Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2009, 10:04
Iccy
Iccy is offline
Hey allemaal..

ik zit nu 1 jaar op volleybal en daar heb ik een meisje ontmoet die ik erg leuk vind..we trokken soms al wat naar elkaar toe maar er was niks ofzo..
nou zijn we pas op kamp geweest en toen leek het alsof zij mij ook leuk vondt ..we hadden een paar dingen samen gedaan en dat vond ik erg leuk...ik heb alleen het "lef" niet om te vragen.. ik heb op andere topics gelezen hoe ik het moet vragen..maar mij gaat het erom wanneer is het het beste moment?..we praten megaveel met krabbels over hyves..ik heb er al meer dan 100 verstuurd.. alleen weet ik nou niet zeker of het van 2 kanten komt.. ik hoop het wel..
1 puntje; zij it in de 2e van de middelbare en ik zit in groep 8
ik hoop niet dat dat enige problemen zal hebben

ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2009, 18:45
PBear
PBear is offline
Nee. Je hebt totaal geen kans.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 18:48
Sherlock
Sherlock is offline
Idd of je bent 2 keer blijven zitten want 2 jaar verschil 12 en 14 gaat niet lukken als jij als jongen de jongste bent zoiezo omdat meisjes eerder "volwassen" worden
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 21:15
Iccy
Iccy is offline
Citaat:
Nee. Je hebt totaal geen kans.
dacht ik dus eerst ook..ee geen kans..
maar nu is ze steeds maar naar me toen aan het trekken en praten over allerlei dingen.. (niet dat dat egt iets te maken heeft)

maar nu heeft ze dingen gezegd waarvan ik tog heel blij word..bijv. op mijn blog: Wat zou je doen als ik je verkering vroeg: Weet ik nog niet

duszz..

(het kan naatuurlijk altijd zijn dat ik egt geen kans heb xD)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 21:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

maar nu heeft ze dingen gezegd waarvan ik tog heel blij word..bijv. op mijn blog: Wat zou je doen als ik je verkering vroeg: Weet ik nog niet

duszz..

(het kan naatuurlijk altijd zijn dat ik egt geen kans heb xD)
Dat doen ze allemaal krijg geen valse hoop
Oud 29-06-2009, 21:27
Ghidorah
Ghidorah is offline
Wie niet waagt wie niet wint?? niet proberen is altijd verloren. En een blauwtje lopen een keer is ook niet erg.
Oud 30-06-2009, 10:28
Alyssia
Alyssia is offline
En niet alle reacties hier even serieus nemen
Inderdaad, wie niet waagt, wie niet wint. En als het niks wordt en het loopt helemaal verkeerd, wees dan maar blij dat je niet bij haar op school zit want dat is ook zo'n gezeik.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 11:16
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En niet alle reacties hier even serieus nemen
Inderdaad, wie niet waagt, wie niet wint. En als het niks wordt en het loopt helemaal verkeerd, wees dan maar blij dat je niet bij haar op school zit want dat is ook zo'n gezeik.
ja maar volgend jaar dus wel en hij kan natuurlijk als kindje van 12 natuurlijk zwaar emotionele schade krijgen xD
Oud 30-06-2009, 12:56
Alyssia
Alyssia is offline
Dan zijn ze het al lang weer vergeten hoor In de derde klas was ik ook verliefd en opeens wist iedereen dat en dat vonden ze allemaal erg grappig, maar na de zomervakantie kwam ik met dezelfde mensen weer in de klas (de vierde dus) en toen heb ik er nooit meer wat over gehoord.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 21:20
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
ja maar volgend jaar dus wel en hij kan natuurlijk als kindje van 12 natuurlijk zwaar emotionele schade krijgen xD
Daar moet je je eigen niet voor schamen, later lach je er dan toch om. En die mensen die zeiken moeten niet zeiken want als hun worden afgewezen gaan ze janken.. Dat is meestal bij dat soort mensen.

Toch jasper?
Oud 30-06-2009, 21:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Daar moet je je eigen niet voor schamen, later lach je er dan toch om. En die mensen die zeiken moeten niet zeiken want als hun worden afgewezen gaan ze janken.. Dat is meestal bij dat soort mensen.

Toch jasper?
Lol ik word nooit afgewezen
Oud 01-07-2009, 10:36
Verwijderd
Citaat:

Wie vroeg er "wat zou je doen als ik je verkering vroeg"? Vroeg jij dat, of vroeg zij dat?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 12:24
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wie vroeg er "wat zou je doen als ik je verkering vroeg"? Vroeg jij dat, of vroeg zij dat?
was in zon hyve blog als je goed leest
Oud 01-07-2009, 13:09
aardbeiitjJ
aardbeiitjJ is offline
hoe moeten wij dat nou weten? ô.o
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 15:25
Verwijderd
Citaat:
was in zon hyve blog als je goed leest
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Jij moet beter lezen, niet ik.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 20:33
Iccy
Iccy is offline
Citaat:
lol..grapjas

ik ben niet zo dom als ik lijk! xD

nee..deze nam ik niet serieus voor degene die daar weer op gaan reageren -.-' xD
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 20:35
Iccy
Iccy is offline
Citaat:
allebei..we hebben allebei zo'n blog...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten