![]() |
|
Verwijderd
|
1. Allure (dorpeling)
2. VeGs (dorpeling) (geliefde) 3. arPos 4. ~~Fantôme~~ (dorpeling) 5. Wammus (leerlingverrader) 6. Absinthe (dorpeling) 7. light fighter (verrader) 8. Alyssia 9. Mutsieprutsie 10. Abzg 11. Archont 12. kleinepierik 13. Kazet Nagorra 14. fizzle-fluffy (weerwolf) 15. Ghidorah 16. Severus (weerwolf) (geliefde) 17. Barabas (ziener) 18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling) 19. JasperJD 20. testout.com Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Paars = gestorven aan liefdesverdriet Weerwolfspel #60 deel I tevens tvp. Laatste posts uit het vorige topic:
Spoiler
@jasper hieronder: Ik stond er al een uur mee klaar ;x Laatst gewijzigd op 28-06-2009 om 22:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
btw ik zeg ook niet dat hij bovenaan staat in me lijstje ik zeg alleen dat hij erin staat.
|
![]() |
Even een kort vraagje, wie gaat als volgende de stemlijstjes bijhouden?
Verder zit ik ook te neigen naar een stille speler zoals Archont die hierboven noemde, maar net als wat JasperJD zegt, zit Archont wel erg zijn mening op te dringen aan iedereen en hoewel hij gelijk had met Severus (waar hij ook eigenlijk voornamelijk alleen maar achteraan ging omdat Barabas de Ziener liet merken dat hij wilde dat we dat zouden doen), betekent dat nog niet dat hij onschuldig is. Ik weet het dus nog niet. |
![]() |
|||
Mooi, een nieuw topic
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh jammer, we kunnen niet meer quoten uit ander topic.
We spelen met: 4 wolven (Severus en Fizzle eruit) 2 over tovenaar genoeg toverkracht ziener Barabas dood leerling Wammus dood verrader LF dood jager nog 1 kogel cupido (geliefdes dood) wordt dorpeling wolfsbane nog 2 levens 9 dorpelingen (tel zelf maar uit) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Houd ook in je achterhoofd dat dit mijn eerste spel is, ik kijk vooral. Lees theorien. En als ik wat zinnigs denk te zien. Dan meld ik dat ook. Ik kom zelf alleen niet met theorien, maakt mij dat heel verdacht als ik dit spel voor het eerst speel en niet weet hoe alles werkt? Maargoed, goed dat er iig weer 1 wolf uit is. Nog twee te gaan ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Hierna kiest de cupido pas de geliefden uit zodat de spelleider daar geen enkele invloed op heeft. Een geliefdekoppel kan dus bestaan uit 2 wolven, 2 dorpeling, wolf/dorpeling en zelfs dingen als jager/tovenaar of nog lolliger bane/wolf Citaat:
wanneer is dat gebeurt? Dan zou ik zeggen wolven val 2 keer de bane aan dan ben ik heel gelukkig. Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Super uitslag
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging). Positie: dorpelingen Kennis: alleen de eigen functie. Zeg ik nu iets heel raars? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit bijvoorbeeld: [qoute]Opeens schijnt men severus verdacht te vinden. Severus komt met veel theorien, Archont ook. Dat vind ik dan weer verdacht. Mijn stem deze ronde zal dus ook naar een van deze twee gaan. [/quote] Het opeens van Severus verdacht vinden was heel misschien omdat de Ziener dit riep! Maar dit lees je dus niet eens. Idem voor heel de post. Dit is gewoon ronduit irritant. Misschien ben je wel gewoon dorpeling en daar zit mijn twijfel ook. Maar dan nog is het negatief voor de dorpeling als je zo speelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het trouwens prima als Abzg de lijstjes bijhoudt. ![]() |
![]() |
|
De jager is opgegeten! Bij de uitslag van morgen zal ook bekend worden wie de kogel vangt!
1. Allure (dorpeling) 2. VeGs (dorpeling) (geliefde) 3. arPos 4. ~~Fantôme~~ (dorpeling) 5. Wammus (leerlingverrader) 6. Absinthe (dorpeling) 7. light fighter (verrader) 8. Alyssia 9. Mutsieprutsie 10. Abzg 11. Archont 12. kleinepierik (jager) 13. Kazet Nagorra 14. fizzle-fluffy (weerwolf) 15. Ghidorah 16. Severus (weerwolf) (geliefde) 17. Barabas (ziener) 18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling) 19. JasperJD 20. testout.com Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Paars = gestorven aan liefdesverdriet
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat ik morgu op Testout stem want er zijn nu al een paar posts die eigenlijk nergens op slaan maar hetzelfde geld voor Abzg (die ze niet goed leest door haar dyslexie) en Gidorah (die het blijkbaar allemaal te snel wil doen)
dus ik ben er nog niet echt uit..
|
![]() |
Jeetje, de jager, ben benieuwd!
Van de overige stille posters wordt het dan nog even zoeken. Mutsie en testout zijn de stilste, denk ik (ik heb niet naar post count gekeken) dus een van die twee misschien. Ghidorah voegt ook niet veel toe, net als Abzg, maar die heeft een 'excuus' (nja, dyslexie is geen excuus, maar het is wel logisch dat het dan allemaal wat minder actief, snel en alert is enzo). Kazet is ook nogal stil, dat vind ik wel jammer gezien hij zo'n ervaren speler is, maar waarschijnlijk had hij in deze fase van het spel wel actiever geweest als Pip niet langs was. Er zijn ook veel te veel opties op het moment. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weetje ik hoop dat KleinePierik dit leest.
Er is 1 iemand in het spel dit hem ooit heeft verdacht en dat is ArPos. Fout van hem oké. Maar de wolven verwachten nu dat KleinePierik die pas 1 spel heeft meegemaakt daarom ArPos zal doodschieten. Lijkt mij een logisch gevolg. Dus KleinePierik als je dit leest, kijk even de topics na en beslis dan en niet op gevoel. Want persoonlijk denk ik dat ArPos een dorpeling of andere goede is. |
![]() |
|
Ja dat zou inderdaad wel een stomme actie zijn van em, mocht ik levend zijn dan stem ik wrschlk testout.com
Maar stel ik stem en ik wordt doodgeschoten telt dat schieten voor deze ronde zodat mn stem niet telt of what? Ik hoop dat pierik het verstand heeft om te proberen een wolf om te leggen. Vraag me wel af waarom hij niet gewoon meer mee heeft gedaan met het spel als jager. het is overigens logisch dat de wolven pierik eten, hij heeft weinig gestemd en er valt dus minder in de lijstjes terug te vinden. Ik vind met name de laatste eetrondes zo goed uitgedacht dat ik kazet meer begin te verdenken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het nog niet willen noemen. Maar ik ook. Severus heeft misschien een (te) grote vinger in de pap gehad met de vorige eetrondes. Maar ze deed dit met in haar achterhoofd een geliefde te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
achja. Over die bane; ik dacht dat je bedoelde de bane kan nog 2 keer niet opgegeten worden, maar ja dat zei je dus niet ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dan kan je ook zeggen: Ik heb suikerziekte, dan komt het voor dat ik tot 17.00 niet wakker word omdat ik een lage suiker heb. Dan kan het daardoor dus ook zijn dat ik geen tijd heb om een topic met zoveel theorieen door te lezen voordat ik stem. En dat ik daardoor maar gewoon mee stem met de rest. Mijn enige reden waarom ik niet alles lees, ik vind het onoverzichtelijk. Ik weet niet wie ik wel en wie niet kan vertrouwen. Ik vind het zo best een lastig spel. Misschien wel een wonder dat ik er nog zo lang in zit ![]() De meesten van jullie hebben al vaker gespeeld. Misschien dat je dan meer weet over hoe mensen denken/doen/zijn/spelen. Misschien zijn mutsie, abzg en ik stiller. Maar aangezien er geen 3 weerwolven meer in het spel zitten, kan het ook gewoon de persoonlijkheid van iemand zijn dat iemand stil is ![]() Citaat:
Het enige wat ik heb gedaan is de beginpost lezen, met de spelregels. Wim heeft een beetje verteld hoe het werkte. Ik had zoiets, leuk, een spelletje! Ik doe mee. Ware het niet dat je tijdens een spel vaak het meest leert. Niet van de spelregels lezen, of een guide voor noobs ![]() (zijn dit teveel smileys? aangezien die ook niet schijnen te worden gewaardeerd?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geloof ik iets neergezet in de trant van: Severus is verdacht. Die post veel theorien. Dat mijn theorie dan was dat archont ook wel verdacht was, omdat die ook veel theorien spuit. En ik heb ook neergezet dat ik dus op een van die twee zou stemmen. En ik heb ook op severus gestemt. Dat komt op hetzelfde neer dat mensen mij nu verdacht vinden omdat ik schijnbaar niet actief genoeg mee doe. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens ga ik alvast mijn stem op Kazet zetten, eigenlijk wil ik eerst controleren of hij wolf dan wel dorpeling is anders zou het nog best gevaarlijk kunnen worden als hij een wolf is, een risico wat ik liever niet neem, bovendien als hij een dorpeling is zullen we toch niet veel aan hem missen. Dus ja: Algemene legenda voor bij de stemlijstjes: * = voorlopige, niet-definitieve stem doorgekruiste naam = iemand die eerst op die persoon had gestemd, maar vervolgens geswitcht is schuingedrukt = de stem is pas bekend gemaakt ná de hangronde ● Kazet Nagorra arPos*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik stem op testout.com. Haar reden om mensen verdacht te vinden is bizar; "veel theorieën posten" is nu niet bepaald een probleem (tenzij het slechte theorieën zijn). Van Archont denk ik ook wel dat hij een goede functie heeft. Daarnaast is ze al het hele spel vrij stil. |
![]() |
|
Toch worden er nu allemaal n00bs verdacht namelijk: Testout, Gidorah en abzg terwijl ik dat eigenlijk betwijfel op de manier hoe de wolven spelen.
Ik snap voordat Severus vermoord werd zij toch wel een belangrijke was tussen de wolven maar ik denk niet dat zij de enige ervaren speler was(na fizzle dan) in het wolventeam. Dus ik denk dat er nu nog 1 (of natuurlijk 2) ervaren speler in zit en omdat kazet zo stil is (voor een ervaren speler zeker) gaat mijn stem denk ik naar hem ik weet het nog niet 100% zeker...
|
![]() |
Ik denk dat de wolfen nu de stille spelers verdacht proberen te maken.. Terwijl daar helemaal geen redes voor zijn behalve dat ze (we? Ik hoor het blijkbaar ook bij) minder posten. Ik denk dat we ons daar niet op moeten gaan richten, maar meer op de spelers die de stille spelers verdacht proberen te maken..
|
![]() |
|
![]() |
Ik vraag me trouwens af hoe dat nou gaat straks. Want stel dat KP iemand neerschiet die hier bij ons ook de meeste stemmen heeft. Op zich zou dat niet kunnen want dat is degene met de meeste stemmen eigenlijk al een dag dood (omdat KP blijkbaar gister niet bereikbaar was?). Moeten dan de mensen die op die persoon hebben gestemd, overnieuw stemmen soms? Spelleider?
Ik zit nu zelf te twijfelen tussen testout en Kazet, want in eerste instantie wilde ik testout gaan stemmen, maar ArPos' en JasperJD's bevindingen klinken ook wel erg logisch. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|