Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2009, 22:16
Verwijderd
1. Allure (dorpeling)
2. VeGs (dorpeling) (geliefde)
3. arPos
4. ~~Fantôme~~ (dorpeling)
5. Wammus (leerlingverrader)
6. Absinthe (dorpeling)
7. light fighter (verrader)
8. Alyssia
9. Mutsieprutsie
10. Abzg
11. Archont
12. kleinepierik
13. Kazet Nagorra
14. fizzle-fluffy (weerwolf)
15. Ghidorah
16. Severus (weerwolf) (geliefde)
17. Barabas (ziener)
18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling)
19. JasperJD
20. testout.com

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Weerwolfspel #60 deel I

tevens tvp.

Laatste posts uit het vorige topic:
Spoiler

@jasper hieronder: Ik stond er al een uur mee klaar ;x

Laatst gewijzigd op 28-06-2009 om 22:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2009, 22:20
Sherlock
Sherlock is offline
Tnx Barabas
Oud 28-06-2009, 22:31
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik vind Archont nu helemaal niet verdacht..
Maar ik zei als Severus een Dorpeling was, dan vond ik Archont verdacht. Omdat hij iedereen mee zat over te halen om op Severus te stemmen. En als hij dan een dorpeling was geweest dan hadden de wolven geluk gehad omdat hij veel ervaring had. En daarom dacht ik dan dat Archont daar een deel aan meegeholpen had.

Maar dat is niet gebeurt en daarom vind ik Archont nu niet meer verdacht.
Ehm natuurlijk, ik bedoel dan ook JasperJD, aangezien het in het lijstje staat dat jij citeerde vergiste ik mij.

dus dan nu voor de juiste.
JasperJD kan je mij uitleggen waarom je archont verdacht vind, wou je zeggen dat niet hij maar jij LF gestemd hebt in ronde 1 of wilde je zeggen dat metro misschien op LF heeft gestemd uit zelfbehoud, of heb je een heel ander idee.
Oud 28-06-2009, 22:41
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ehm natuurlijk, ik bedoel dan ook JasperJD, aangezien het in het lijstje staat dat jij citeerde vergiste ik mij.

JasperJD kan je mij uitleggen waarom je archont verdacht vind, wou je zeggen dat niet hij maar jij LF gestemd hebt in ronde 1 of wilde je zeggen dat metro misschien op LF heeft gestemd uit zelfbehoud, of heb je een heel ander idee.
Hij dring iedereen zo erg op met wat hij vind dat kan ook hem als persoon zijn maar dat vind ik een beetje verdacht. Ook had hij een keer een post gegeven van dat Severus Barabas verdacht aan het maken was terwijl wij dat eigenlijk deden dat vond ik ook niet echt logisch.

btw ik zeg ook niet dat hij bovenaan staat in me lijstje ik zeg alleen dat hij erin staat.
Oud 28-06-2009, 22:47
Verwijderd
Ik twijfel tussen: testout.com, Mutsieprutsie en kleinepierik.

Inactief, stille wolf?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 22:51
Alyssia
Alyssia is offline
Even een kort vraagje, wie gaat als volgende de stemlijstjes bijhouden?

Verder zit ik ook te neigen naar een stille speler zoals Archont die hierboven noemde, maar net als wat JasperJD zegt, zit Archont wel erg zijn mening op te dringen aan iedereen en hoewel hij gelijk had met Severus (waar hij ook eigenlijk voornamelijk alleen maar achteraan ging omdat Barabas de Ziener liet merken dat hij wilde dat we dat zouden doen), betekent dat nog niet dat hij onschuldig is. Ik weet het dus nog niet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 22:52
Ghidorah
Ghidorah is offline
Mooi, een nieuw topic

Citaat:

Een foutje kan gebeuren

Citaat:
Hij dring iedereen zo erg op met wat hij vind dat kan ook hem als persoon zijn maar dat vind ik een beetje verdacht. Ook had hij een keer een post gegeven van dat Severus Barabas verdacht aan het maken was terwijl wij dat eigenlijk deden dat vond ik ook niet echt logisch.

btw ik zeg ook niet dat hij bovenaan staat in me lijstje ik zeg alleen dat hij erin staat.
Even een vraagje want dit is de 2e keer dat ik meedoe en niet alles is duidelijk zijn er nu nog 2 of 3 wolven in het spel (omdat severus een Wolf en Geliefde was). als hij ook nog wolf was, vind ik Archont niet verdacht omdat hij denk ik niet zijn eigen maten wil verdacht maken..
Oud 28-06-2009, 22:55
Verwijderd
Oh jammer, we kunnen niet meer quoten uit ander topic.
We spelen met:
4 wolven (Severus en Fizzle eruit) 2 over
tovenaar genoeg toverkracht
ziener Barabas dood
leerling Wammus dood
verrader LF dood
jager nog 1 kogel
cupido (geliefdes dood) wordt dorpeling
wolfsbane nog 2 levens
9 dorpelingen (tel zelf maar uit)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop eigenlijk arPos (meeste ervaring hierin)
Maar andere vrijwilligers kan ook natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel tussen: testout.com, Mutsieprutsie en kleinepierik.

Inactief, stille wolf?
Ik ben meer actief dan de andere bovenstaande spelers. Ten minste dat idee krijg ik.
Houd ook in je achterhoofd dat dit mijn eerste spel is, ik kijk vooral. Lees theorien. En als ik wat zinnigs denk te zien. Dan meld ik dat ook. Ik kom zelf alleen niet met theorien, maakt mij dat heel verdacht als ik dit spel voor het eerst speel en niet weet hoe alles werkt?

Maargoed, goed dat er iig weer 1 wolf uit is. Nog twee te gaan
Met citaat reageren
Oud 28-06-2009, 23:10
arPos
arPos is offline
Citaat:

Hmmhm maar dat idee heb ik helemaal niet zo, ja hij drong aan op severus, waarbij dat logisch is omdat de geliefden uiteraard twijfel bij de dorpelingen proberen uit te buiten, maar voor dat kan ik hem alleen maar beschuldigen van theorieën waarbij hij het soms met mensen eens is en soms niet.

Citaat:
Even een vraagje want dit is de 2e keer dat ik meedoe en niet alles is duidelijk zijn er nu nog 2 of 3 wolven in het spel (omdat severus een Wolf en Geliefde was). als hij ook nog wolf was, vind ik Archont niet verdacht omdat hij denk ik niet zijn eigen maten wil verdacht maken..
De functies worden eerst verdeeld dan zijn er dorpelingen 4 wolven cupido etc etc.
Hierna kiest de cupido pas de geliefden uit zodat de spelleider daar geen enkele invloed op heeft.

Een geliefdekoppel kan dus bestaan uit 2 wolven, 2 dorpeling, wolf/dorpeling en zelfs dingen als jager/tovenaar of nog lolliger bane/wolf

Citaat:
Oh jammer, we kunnen niet meer quoten uit ander topic.
We spelen met:
4 wolven (Severus en Fizzle eruit) 2 over
tovenaar genoeg toverkracht
ziener Barabas dood
leerling Wammus dood
verrader LF dood
jager nog 1 kogel
cupido (geliefdes dood) wordt dorpeling
wolfsbane nog 2 levens
9 dorpelingen (tel zelf maar uit)
Heeft de bane 2 levens?
wanneer is dat gebeurt?

Dan zou ik zeggen wolven val 2 keer de bane aan dan ben ik heel gelukkig.

Citaat:
Ik hoop eigenlijk arPos (meeste ervaring hierin)
Maar andere vrijwilligers kan ook natuurlijk!
Ehm ja hoor dat wil ik best doen.
Oud 28-06-2009, 23:14
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ben meer actief dan de andere bovenstaande spelers. Ten minste dat idee krijg ik.
Houd ook in je achterhoofd dat dit mijn eerste spel is, ik kijk vooral. Lees theorien. En als ik wat zinnigs denk te zien. Dan meld ik dat ook. Ik kom zelf alleen niet met theorien, maakt mij dat heel verdacht als ik dit spel voor het eerst speel en niet weet hoe alles werkt?

Ik speel nu ook voor het eerst maar je moet gewoon beetje nadenken en er tijd voor nemen op een gegeven moment komt er iets zinnigs uit
Oud 29-06-2009, 07:59
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 08:12
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik wil de stemlijstjes wel bijhouden?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 08:13
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Super uitslag ! Ik denk alleen dat ik Archont nu niet meer heel erg verdacht vind eigenlijk..Ik hou Alyssia en testout.com even wat beter in de gaten vanaf nu, want die waren er afgelopen ronde niet heel erg happig op om Severus op te hangen, terwijl de ziener toch behoorlijk duidelijk is geweest.
Oud 29-06-2009, 08:44
Verwijderd
Citaat:

Heeft de bane 2 levens?
wanneer is dat gebeurt?

Dan zou ik zeggen wolven val 2 keer de bane aan dan ben ik heel gelukkig.
Wolfsbane
De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging).
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Zeg ik nu iets heel raars?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 09:03
Verwijderd
Citaat:

Quo post misschien wel maar zijn ze uberhaupt zinvol?

Dit bijvoorbeeld:

[qoute]Opeens schijnt men severus verdacht te vinden. Severus komt met veel theorien, Archont ook. Dat vind ik dan weer verdacht.

Mijn stem deze ronde zal dus ook naar een van deze twee gaan. [/quote]

Het opeens van Severus verdacht vinden was heel misschien omdat de Ziener dit riep! Maar dit lees je dus niet eens.

Idem voor heel de post. Dit is gewoon ronduit irritant. Misschien ben je wel gewoon dorpeling en daar zit mijn twijfel ook. Maar dan nog is het negatief voor de dorpeling als je zo speelt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 09:44
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Ik hou Alyssia en testout.com even wat beter in de gaten vanaf nu, want die waren er afgelopen ronde niet heel erg happig op om Severus op te hangen, terwijl de ziener toch behoorlijk duidelijk is geweest.
Erg happig inderdaad niet nee. Ik ging wel volledig voor haar, maar juist omdat Archont zó aggressief speelde en ik eerder in het spel heb gezegd dat ik hem in de gaten zou houden, kwam dat er van mij niet al te enthousiast uit, nee.

Ik vind het trouwens prima als Abzg de lijstjes bijhoudt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 10:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Ik vind het trouwens prima als Abzg de lijstjes bijhoudt.
Arpos was al eerder
Oud 29-06-2009, 10:58
Alyssia
Alyssia is offline
Ik zie het ja.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 12:56
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh oke. Dan doen arpos het..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 12:57
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik dacht dat er alleen werd voorgesteld of arpos het wou doen.. Maar nu zie ik dat hij zelf zei dat hij het wel wou doen
Nouja boeiee..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 14:43
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik dacht dat er alleen werd voorgesteld of arpos het wou doen.. Maar nu zie ik dat hij zelf zei dat hij het wel wou doen
Nouja boeiee..
Dus net als Testout beter lezen dus
Oud 29-06-2009, 15:47
Bright Blue
Bright Blue is offline
Apfff ik lees wel goed hoor! Ik sloeg gewoon even iets over.. Kan ik ook niks aan doen.. Ben dyslexties. Dus heb zoiezo moeite met lange teksten...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Apfff ik lees wel goed hoor! Ik sloeg gewoon even iets over.. Kan ik ook niks aan doen.. Ben dyslexties. Dus heb zoiezo moeite met lange teksten...
Blij zeker dat Severus eruit is. Kan gebeuren dat je ernaast leest.

Vanavond eetronde ben benieuwd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2009, 16:48
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Blij zeker dat Severus eruit is. Kan gebeuren dat je ernaast leest.

Vanavond eetronde ben benieuwd.
Ja ik ben ook benieuwd wie de wolfen gaan opeten!
ach ik lees het altijd wel, en vind het wel interesant, maar het duurt alleen wat langer voordat ik het heb gelezen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 19:36
Verwijderd
Spannend!! *roffel*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 19:56
Spelleider
Spelleider is offline
De jager is opgegeten! Bij de uitslag van morgen zal ook bekend worden wie de kogel vangt!

1. Allure (dorpeling)
3. arPos
6. Absinthe (dorpeling)
8. Alyssia
9. Mutsieprutsie
10. Abzg
11. Archont
12. kleinepierik (jager)
13. Kazet Nagorra
15. Ghidorah
17. Barabas (ziener)
19. JasperJD
20. testout.com

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oud 29-06-2009, 19:58
Verwijderd
Lol, wie hem vaak verdacht gemaakt heeft krijgt een probleem

*kuch* ArPos *kuch*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 20:29
Sherlock
Sherlock is offline
oow morgu 2 dood Toch word er weer een verdacht persoon opgegeten....
Oud 29-06-2009, 20:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
De jager is opgegeten! Bij de uitslag van morgen zal ook bekend worden wie de kogel vangt!

1. Allure (dorpeling)
3. arPos
6. Absinthe (dorpeling)
8. Alyssia
9. Mutsieprutsie
10. Abzg
11. Archont
12. kleinepierik (jager)
13. Kazet Nagorra
15. Ghidorah
17. Barabas (ziener)
19. JasperJD
20. testout.com

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
waar zijn de verhalen gebleven
Oud 29-06-2009, 20:51
Ghidorah
Ghidorah is offline
jaa , inderdaad waar zijn de verhalen? die waren altijd zoo leuk
maar jammer dat de jager dood is ben benieuwd waar de kogel heengaat
Oud 29-06-2009, 21:30
Sherlock
Sherlock is offline
Ik denk dat ik morgu op Testout stem want er zijn nu al een paar posts die eigenlijk nergens op slaan maar hetzelfde geld voor Abzg (die ze niet goed leest door haar dyslexie) en Gidorah (die het blijkbaar allemaal te snel wil doen)

dus ik ben er nog niet echt uit..
Oud 29-06-2009, 21:58
Alyssia
Alyssia is offline
Jeetje, de jager, ben benieuwd!
Van de overige stille posters wordt het dan nog even zoeken. Mutsie en testout zijn de stilste, denk ik (ik heb niet naar post count gekeken) dus een van die twee misschien. Ghidorah voegt ook niet veel toe, net als Abzg, maar die heeft een 'excuus' (nja, dyslexie is geen excuus, maar het is wel logisch dat het dan allemaal wat minder actief, snel en alert is enzo). Kazet is ook nogal stil, dat vind ik wel jammer gezien hij zo'n ervaren speler is, maar waarschijnlijk had hij in deze fase van het spel wel actiever geweest als Pip niet langs was.
Er zijn ook veel te veel opties op het moment.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 21:59
Verwijderd
Weetje ik hoop dat KleinePierik dit leest.

Er is 1 iemand in het spel dit hem ooit heeft verdacht en dat is ArPos. Fout van hem oké. Maar de wolven verwachten nu dat KleinePierik die pas 1 spel heeft meegemaakt daarom ArPos zal doodschieten. Lijkt mij een logisch gevolg.

Dus KleinePierik als je dit leest, kijk even de topics na en beslis dan en niet op gevoel. Want persoonlijk denk ik dat ArPos een dorpeling of andere goede is.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 22:00
Verwijderd
Ik beslis morgen pas. Vind het nog veels te moeilijk en ga de topics doorlezen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 22:22
arPos
arPos is offline
Ja dat zou inderdaad wel een stomme actie zijn van em, mocht ik levend zijn dan stem ik wrschlk testout.com
Maar stel ik stem en ik wordt doodgeschoten telt dat schieten voor deze ronde zodat mn stem niet telt of what?

Ik hoop dat pierik het verstand heeft om te proberen een wolf om te leggen.

Vraag me wel af waarom hij niet gewoon meer mee heeft gedaan met het spel als jager.

het is overigens logisch dat de wolven pierik eten, hij heeft weinig gestemd en er valt dus minder in de lijstjes terug te vinden.
Ik vind met name de laatste eetrondes zo goed uitgedacht dat ik kazet meer begin te verdenken.
Oud 29-06-2009, 22:29
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja dat zou inderdaad wel een stomme actie zijn van em, mocht ik levend zijn dan stem ik wrschlk testout.com
Maar stel ik stem en ik wordt doodgeschoten telt dat schieten voor deze ronde zodat mn stem niet telt of what?

Ik hoop dat pierik het verstand heeft om te proberen een wolf om te leggen.

Vraag me wel af waarom hij niet gewoon meer mee heeft gedaan met het spel als jager.

het is overigens logisch dat de wolven pierik eten, hij heeft weinig gestemd en er valt dus minder in de lijstjes terug te vinden.
Ik vind met name de laatste eetrondes zo goed uitgedacht dat ik kazet meer begin te verdenken.
zal er geen zin in hebben gehad/vergeten zijn betwijfel eigenlijk ook of hij/zij haar/zijn schot doorgeeft...
Oud 29-06-2009, 22:32
Verwijderd
Citaat:
.

Ik heb het nog niet willen noemen. Maar ik ook.

Severus heeft misschien een (te) grote vinger in de pap gehad met de vorige eetrondes. Maar ze deed dit met in haar achterhoofd een geliefde te zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 22:35
Verwijderd
Citaat:
zal er geen zin in hebben gehad/vergeten zijn betwijfel eigenlijk ook of hij/zij haar/zijn schot doorgeeft...
Of topics leest ja.. Slaat gewoon hélémaal nergens op.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 22:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Neej idd verneuk je eigenlijk alleen het spel voor andere...
Oud 29-06-2009, 23:52
arPos
arPos is offline
Citaat:
iemand zou een guide voor noobs moeten schrijven, of noobs zouden eerst braaf zoals sommigen eerst moeten meelezen met minimaal 1 spel

achja.

Over die bane; ik dacht dat je bedoelde de bane kan nog 2 keer niet opgegeten worden, maar ja dat zei je dus niet
Oud 30-06-2009, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik morgu op Testout stem want er zijn nu al een paar posts die eigenlijk nergens op slaan maar hetzelfde geld voor Abzg (die ze niet goed leest door haar dyslexie) en Gidorah (die het blijkbaar allemaal te snel wil doen)

dus ik ben er nog niet echt uit..
Citaat:
Jeetje, de jager, ben benieuwd!
Van de overige stille posters wordt het dan nog even zoeken. Mutsie en testout zijn de stilste, denk ik (ik heb niet naar post count gekeken) dus een van die twee misschien. Ghidorah voegt ook niet veel toe, net als Abzg, maar die heeft een 'excuus' (nja, dyslexie is geen excuus, maar het is wel logisch dat het dan allemaal wat minder actief, snel en alert is enzo). Kazet is ook nogal stil, dat vind ik wel jammer gezien hij zo'n ervaren speler is, maar waarschijnlijk had hij in deze fase van het spel wel actiever geweest als Pip niet langs was.
Er zijn ook veel te veel opties op het moment.
Ben ik de enige die dyslexie geen 'excuus' vind? (en dit bedoel ik niet gemeen) Je doet mee aan een spel of niet.
Dan kan je ook zeggen: Ik heb suikerziekte, dan komt het voor dat ik tot 17.00 niet wakker word omdat ik een lage suiker heb. Dan kan het daardoor dus ook zijn dat ik geen tijd heb om een topic met zoveel theorieen door te lezen voordat ik stem. En dat ik daardoor maar gewoon mee stem met de rest.

Mijn enige reden waarom ik niet alles lees, ik vind het onoverzichtelijk. Ik weet niet wie ik wel en wie niet kan vertrouwen. Ik vind het zo best een lastig spel.
Misschien wel een wonder dat ik er nog zo lang in zit

De meesten van jullie hebben al vaker gespeeld. Misschien dat je dan meer weet over hoe mensen denken/doen/zijn/spelen.

Misschien zijn mutsie, abzg en ik stiller. Maar aangezien er geen 3 weerwolven meer in het spel zitten, kan het ook gewoon de persoonlijkheid van iemand zijn dat iemand stil is

Citaat:
iemand zou een guide voor noobs moeten schrijven, of noobs zouden eerst braaf zoals sommigen eerst moeten meelezen met minimaal 1 spel
Lijkt me een goed idee. Bied jij jezelf aan? Dan zal ik dat in ieder geval lezen voordat ik nog een keer mee doe!

Het enige wat ik heb gedaan is de beginpost lezen, met de spelregels. Wim heeft een beetje verteld hoe het werkte. Ik had zoiets, leuk, een spelletje! Ik doe mee. Ware het niet dat je tijdens een spel vaak het meest leert. Niet van de spelregels lezen, of een guide voor noobs

(zijn dit teveel smileys? aangezien die ook niet schijnen te worden gewaardeerd?)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Ik denk alleen dat ik Archont nu niet meer heel erg verdacht vind eigenlijk..Ik hou Alyssia en testout.com even wat beter in de gaten vanaf nu, want die waren er afgelopen ronde niet heel erg happig op om Severus op te hangen, terwijl de ziener toch behoorlijk duidelijk is geweest.
Niet erg happig?

Ik heb geloof ik iets neergezet in de trant van: Severus is verdacht. Die post veel theorien. Dat mijn theorie dan was dat archont ook wel verdacht was, omdat die ook veel theorien spuit.
En ik heb ook neergezet dat ik dus op een van die twee zou stemmen. En ik heb ook op severus gestemt.

