Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2009, 11:12
anjali
anjali is offline
Ik zou graag willen weten of er hier iemand ooit bij een callcenter heeft gewerkt en zijn/haar ervaringen zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2009, 05:59
Verwijderd
Als studentenbaan ooit een jaartje. Het is wel makkelijk geld verdienen. Je zit en je kletst. Maar echt leuk is het niet. Collega's waren wel tof, maar de supervisors waren omhooggevallen lamzakken, en de mensen die je aan de lijn kreeg waren onvriendelijke horken ( terecht misschien ook wel, je valt mensen lastig tussen de piepers en de vanillevla )
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 08:59
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Zit zelf op een callcenter, maar dan klantenservice, dus mensen bellen mij. Dat is heel prettig, zou nooit mensen willen benaderen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 19:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zit zelf op een callcenter, maar dan klantenservice, dus mensen bellen mij. Dat is heel prettig, zou nooit mensen willen benaderen.
Oh, dat klinkt inderdaad beter. Mensen bellen is niet fijn
Oud 04-07-2009, 16:49
Verwijderd
ach. Als een gefrustreerde burger de belastingdienst belt, ben je ook niet echt jofel hoor...

maar goed.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 11:31
Atelier Madame
Citaat:
Oh, dat klinkt inderdaad beter. Mensen bellen is niet fijn
Nja mensen bellen is alleen fijn als je ze echt nodig hebt. Ik bel ook wel eens outbound, met acties voor verzekeringen waar mensen echt iets mee kunnen. Maar ook gewoon als ik nog iets van een klant moet afhandelen ter bevestiging. Maar dat is compleet anders dan onderbroeken verkopen via de telefoon.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 21:09
Kommunist
Kommunist is offline
@ atelier madame,

callcenters staan erom bekend dat het nogal lekker betaalt, is dat bij jou ook zo?

t werk klinkt iig een stuk leuker!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 12:05
anjali
anjali is offline
ik wil zo'n baan hebben!!! ga deze vakantie op zoek....alleen ben ik ergens bang voor: Stel ik werk bij zo'n callcenter en heb zo'n koptelefoon op (outbound) de klant gilt keihard in mijn oor dan ben ik zometeen doof

desondanks wil ik het wel proberen...ik zou ook wel iets dat bij mijn studie past kunnen zoeken (rechten) maar ik wil echt een baantje van 12 tot 16 uur meer ga ik niet redden naast de hoeveelheid bachelorvakken die ik nog over heb dus dat callcenter leek me een goed idee en je verdient inderdaad best veel...

degenen die er hebben gewerkt...hadden jullie zelf gesolliciteerd of via uitzendbureaus?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 23:09
Atelier Madame
Citaat:
@ atelier madame,

callcenters staan erom bekend dat het nogal lekker betaalt, is dat bij jou ook zo?

t werk klinkt iig een stuk leuker!
mha valt mee, 8,50 per uur, maakt niet uit hoe oud je bent. Je krijgt wel meer als je goed presteert.
En het is idd ontzettend leuk werk . Vooral omdat ik ook nog eens mn eigen shifts kan inplannen per week, dus heel flexibel.

@ Anjali, van een koptelefoon en krijsende klanten heb je geen last hoor, dan zet je gewoon je geluid wat zachter of vraag je iemand rustig te zijn omdat je ze anders niet te woord wil staan .
Ben er dus aangekomen via uitzendbureau.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 13:15
Kommunist
Kommunist is offline
Citaat:
mha valt mee, 8,50 per uur, maakt niet uit hoe oud je bent. Je krijgt wel meer als je goed presteert.
En het is idd ontzettend leuk werk . Vooral omdat ik ook nog eens mn eigen shifts kan inplannen per week, dus heel flexibel.

@ Anjali, van een koptelefoon en krijsende klanten heb je geen last hoor, dan zet je gewoon je geluid wat zachter of vraag je iemand rustig te zijn omdat je ze anders niet te woord wil staan .
Ben er dus aangekomen via uitzendbureau.
8,50 is beter als ik nu krijg met mn 22 lentes jong....

t klinkt heel goed iig, ga ook maar s langs t uitzendbureau

dank je
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten