Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2009, 01:11
Severus
Severus is offline
Citaat:
Heel mooi een paar quoten. Sommige staan niet in de juiste volgorde naar onderen toe. Severus bijvoorbeeld refereert aan andere post.
Waar staan mijn quotes dan niet op volgorde dan? En welke andere post bedoel je? Iets uitgebreider mag wel, zodat ik me dan ook fatsoenlijk kan verdedigen.
Oud 28-06-2009, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Waar staan mijn quotes dan niet op volgorde dan? En welke andere post bedoel je? Iets uitgebreider mag wel, zodat ik me dan ook fatsoenlijk kan verdedigen.
Dat was op ArPos zijn post. Jouwe maak ik denk ik pas morgen. Wordt beetje slaperig.

ArPos heeft op rare wijze zijn post bij elkaar gevoegd, gewijzigd, verwijderd, gewijzigd, verwijderd, weer zijn post.

Totdat mijn reactie op ZIJN post op den duur boven zijn post stond.
Oud 28-06-2009, 01:24
arPos
arPos is offline
Citaat:
Heel mooi een paar quoten. Sommige staan niet in de juiste volgorde naar onderen toe. Severus bijvoorbeeld refereert aan andere post.
Staan ze wel ik heb ze op tijd gekopieerd, severus is een citaat binnen jouw post en is dus al daarvoor gepost.

Citaat:
Maar 2 dingen kloppen wel ja.
Ik heb Fizzle verdacht gemaakt (wolf) wist ik toen bijna zeker..
Hoe? dat kon je helemaal niet zeker weten aangezien er alleen een sterk vermoeden was dat er een slechterik in het metroidlijstje stond.
Citaat:
Ik heb Barabas verdacht gemaakt (Ziener) dit wist ik niet zeker, maar ik had hier een theorie over, toen jullie met aanvullende theorieen/info kwamen begon ik hetzelf ook sterker te geloven.
Jullie?
Zoals je wel kan zien ben ik niet meegegaan in die hetze en heb ik ook helemaal geen barabas gestemd.

Citaat:
Tja, ik heb helaas geen zienerkwaliteiten.
Wijziging is dat het eerst spel was toen rijtje. Was typfout.
uhhuh

Citaat:
Nogmaals als Ziener zijnde ga je niet iemand zomaar ZO sterk verdacht maken als Barabas bij Severus deed. Hij had wel onderbuikgevoel lijkt me in de eerste paar rondes maar had hij nog kunnen checken als Ziener.
Nogmaals ik zeg niet dat ik niet vind dat barabas severus verdacht maakt, en ik ga waarschijnlijk ook severus stemmen maar we verschillen van mening ik vind namelijk het niet "ZO sterk" is aangezien hij dezelfde aanduiding gebruikt als bij zijn foutieve vermoeden over fizzle.

Geen enkele reactie verder op mijn opmerkingen op de spelletjes die jij speelt?

Citaat:
ArPos heeft op rare wijze zijn post bij elkaar gevoegd, gewijzigd, verwijderd, gewijzigd, verwijderd, weer zijn post.
Niet waar ik had 2 posts en die heb ik samengevoegd tot 1 aangezien ik niet wil flooden.

De citaten staan in de juiste volgorde.

p.s. dit zie ik nu pas maar jij bent ook niet begonnen met barabas verdacht maken dat waren deze:
● Barabas
kleinepierik
fizzle-fluffy
Ghidorah
allure

waaronder 1 weerwolf en 2 van mijn hoofdverdachten in de ronde waarin fluffy eruit vloog.
Severus zegt in deze ronde op fizzle te gaan stemmen, want tja als wolf wil je immers dat er zo veel mogelijk dorpelingen op je medewolf gaan staan...

Behalve dan weer als ze wolf en geliefde is met een andere wolf samen.

nee er zit echt meer in deze ronde dan simpelweg 1+1=2

Laatst gewijzigd op 28-06-2009 om 01:36.
Oud 28-06-2009, 01:53
VeGs
VeGs is offline
Ik vertrouw Severus niet echt, maar mijn stem gaat naar Archont.

Al vanaf het begin af aan loopt hij te sturen naar Fizzle. Maar als hij onschuldig is en geen inside information heeft, kon hij niet weten wie er wolven zijn.

Vervolgens huppelt iedereen blij achter hem aan en het briljante resultaat: een onschuldige ziener. Lekker dan.

Ik denk dat hij zelf geliefde is en heel sluw samen met zijn andere geliefde probeert ons te bespelen.

Severus staat wat mij betreft in 'gijzeling'; ophangen zodra de geliefden dood zijn.
Oud 28-06-2009, 09:47
Bright Blue
Bright Blue is offline
Archont en serverus zijn indd allebij verdacht. Maar VeGs, nu verdenk ik jou er van om een medewolf te zijn met Serverus. Je probeert mensen toch nog over te halen om op Archont te stemmen. Wat ik persoonlijk heel erg dom vind. Severus is iets slechts... Dat weten we nu allemaal. Bij Archont heb je alleen de kans dat hij slecht is, dus helemaal geen zekerheid. Als je tussen deze 2 moet kiezen, ga je toch voor de slechte waar je helemaal zeker van bent lijkt mij??
Oud 28-06-2009, 11:11
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik vertrouw Severus niet echt, maar mijn stem gaat naar Archont.
Ah, ein-de-lijk iemand anders die ook inziet dat er iets niet helemaal pluis is bij Archont. Dan stem ik ook op hem (ter referentie: zie ook de allerlaatste alinea van deze post), want ik ga natuurlijk niet op mezelf stemmen. Hopelijk gaan andere mensen ook inzien dat ze beter niet op mij kunnen stemmen maar op Archont of op iemand anders die ze verdacht vinden.

Aldus komt de stemlijst er voorlopig zo uit te zien:

Algemene legenda voor bij de stemlijstjes:

* = voorlopige, niet-definitieve stem
doorgekruiste naam = iemand die eerst op die persoon had gestemd, maar vervolgens geswitcht is
schuingedrukt = de stem is pas bekend gemaakt ná de hangronde

Severus
Archont
Mutsieprutsie
Kazet Nagorra
Alyssia
JasperJD
Abzg
Ghidorah

Archont
VeGs
Severus

Ter referentie:

- Definitieve stemlijst hangronde #1 (Light Fighter opgehangen): klik hier!
- Definitieve stemlijst hangronde #2 (m3tr01dm1nd3d opgehangen): klik hier!
- Definitieve stemlijst hangronde #3 (Fizzle-fluffy opgehangen): klik hier!
- Definitieve stemlijst hangronde #4 (Barabas opgehangen): klik hier!

Laatst gewijzigd op 28-06-2009 om 13:07. Reden: Stem van JasperJD toegevoegd. Ook die van Abzg en Ghidorah.
Oud 28-06-2009, 11:22
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Hmm..ja ik vind Severus en Archont beide verdacht, maar ik ga toch eerst voor Severus, omdat Barabas haar een paar keer noemde. Archont komt dan eventueel de volgende hangronde wel.
Oud 28-06-2009, 11:31
Sherlock
Sherlock is offline
toch gaat mijn stem naar severus omdat ik liever niet de gok maak dat Archont misschien iets slecht is toch staat hij zoiezo op mijn lijstje..
Oud 28-06-2009, 11:33
Severus
Severus is offline
Hmm, waarom krijg ik het gevoel dat slechts de meerderheid aan stemmen op mij tot nu toe de doorslag geeft voor sommigen om op mij te stemmen (er waren namelijk mensen die eerst wilden kijken wat de rest deed)? Nogal schaperig en zonder echte eigen mening vind ik dat.
Oud 28-06-2009, 11:37
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Nja ik had gister natuurlijk al aangegeven op je te stemmen..
Oud 28-06-2009, 11:40
Severus
Severus is offline
Citaat:
Nja ik had gister natuurlijk al aangegeven op je te stemmen..
Ja, vandaar dat je al in de stemlijst stond en het dus onnodig was om nóg eens te laten weten op wie je zou stemmen. Ik doelde eigenlijk vooral op JasperJD (en nog een paar anderen, maar die hebben hun definitieve stem nog niet bekend gemaakt).
Oud 28-06-2009, 11:43
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb mijn stem al bekend gemaakt omdat ik zo moet werken en ik weet niet 100% zeker of ik voor half 9 trug ben dus ik kan helaas niet kijken wat de rest doet
Oud 28-06-2009, 12:30
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ga nu mijn stem doorgeven. En natuurlijk word het Severus.
Kan tot vanaaf laat niet meer op het forum komen...

Groetjes!
Oud 28-06-2009, 12:48
Ghidorah
Ghidorah is offline
hmm barabas had toch gelijk.. hiervoor mijn excuses maar ik dacht echt dat hij een wolf/geliefde was omdat hij zo fel reageerde etc.. Maar nu zit ik te twijfelen op wie ik zou gaan stemmen ik vind Severus ook wel verdacht, maar waarom zou Vegs nu op archont stemmen? Om severus te verdedigen?. Want al veel mensen stemmen nu op Severus met best wel harde bewijzen... Dus zou Severus een wolf zijn maakt Vegs zich ook wel verdacht. Is dat niet zo dan is Archont verdacht.. dus na deze hangronde weten we wie we moeten pakken.

Zelf stem ik op Severus omdat ik denk dat hij geliefde is met Vegs.
Oud 28-06-2009, 13:11
Severus
Severus is offline
Citaat:
hmm barabas had toch gelijk.. hiervoor mijn excuses maar ik dacht echt dat hij een wolf/geliefde was omdat hij zo fel reageerde etc.. Maar nu zit ik te twijfelen op wie ik zou gaan stemmen ik vind Severus ook wel verdacht, maar waarom zou Vegs nu op archont stemmen? Om severus te verdedigen?. Want al veel mensen stemmen nu op Severus met best wel harde bewijzen... Dus zou Severus een wolf zijn maakt Vegs zich ook wel verdacht. Is dat niet zo dan is Archont verdacht.. dus na deze hangronde weten we wie we moeten pakken.

Ik ben geen geliefde, en al helemaal niet met VeGs. Denk je ook niet dat als VeGs geliefde zou zijn met mij, ze me niet zo openlijk zou verdedigen in het topic? Wat ze heeft gedaan (voor zichzelf denken en op Archont stemmen) is heel riskant, en een geliefde zou zo'n risico doorgaans niet nemen. Ik vind dat het juist voor mijn onschuldigheid pleit dat VeGs besloten heeft om op Archont te stemmen, want het feit dat VeGs zichzelf zo in de kijker zet bewijst dat ze geen geliefde is met mij en dat ik in het verlengde daarvan zelf ook geen geliefde ben. Tel daarbij op dat ik gezien de vorige stemlijsten onmogelijk wolf kan zijn, en dan weet je wel dat 1 + 1 = 2 en dat ik dus onschuldig ben.
Oud 28-06-2009, 13:13
Verwijderd
Jongens als ik slecht zou zijn zou ik mijzelf écht niet zo in de picture zetten en zo hard proberen die wolven eruit te halen. Dan zou ik rustig aan doen en op de achtergrond blijven.

Natuurlijk ben ik wel soms iets te fanatiek en te hard op zoek naar theorieen en mede-verdachten. Maar zou ik dit ook doen als ik slecht was? Zou ik dan zomaar Fizzle gaan verdenken? Nee, want dan wist ik wel beter.