Dat komt op hetzelfde neer dat mensen mij nu verdacht vinden omdat ik schijnbaar niet actief genoeg mee doe.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 00:41
Sherlock
Sherlock is offline
En omdat je posts soms nergens op slaan
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 01:31
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ben ik de enige die dyslexie geen 'excuus' vind?
Nee, alyssia post misschien niet heel veel maar als ze post vind ik het goed onderbouwt en iets toevoegen, verder komen haar post in de laatste ronde niet overeen met wolvengedrag waardoor ze niet aan de top van mijn lijst staat.

Citaat:
Lijkt me een goed idee. Bied jij jezelf aan? Dan zal ik dat in ieder geval lezen voordat ik nog een keer mee doe!
Well, we'll see about that.

Citaat:
(zijn dit teveel smileys? aangezien die ook niet schijnen te worden gewaardeerd?)
Nogmaals, het gaat niet om de hoeveelheid maar de momenten waarop smileys gebruikt worden, dit is niet een erg betrouwbare methode meer een aanvulling op andere methoden.

Overigens ga ik alvast mijn stem op Kazet zetten, eigenlijk wil ik eerst controleren of hij wolf dan wel dorpeling is anders zou het nog best gevaarlijk kunnen worden als hij een wolf is, een risico wat ik liever niet neem, bovendien als hij een dorpeling is zullen we toch niet veel aan hem missen.

Dus ja:
Algemene legenda voor bij de stemlijstjes:

* = voorlopige, niet-definitieve stem
doorgekruiste naam = iemand die eerst op die persoon had gestemd, maar vervolgens geswitcht is
schuingedrukt = de stem is pas bekend gemaakt ná de hangronde

● Kazet Nagorra
arPos*
Oud 30-06-2009, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Overigens ga ik alvast mijn stem op Kazet zetten, eigenlijk wil ik eerst controleren of hij wolf dan wel dorpeling is anders zou het nog best gevaarlijk kunnen worden als hij een wolf is, een risico wat ik liever niet neem, bovendien als hij een dorpeling is zullen we toch niet veel aan hem missen.
Nou nou nou. Ik heb toch regelmatig aan het einde van spellen wolven ontmaskerd! Ik was de laatste paar dagen niet zo actief en ik heb ook aangegeven waarom, maar vanaf vanavond/morgen ben ik weer actief.

Ik stem op testout.com. Haar reden om mensen verdacht te vinden is bizar; "veel theorieën posten" is nu niet bepaald een probleem (tenzij het slechte theorieën zijn). Van Archont denk ik ook wel dat hij een goede functie heeft. Daarnaast is ze al het hele spel vrij stil.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 09:21
Sherlock
Sherlock is offline
Toch worden er nu allemaal n00bs verdacht namelijk: Testout, Gidorah en abzg terwijl ik dat eigenlijk betwijfel op de manier hoe de wolven spelen.
Ik snap voordat Severus vermoord werd zij toch wel een belangrijke was tussen de wolven maar ik denk niet dat zij de enige ervaren speler was(na fizzle dan) in het wolventeam. Dus ik denk dat er nu nog 1 (of natuurlijk 2) ervaren speler in zit en omdat kazet zo stil is (voor een ervaren speler zeker) gaat mijn stem denk ik naar hem ik weet het nog niet 100% zeker...
Oud 30-06-2009, 10:01
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik denk dat de wolfen nu de stille spelers verdacht proberen te maken.. Terwijl daar helemaal geen redes voor zijn behalve dat ze (we? Ik hoor het blijkbaar ook bij) minder posten. Ik denk dat we ons daar niet op moeten gaan richten, maar meer op de spelers die de stille spelers verdacht proberen te maken..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 10:08
Alyssia
Alyssia is offline
Ik vraag me trouwens af hoe dat nou gaat straks. Want stel dat KP iemand neerschiet die hier bij ons ook de meeste stemmen heeft. Op zich zou dat niet kunnen want dat is degene met de meeste stemmen eigenlijk al een dag dood (omdat KP blijkbaar gister niet bereikbaar was?). Moeten dan de mensen die op die persoon hebben gestemd, overnieuw stemmen soms? Spelleider?

Ik zit nu zelf te twijfelen tussen testout en Kazet, want in eerste instantie wilde ik testout gaan stemmen, maar ArPos' en JasperJD's bevindingen klinken ook wel erg logisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten