Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2001, 23:02
Genesis
Genesis is offline
Crawling are the hidden thoughts
Deep inside my mind
Rain dripping down the window
Misery is all I find

Well protected attitude
For everyone’s a friend
Why do I meet all the misery
And whenever will it end?

Driving me insane,
Having the key in my own hand
Just say no and learn to ignore
And forever will I stand

--
Moet ik misschien ff uitleggen; heb nogal het probleem dat iederee naar mij toekomt om zn problemen te vertellen, en dr zijn maar weinig die begrijpen dat ik af en toe ook wat wil zeggen.. En das mijn probleem: ik kan geen nee zeggen tegen anderen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2001, 16:27
Mireille
Mireille is offline
Heej, voordat ik het laatste stukje las d8 ik al te weten waar het overging, maar als er iets is ofzow wil ik er altijd naar luisteren hoor, je hoeft nie alleen mijn gezeur maar aan te horen (en dat van anderen). Probeer ze gewoon vriendelijk uit te leggen dat jij je ook wel is minder voelt en dat je er nie echt vrolijker van wordt om dan alleen maar problemen aan te horen. Kweet het is misschien moeilijk voor je maar als je alleen altijd maar met problemen geconfronteerd word ga je zelf ook negatiever denken en je klote voelen of je teveel zorgen maken. Je hebt het wel mooi omschreven in je gedicht
'k hoop dat je wel eindelijk is leert om nee te zeggen, kspreek je snel.
liefs Mireille
Oud 24-09-2001, 16:57
Verwijderd
Heel goed beschreven! Vooral omdat ik maar al te goed weet hoe je je voelt! En denk wel aan waar we het over hebben gehad he? Je hebt ook wel eens rust nodig en een luisterend oor, en op dit moment ben JIJ belangrijker! Ok?
Maar nogmaals een supermooi gedicht!

Kuzz
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 22:49
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Mireille schreef:
Heej, voordat ik het laatste stukje las d8 ik al te weten waar het overging, maar als er iets is ofzow wil ik er altijd naar luisteren hoor, je hoeft nie alleen mijn gezeur maar aan te horen (en dat van anderen). Probeer ze gewoon vriendelijk uit te leggen dat jij je ook wel is minder voelt en dat je er nie echt vrolijker van wordt om dan alleen maar problemen aan te horen. Kweet het is misschien moeilijk voor je maar als je alleen altijd maar met problemen geconfronteerd word ga je zelf ook negatiever denken en je klote voelen of je teveel zorgen maken. Je hebt het wel mooi omschreven in je gedicht
'k hoop dat je wel eindelijk is leert om nee te zeggen, kspreek je snel.
liefs Mireille

Bedankt voor je reply.. Heb het je inmiddels een beetje uitgelegd, en hoop dat je het begrijpt.
Ik kan gewoon echt geen nee zeggen.. Leef ook altijd met het idee dat ik maar gewoon op de 2e plek moet komen, zodat het mn vrienden altijd goed gaat.

Genesis

Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 22:54
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Heel goed beschreven! Vooral omdat ik maar al te goed weet hoe je je voelt! En denk wel aan waar we het over hebben gehad he? Je hebt ook wel eens rust nodig en een luisterend oor, en op dit moment ben JIJ belangrijker! Ok?
Maar nogmaals een supermooi gedicht!

Kuzz

Ook jij bedankt voor je reply.. Ben erg blij dat je het herkent.. (of eigenlijk niet voor jou natuurlijk, maar goed..)
Wil je echt graag weer eens spreken.. Gewoon om weer eens bij te praten enzo.. we bellen/mailen anders nog wel ofzo..

veel liefs,

Genesis

Met citaat reageren
Oud 25-09-2001, 07:43
Gothic
Gothic is offline
mooooooooooooi en duidelijk
Reageren

Regels voor berichten