Advertentie | |
|
![]() |
|
ongetwijfeld, maakt het echt uit wat hetgeen is wat verslavend werkt...
ik bedoel dan kunnen we ook wel beginnen dat dat weer van de persoon afhangt. Ik raad keta net zoals vele andere middelen niet aan; maar als je er echt zin in hebt laat je dan niet door enige rationaliteit tegenhouden.
|
tuurlijk hangt een deel van de verslaving af van de persoon. maar dat is inderdaad hier niet het onderwerp.
maar ik reageerde meer op het feit dat sommige drugs verslavend werken. omdat je terug wilt naar die wereld of naar dat gevoel.en niet zo zeer door verslavend stoffen in de drug zlef. en inderdaad ben ik het met je eens dat ik ketamine niet aan zopu raden aan iemand. |
![]() |
||
Niet dat je nog weet dat je 2 dagen terug keta hebt genomen want:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Vind het persoonlijk nogal een verschil of je lichaam een verslaving ontwikkeld of je geest ![]() En geen enkele drug klinkt lekker als je het lijstje met nadelen leest ![]() |
![]() |
||
Hoezo, wat is voor jouw dan het verschil tussen een lichamelijke en geestelijke verslaving en waarom is de ene preferent aan de andere?
Citaat:
maar ieder zo z'n voorkeur ![]()
|
Verwijderd
|
ik weet het niet, geen idee.
ik heb zelf niet echt het gevoel dat het verslavend is, het is leuk voor een paar keer, maar als je een paar keer te ver bent gegaan, ben je er ook weer heel snel klaar mee. ![]() ik zou er zelf iig niet verslaafd aan kunnen raken, verre van zelfs. |
![]() |
|
keta <3
maar verder wat tetje zegt:maar als je een paar keer te ver bent gegaan, ben je er ook weer heel snel klaar mee.
|||
Keta is makkelijk, daar schuilt m.i. een gevaar als je erg gevoelig bent voor verleidingen.
Keta werkt binnen enkele minuten, is snel op zijn hoogtepunt en het effect is na een half uurtje vaak al op zn terugweg. T maakt in combinatie met andere drugs voor zolang als het duurt de ervaring vaak net een beetje meer bizar en, als je daarvan houdt, interessanter. Dat, in combinatie met een onverminderde eetlust en de afwezigheid van vervelende naeffecten maakt dat je snel geneigd kunt zijn je drempel tot gebruik te verlagen. Citaat:
![]() Met keta bouw je redelijk snel tolerantie op, maar deze duurt slechts enkele dagen. Dus keta, (te) makkelijk... Mbt 'lichamelijke verslaving', hier is weinig concreets over bekend (/ik kan heir weinig zinnigs over vinden). Alleen deze quote: Citaat:
In de dhp cache vond ik een relevante discussie. Weinig sfeer in die topic, maar wel wat interessante bronnen. //edit: dus maar even op submit geklikt bij thuiskomst ![]()
||
Citaat:
![]() *aanraak* ieuw ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En tja, regelmatig gebruik zal het wel niet worden, al is het omdat het zo'n ramp is om aan te komen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 87! Terug van weggefeest;) m3tr01dm1nd3d | 500 | 22-11-2009 19:56 | |
Drugs & Alcohol |
Enquete over verslaving snowflakes | 3 | 26-09-2009 00:16 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 130 Eend | 490 | 14-06-2008 13:17 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Drugs & Alcohol |
Ketamine / Special K / Vitamin K El Chupacabras | 64 | 25-06-2005 21:39 | |
Drugs & Alcohol |
Wat vinden jullie: MDMA, coke of pillen?? julliete | 41 | 21-07-2003 13:34 |