik gewoon niet op super dunne meiden/vrouwen. Dat vind ik er op de een of andere manier gewoon ongezond uitzien... alsof je thuis te weinig eten krijgt. Dit klinkt misschien heel raar, maar zo denk ik er echt over. Gewoon een beetje vet is niks mis mee!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Meiden die graag jongens in hun kruis trappen GreyHoundX | 104 | 13-08-2017 02:49 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje voor de jongens Overpowered | 71 | 21-02-2008 10:09 | |
Liefde & Relatie |
jongens en flirten mara18 | 9 | 08-07-2007 11:23 | |
Seksualiteit |
voor de jongens; vraagje Tulpje6 | 21 | 04-06-2003 09:20 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor je jongens/mannen, meiden mogen ook hun mening geven Violet15 | 46 | 18-11-2002 19:20 | |
Seksualiteit |
oke...een vraagje...:) stefanietje | 9 | 04-03-2002 20:16 |