We zullen zien wie Severus is en hopelijk heeft Barabas ons op het goede spoor gezet.
Oud 28-06-2009, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen geliefde, en al helemaal niet met VeGs. Denk je ook niet dat als VeGs geliefde zou zijn met mij, ze me niet zo openlijk zou verdedigen in het topic? Wat ze heeft gedaan (voor zichzelf denken en op Archont stemmen) is heel riskant, en een geliefde zou zo'n risico doorgaans niet nemen. Ik vind dat het juist voor mijn onschuldigheid pleit dat VeGs besloten heeft om op Archont te stemmen, want het feit dat VeGs zichzelf zo in de kijker zet bewijst dat ze geen geliefde is met mij en dat ik in het verlengde daarvan zelf ook geen geliefde ben. Tel daarbij op dat ik gezien de vorige stemlijsten onmogelijk wolf kan zijn, en dan weet je wel dat 1 + 1 = 2 en dat ik dus onschuldig ben.
Waarom zou ze dat niet doen? Als jij eruit gaat moet zij er ook uit!

Dus zou ze op alle mogelijke manieren proberen jou erin te houden en een nieuw slachtoffer te zoeken, mij dus.
Kijkend naar de vorige stemlijsten heb ik al aangetoond dat jij een een wolf kan zijn, lees enkel een paar post terug op de vorige pagina.

Allemaal loze redenaties die kant noch wal slaan.
Oud 28-06-2009, 13:31
Severus
Severus is offline
Citaat:
Jongens als ik slecht zou zijn zou ik mijzelf écht niet zo in de picture zetten en zo hard proberen die wolven eruit te halen. Dan zou ik rustig aan doen en op de achtergrond blijven.
Denk je? Tenzij je van reverse psychology uitgaat, waar ik jou wel voor aanzie.

Citaat:
Zou ik dan zomaar Fizzle gaan verdenken? Nee, want dan wist ik wel beter.
Hetzelfde geldt voor mij, maar dat laat jij er maar gemakshalve uit.

Citaat:
We zullen zien wie Severus is en hopelijk heeft Barabas ons op het goede spoor gezet.
*Hopelijk*, ja, je weet helemaal niks zeker en dus is het mogelijk dat ik onschuldig ben (wat ik ook ben). Jullie zullen er spijt van krijgen wanneer ik dood ben.

Citaat:
Waarom zou ze dat niet doen? Als jij eruit gaat moet zij er ook uit!

Dus zou ze op alle mogelijke manieren proberen jou erin te houden en een nieuw slachtoffer te zoeken, mij dus.
Fout, dan zou VeGs het er te dik bovenop leggen dat zij geliefde was met mij, en konden we allebei al helemáál naar ons leven fluiten. Als zij geliefde was geweest, was het dan juist verstándiger om helemaal niet op iemand anders te stemmen in het topic maar gewoon zogenaamd op mij mee te gaan en vervolgens gewoon op bijvoorbeeld jou te stemmen. Ze wint er helemaal niks bij om op jou te stemmen, maar tóch doet ze het. Dat pleit voor mijn onschuldigheid, vind ik. Daarnaast had ík Kleinepierik, Ghidorah én jou als eerste genoemd als mogelijke stem voor mijzelf (omdat ik uiteraard niet op mezelf ga stemmen), dus als er al iemand heeft geprobeerd om een andere verdachte kandidaat dan mijzelf te zoeken, dan ben ik het wel. Allemaal strohalmen van jou, Archont, je roept nu wat je maar kan verzinnen om mij opgehangen te krijgen.
Oud 28-06-2009, 14:09
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
Waarom zou je zelf zeggen dat je geliefde bent? vorige ronde was ik ook geliefde.. toen zei ik toch ook niet: Ik ben geliefde etc? ??
en misschien speelt Vegs wel op een andere wijze dan jou. iedereen heeft zijn eigen speelwijze dus,..
Oud 28-06-2009, 15:48
Severus
Severus is offline
Citaat:
Waarom zou je zelf zeggen dat je geliefde bent? vorige ronde was ik ook geliefde.. toen zei ik toch ook niet: Ik ben geliefde etc? ??
en misschien speelt Vegs wel op een andere wijze dan jou. iedereen heeft zijn eigen speelwijze dus,..
Waar heb je het over? Heb je mijn stukje wel goed gelezen? Ik zeg namelijk nergens dat ik geliefde ben, en ik snap ook niet helemaal hoe je erbij komt dat mijn stukje iets van doen heeft met "zeggen dat je geliefde bent." Leg eens nader uit wat je bedoelde.
Oud 28-06-2009, 16:47
arPos
arPos is offline
En aldus spelen we misschien wel de geliefden eruit maar hebben de wolven weer een lekker comfortabel lang lijstje waarin ze als rook opgaan.

Nuja best hoor, ik kan weinig anders doen dan meegaan met het gros.
Maar volgens mij gaan we een hoop informatie missen door deze keuze.

enfin daar zal ik volgende ronde aan denken.
Oud 28-06-2009, 17:57
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
Waar heb je het over? Heb je mijn stukje wel goed gelezen? Ik zeg namelijk nergens dat ik geliefde ben, en ik snap ook niet helemaal hoe je erbij komt dat mijn stukje iets van doen heeft met "zeggen dat je geliefde bent." Leg eens nader uit wat je bedoelde.
hmm, Volgende keer toch iets beter nadenken op wat ik zeg.. Want ik snap mijn eigen zin ook niet en wat ik er precies mee bedoel. alleen van dat speelwijze gedoe snap ik wel. mijn excuses hiervoor .
Oud 28-06-2009, 18:14
arPos
arPos is offline
Citaat:
hmm, Volgende keer toch iets beter nadenken op wat ik zeg.. Want ik snap mijn eigen zin ook niet en wat ik er precies mee bedoel. alleen van dat speelwijze gedoe snap ik wel. mijn excuses hiervoor .
Volgens mij bedoelde je:
Hey severus natuurlijk zeg je nu dat je geen geliefde bent, al was je het wel dan ga je het nog niet van de daken schreeuwen.

of iets van die strekking
Oud 28-06-2009, 18:41
Ghidorah
Ghidorah is offline
jaa zoiets.. Maar kon ik beter niet zeggen want iedereen die beschuldigt word zou zoiets doen.. Dus dat was een beetje dom om dat te zeggen.
Oud 28-06-2009, 18:52
arPos
arPos is offline
ik wel, ik ben een jagende wolf geliefde
Oud 28-06-2009, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
Goed nieuws voor de dorpelingen en de wolven! Severus is opgehangen, en die was weerwolf en geliefde met VeGs. De geliefden zijn niet meer, dus de cupido staat vanaf nu aan de kant van de dorpelingen.

1. Allure (dorpeling)
2. VeGs (dorpeling) (geliefde)
3. arPos
4. ~~Fantôme~~ (dorpeling)
5. Wammus (leerlingverrader)
6. Absinthe (dorpeling)
7. light fighter (verrader)
8. Alyssia
9. Mutsieprutsie
10. Abzg
11. Archont
12. kleinepierik
13. Kazet Nagorra
14. fizzle-fluffy (weerwolf)
15. Ghidorah
16. Severus (weerwolf) (geliefde)
17. Barabas (ziener)
18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling)
19. JasperJD
20. testout.com

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 28-06-2009, 19:35
VeGs
VeGs is offline
Goh, onverwacht.

*gaat vanuit graf cupido en dorpelingen aanmoedigen*
Oud 28-06-2009, 19:37
Verwijderd
Godver, ik heb mezelf zitten opeten
Oud 28-06-2009, 19:37
Severus
Severus is offline
Ik heb m'n best gedaan, maar het mocht niet baten. Succes wolfjes.

Citaat:
Godver, ik heb mezelf zitten opeten
Heh heh heh!
Oud 28-06-2009, 19:39
Verwijderd
Hehe eindelijk. Fijn ook voor de verdachtmakingen naar mijn kant toe.. (sarcasme)

Khad wel gelijk met meerdere wolven in ronde 1 en de 3-2 stand.

Maargoed deze post wordt even gewijzigd omdat ik nu pas lees dat Cupido bij ons hoort.

We zoeken nog 2 wolven. Test-out.com staat bij mij hoog op het lijstje door deze post:
Citaat:
Opeens schijnt men severus verdacht te vinden. Severus komt met veel theorien, Archont ook. Dat vind ik dan weer verdacht.

Mijn stem deze ronde zal dus ook naar een van deze twee gaan.
Niks gelezen dus van alles ik denk maar 1 of 2 post. Dit is écht inactiviteit ten top. Zoiets vind ik gewoon niet tolereerbaar. We waren ik denk al 2 pagina's over Barabas als ziener aant praten en zijn laatste beschuldiging naa Severus toe, komt hij/zij met dit aan zetten..

Andere nieuwelingen JasperD en Allysia spelen steeds beter . Ook al heb ik bij Allysia mijn twijfels en staat ze nog op mijn verdachtenlijstje.

Mutsie en Kazet komen amper in het spel voor wel jammer. Kazet had wel als reden in een van de beginpagina's dat Pip langskwam naar Finland (voor 4 dagen) .

Laatst gewijzigd op 28-06-2009 om 19:46. Reden: cupidowijziging
Oud 28-06-2009, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Mooi het touw dat ik voor je heb gemaakt is sterk genoeg gebleven
Oud 28-06-2009, 19:43
Sherlock
Sherlock is offline
kon het beter? nee! netjes gedaan mensen!
Oud 28-06-2009, 19:45
Ghidorah
Ghidorah is offline
mooie uitslag (H) ik dacht al dat hun geliefden waren en hij was wolf ook nog.
en nu richten op de volgende hangronde...
Oud 28-06-2009, 19:46
Alyssia
Alyssia is offline
Wat een uitkomst hee
Oud 28-06-2009, 19:47
Verwijderd
Citaat:
mooie uitslag (H) ik dacht al dat hun geliefden waren en hij was wolf ook nog.
en nu richten op de volgende hangronde...
correctie: zij.

Daarnaast mag je zoiets wel iets eerder laten weten als je dat toch al denkt en er niet ná de hangronde mee aankomen.
Oud 28-06-2009, 19:51
Verwijderd
Wolf en geliefden.
Oud 28-06-2009, 20:00
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
correctie: zij.

Daarnaast mag je zoiets wel iets eerder laten weten als je dat toch al denkt en er niet ná de hangronde mee aankomen.
Heb ik wel al gezegd, lees maar hieronder...

Citaat:

Oud 28-06-2009, 20:02
Verwijderd
Ja, ná barabas's dood. Maar toen kreeg volgens mij iedereen wel iets door.. Ik heb niet voor niks heel dit topic volgegooid met verdachtmakingen naar Severus.
Oud 28-06-2009, 20:03
Verwijderd
Misschien ben ik wel een klein beetje té actief : Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 488
Gebruikersnaam Berichten
Archont 78
Barabas 51
Severus 50
arPos 37
VeGs 30
JasperJD 28
Abzg 25
~~Fantôme~~ 22
Alyssia 20
Spelleider 20
Kazet Nagorra 18
fizzle-fluffy 15
Ghidorah 14
Allure 13
testout.com 13
Wammus 11
Mutsieprutsie 9
kleinepierik 7

Katje 5
Absinthe 4
Matige Muis 4
light fighter 4
m3tr01dm1nd3d 3
Kunst 2
Missy 1
Biertank 52 1
flyaway 1
TopDrop 1
MartinV 1
Kapsalontrut 1

Alles onder spelleider vind ik weinig posten als je nog leeft.
Oud 28-06-2009, 20:06
arPos
arPos is offline
Citaat:
We zoeken nog 2 wolven. Test-out.com staat bij mij hoog op het lijstje door deze post:
Niks gelezen dus van alles ik denk maar 1 of 2 post. Dit is écht inactiviteit ten top. Zoiets vind ik gewoon niet tolereerbaar. We waren ik denk al 2 pagina's over Barabas als ziener aant praten en zijn laatste beschuldiging naa Severus toe, komt hij/zij met dit aan zetten..
Testout en pierik, waar stoppen de overeenkomsten.
Niet stemmen, incoherente berichten, verdachte post.

mja het zijn zeker 2 gegadigden, ik heb er nog wat meer bijstaan.
Ik hou even wijselijk mijn mond tot ik alles gecheckt heb.

edit:
De uitslag in ogenschouw nemend lijkt het erop of archont de waarheid spreekt over zijn wissel in ronde 1 (of het is echt een geniale uitweg als iemand anders dat is geweest)

Dat houdt over:
Ghidorah
Kazet
Mutsie
Abzg
testout
JasperJD
en pierik

(ikzelf heb een boog en archont vertrouw ik op echtheid, als je het er niet mee eens bent wees vrij een theorie te formuleren)
Hiervan zijn testout, pierik en ghidorah mijn favoriete opties al vind ik kazet nou ook niet bepaald positief opvallen.

Als de wolven nu even de bane aanvallen of iemand die onder bescherming van de tovenaar is dan wordt ik helemaal gelukkig en kan ik bepalen welke van de 3 bovenstaande mijn stem krijgt.
uiteraard wil ik de 3 genoemde zielen nogmaals de kans geven zich te verdedigen.

Laatst gewijzigd op 28-06-2009 om 21:23.
Oud 28-06-2009, 20:06
Verwijderd
Jammer eigenlijk, nu zijn de mooie Severus-posts weg.
Oud 28-06-2009, 20:25
arPos
arPos is offline
Citaat:
Jammer eigenlijk, nu zijn de mooie Severus-posts weg.
Ga is dood zijn professor grootoog
Oud 28-06-2009, 20:26
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
Ja, ná barabas's dood. Maar toen kreeg volgens mij iedereen wel iets door.. Ik heb niet voor niks heel dit topic volgegooid met verdachtmakingen naar Severus.
agjaa,, hij is nu eenmaal dood . maar als jij er inderdaad niet was geweest had ik haar niet durven verdacht te maken omdat zij altijd goede verdedigingposts post. maar iedereen zei dat ze een wolf was (ofja, een aantal) maar ik dacht dat ze geliefde was omdat VeGs. meteen overtuigd was etc.. Maar laten we ons focussen op de volgende rondes

(Maar toch zonder jou was het niet gelukt )
Oud 28-06-2009, 20:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Gebruikersnaam Berichten
Archont 78 <---- staat op mijn lijstje vanwege mensen nadrukkelijk willen overhalen om op de persoon te stemmen die hij wilt
arPos 37 <---- Heb ik eigenlijk niks op aan te merken (maar we zullen zien)
Abzg 25 <--- verdacht vanwege vage posts en domme excuusjes
Alyssia 20 <---- was er pas later ingekomen
Kazet Nagorra 18 <--- post vooral emotie op een uitslag of het melden van de persoon waar hij op stemt
Ghidorah 14 <--- verdacht vanwege zijn rare posts en inactief
testout.com 13 <--- verdacht vanwege haar rare posts en inactief
Mutsieprutsie 9 <--- inactief
kleinepierik 7 <--- inactief

Ik heb mijn mening ernaast gezet en wat hij/zij doet in het spel
Oud 28-06-2009, 20:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Heh heh heh!
Toch netjes gespeeld had je niet verdacht tot Barabas er iets van zij
Oud 28-06-2009, 20:45
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
Archont schreef:
Gebruikersnaam Berichten
Archont 78 <---- staat op mijn lijstje vanwege mensen nadrukkelijk willen overhalen om op de persoon te stemmen die hij wilt
arPos 37 <---- Heb ik eigenlijk niks op aan te merken (maar we zullen zien)
Abzg 25 <--- verdacht vanwege vage posts en domme excuusjes
Alyssia 20 <---- was er pas later ingekomen
Kazet Nagorra 18 <--- post vooral emotie op een uitslag of het melden van de persoon waar hij op stemt
Ghidorah 14 <--- verdacht vanwege zijn rare posts en inactief
testout.com 13 <--- verdacht vanwege haar rare posts en inactief
Mutsieprutsie 9 <--- inactief
kleinepierik 7 <--- inactief

Ik heb mijn mening ernaast gezet en wat hij/zij doet in het spel
agg, ik heb ooit rare posts ja, maar dat komt omdat ik alles maar half lees-.- en omdat ik iets te snel ben etc. dus daar komen slordigheidsfoutjes door en nog meer van zulke rare zinnen uit. Inactiviteit komt omdat nog niet zo goed ben in dit spel en ik heb ooit helemaal niets op aan te merken op wat mensen posten. Maar nu ben ik steeds actiever aan het worden omdat ik steeds meer weet wat ik moet posten en er meer vaardigheid in krijg (al vind ik zelf.)

Maar zelf vind ik dat je iemand niet echt verdacht te kunnen maken door inactiviteit, Maar het is wel irritant omdat je hun achtergrond niet weet. En hun nooit om hun meningen verdacht kunt maken.
Oud 28-06-2009, 20:52
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
agg, ik heb ooit rare posts ja, maar dat komt omdat ik alles maar half lees-.- en omdat ik iets te snel ben etc. dus daar komen slordigheidsfoutjes door en nog meer van zulke rare zinnen uit. Inactiviteit komt omdat nog niet zo goed ben in dit spel en ik heb ooit helemaal niets op aan te merken op wat mensen posten. Maar nu ben ik steeds actiever aan het worden omdat ik steeds meer weet wat ik moet posten en er meer vaardigheid in krijg (al vind ik zelf.)

Maar zelf vind ik dat je iemand niet echt verdacht te kunnen maken door inactiviteit, Maar het is wel irritant omdat je hun achtergrond niet weet. En hun nooit om hun meningen verdacht kunt maken.
weer zo eentje punt 1 door meedoen word je beter(kijk naar mij) en als je beter wil worden moet je niet alles half lezen en te snel doen... En als iemand inactief is dan is hij/zij juist wel verdacht omdat de wolven dan 1 voor 1 elke dorpeling eruit kunnen halen terwijl ze niks zeggen! dus die redenen slaan nergens op...
Oud 28-06-2009, 20:56
Verwijderd
Het mag wel gestraft worden.

Ik twijfel tussen testout.com, Mutsieprutsie en kleinepierik.
Oud 28-06-2009, 21:22
arPos
arPos is offline
Citaat:
omdat de wolven dan 1 voor 1 elke dorpeling eruit kunnen halen terwijl ze niks zeggen! dus die redenen slaan nergens op...
Dat en de "stille wolf" is wel degelijk een taktiek.

Maar waar het vooral om gaat is dat je zo weinig hebt om op af te gaan, dat maakt het verdacht daar de dorpeling zo veel mogelijk willen weten, daarom moet een dorpeling ook altijd de intentie hebben om te stemmen in ronde 1 (ivm vrijkomend informatie daarna)
Inactiviteit levert dus beargumenteerbaar een voordeel op voor wolven en geliefden.
Des te meer omdat je vaak eerst een zooi onschuldige stille dorpelingen eruit raust en dan misschien eens een wolf.
Hoe dan ook het veroorzaakt te veel bijkomende schade en is not done

Ik wil wel opmerken dat dit WWspel wat dat betreft een verademing is in vergelijking met de vorige.

@ghidorah; kan je me uitleggen hoe jij Archont verdacht vindt, wou je beweren dat niet hij maar jij in ronde 1 op LF hebt gestemd, of wilde je beweren dat metroid zichzelf heeft gered door op LF te stemmen.
Oud 28-06-2009, 22:14
Ghidorah
Ghidorah is offline
Citaat:
@ghidorah; kan je me uitleggen hoe jij Archont verdacht vindt, wou je beweren dat niet hij maar jij in ronde 1 op LF hebt gestemd, of wilde je beweren dat metroid zichzelf heeft gered door op LF te stemmen.
Ik vind Archont nu helemaal niet verdacht..
Maar ik zei als Severus een Dorpeling was, dan vond ik Archont verdacht. Omdat hij iedereen mee zat over te halen om op Severus te stemmen. En als hij dan een dorpeling was geweest dan hadden de wolven geluk gehad omdat hij veel ervaring had. En daarom dacht ik dan dat Archont daar een deel aan meegeholpen had.

Maar dat is niet gebeurt en daarom vind ik Archont nu niet meer verdacht.

Regels voor berichten