Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2009, 21:11
Rivka
Rivka is offline
Ik vroeg me af: wat vinden jongens/mannen ervan dat vrouwen zo intensief bezig zijn met lijnen? Vinden jullie het nodig of vinden jullie mollig ook mooi?
Oud 14-07-2009, 21:22
sabrosa
sabrosa is offline
Tieten!
Oud 14-07-2009, 21:26
BendeBen
BendeBen is offline
ik stel voor dat je met voorbeeld pics komt want mijn beeld bij het woord mollig zou wel eens kunnen verschillen met die van jou.

verder, te is nooit goed he. te dun, te dik, te obsessed, te laks.

het irritantste zijn trouwens vrouwen die miepen dat ze vadsig zijn maar er dan vervolgens geen fuck aan doen. stfu of skip die big mac.
Oud 14-07-2009, 23:40
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik dacht in eerste instantie aan lijnen als de verbinding tussen punten..
Oud 14-07-2009, 23:42
Sherlock
Sherlock is offline
Ik zou echt niet kunnen vallen op te dik of te dun echt alleen maar rond het normale gewicht iets erboven/eronder is niet heel erg maar misschien is het een fase
Oud 15-07-2009, 02:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
het irritantste zijn trouwens vrouwen die miepen dat ze vadsig zijn maar er dan vervolgens geen fuck aan doen. stfu of skip die big mac.
Zeg 't ze Ben!

Ik moet bekennen dat ik vroegah ook wel zo was, maar toen was ik sowieso heel erg apathisch en vond ik alles kut.
Inmiddels boeit het me niet meer. Ik ben best vadzig, maar ik hou gewoon van eten. Niet extreem though, want ik weeg al ongeveer 10 jaar hetzelfde. En zolang ik geen moeite heb met trappen op rennen of teringhard fietsen zie ik niet waarom ik er iets aan zou doen.
Ik ben gezond en hoe ik eruit zie boeit me ook niet bijster veel. Ik heb niet het idee dat ik ineens een lekker wijf word als ik wat kilootjes kwijt raak, dus waarom zou ik. Tenzij ik ooit een fat-girl waddle ontwikkel, dan begin ik METEEN met lijnen, want dat is echt het ergste wat er is.
Oud 15-07-2009, 08:03
Alyssia
Alyssia is offline
Ik heb eigenlijk ondergewicht, maar daar zie je niks van. Ik heb gewoon een normaal, gezond, slank vrouwenlichaam. Ik word soms wel een beetje chagrijnig van m'n heupen want die vind ik raar omdat ze niet echt rond zijn ofzo Maar daar is niks aan te doen.
Ik vóel me trouwens wel vadsig soms, maar dat is alleen als ik te veel vette/ongezonde dingen op een dag eet. En als ik ongesteld ben natuurlijk.
Ik eet normaal, ik maak me eigenlijk nooit druk om wat ik eet (behalve dus achteraf soms, maar de volgende ochtend is dat gevoel ook weer weg).

Ik vind het altijd echt heel vervelend als vrouwen zeuren over hun gewicht. Ik bedoel, kijk nou niet naar die getalletjes maar naar het lichaam zelf. Iedereen heeft een andere bouw en sommigen zijn misschien zwaar, maar misschien zijn het wel spieren die dat gewicht maken, niet het vet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 09:07
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik vroeg me af: wat vinden jongens/mannen ervan dat vrouwen zo intensief bezig zijn met lijnen? Vinden jullie het nodig of vinden jullie mollig ook mooi?
ik val wel op mollig. modellen en/of gespierde vrouwen zijn gewoon niet mijn ding. maar er zijn er zat die dat juist wel weer mooi vinden.

ik ben normaal nooit zo van de oude garde, maar de vrouw die mijn kinderen baart moet toch enigszins een lekker vruchtbare rubens zijn met mooie brede heupen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 09:47
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
ik val wel op mollig. modellen en/of gespierde vrouwen zijn gewoon niet mijn ding. maar er zijn er zat die dat juist wel weer mooi vinden.

ik ben normaal nooit zo van de oude garde, maar de vrouw die mijn kinderen baart moet toch enigszins een lekker vruchtbare rubens zijn met mooie brede heupen
NSFW (als je in de 17e eeuw woont)

het mag wel wat meer zandloperesque zijn van mij
Oud 15-07-2009, 10:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

dat is gewoon een kerel met een dikke reet
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 11:17
Verwijderd
Ik val niet op dik maar kinderlichaampjes zijn echt uit den boze . Ik heb inderdaad liever iemand met rondingen zoals Katherine Heigl in plaats van een schraal exemplaar à la Nicole Ritchie.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 13:16
Verwijderd
Citaat:

gadver
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 14:00
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik denk dat het grotendeels tussen de oren zit bij vrouwen.

Te dun en te dik zijn beide niet leuk. Alles er tussenin is prima imho.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 18:36
Mobius
Mobius is offline
Gezonde levensstijl > Lijnen.
Oud 15-07-2009, 18:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Het is natuurlijk niet het één of het ander. Ook met een gezonde levensstijl zonder te lijnen houd je een strak figuur.
Oud 15-07-2009, 19:16
Mobius
Mobius is offline
Zoals Jamie Eason.
Oud 15-07-2009, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Ik val niet op dik maar kinderlichaampjes zijn echt uit den boze . Ik heb inderdaad liever iemand met rondingen zoals Katherine Heigl in plaats van een schraal exemplaar à la Nicole Ritchie.
shit, ik las catherine keyl.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 08:00
Verwijderd
Citaat:
shit, ik las catherine keyl.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 00:04
arPos
arPos is offline
als er maar een lekker kontje op zit.
Oud 23-07-2009, 14:35
obiwan
obiwan is offline
'k Vind het soms inderdaad soms verschrikkelijk. Toegegeven, het aantal vrouwen (ook mannen, maar daar gaat het hier niet over) met overgewicht stijgt enkel maar, maar de meeste 'dikke' vrouwen die ik ken zeuren enkel maar over hun gewicht en doen er niets aan. De niet-dikke vrouwen die ik ken zeuren meestal ook over hun gewicht zonder dat daar reden toe is.
Oud 26-07-2009, 11:44
Verwijderd
eerlijk gezegd val ik gewoon niet op super dunne meiden/vrouwen. Dat vind ik er op de een of andere manier gewoon ongezond uitzien... alsof je thuis te weinig eten krijgt. Dit klinkt misschien heel raar, maar zo denk ik er echt over. Gewoon een beetje vet is niks mis mee!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 16:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
liever wat te zwaar dan te dun, maar de grens tussen te zwaar en te dik ligt bij mij al bij een kilotje of 5-7 overgewicht.
Oud 26-07-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
liever wat te zwaar dan te dun, maar de grens tussen te zwaar en te dik ligt bij mij al bij een kilotje of 5-7 overgewicht.
Laat je ze daarvoor op een weegschaal staan ja?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten