Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat doe je als je een leuk meisje/jongen ziet
Ik doe niks (blijf normaal) 7 25.00%
Ik spreek haar/hem aan door een normale vraag te stellen 5 17.86%
Ik blijf stiekem kijken maar doe niks 14 50.00%
Ik loop weg 0 0%
Ik spreek haar/hem aan en zeg wat ik van haar/hem vindt 0 0%
Niet boeiend (ik zie elke leuke mensen) 1 3.57%
Ik krijg het warm en wordt zenuwachtig 1 3.57%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2011, 13:10
Verwijderd
Je zit in een café of doet boodschappen en je ziet een leuk meisje/jongen die je aantrekkelijk
vindt. Wat is jouw actie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2011, 13:11
Verwijderd
Over het algemeen niet veel. Ligt er ook aan of ik al bezet ben of niet. Op café zal ik misschien proberen een praatje ermee te hebben als ik genoeg alcohol op heb. De grootste overwinning voor mezelf was een mooie meid aanspreken in een discotheek, maar die viel niet op vrouwen .
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 13:17
Verwijderd
Das altijd jammer maar die pech krijg je
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 13:47
synbitz
synbitz is offline
Ik doe gewoon niks.. ^^ als ik een meisje probeer te versieren lukt het toch nooit. Ik w8 altijd tot er een meisje naar mij komt : D
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 13:48
Verwijderd
Dat kan natuurlijk ook
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 14:25
Verwijderd
Gezien het feit dat ik een vriendje heb, blijft het bij kijken naar mooie mannen Maar als ik vrijgezel ben, hm, dan wisselt het een beetje. Het ligt eraan of ik zin heb in meer; soms is het ook leuk om gewoon over iemand te fantaseren zonder dat er iets gebeurt. Maar als ik wel contact wil, dan zoek ik wel een manier om met hem in contact te komen. Aankijken, zorgen dat ik naast hem wat te drinken ga halen, in z'n buurt dansen, en dan wachten tot hij me aanspreekt. Maar ik spreek ook vaak mensen aan (ook mensen die ik níet aantrekkelijk vind, waardoor het niet eng meer is), dus ik kan gerust een gesprek met hem beginnen, geen punt. Het ergste wat je kan gebeuren is dat iemand even met je praat en je hem vervolgens niet meer ziet, nou boeiend. In het leukste geval houd je er de liefde van je leven aan over.

In het verleden positief geteste acties:
-jongen geschopt zodat hij met mij ging praten, en hem vervolgens gevraagd of hij bezet was, mij oninteressant vond of juist wel interessant
-gevraagd of hij bij mij op school had gezeten, "want hij leek zo bekend". Niks van waar, hij leek gewoon sexy
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 18:30
AzN
AzN is offline
Heel eventjes oogcontact maken als dat mogelijk is in de betreffende situatie, meer niet.
Oud 04-03-2011, 02:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het komt eigenlijk niet vaak voor dat ik iemand tegenkom die ik meteen aantrekkelijk vind, dus als dat dan wel gebeurd ben ik wel eventjes lichtelijk van slag.
Mijn reactie is dan een combinatie tussen zenuwachtig worden/blozen, stiekem kijken en vooral proberen zo onopvallend mogelijk te zijn.
Oud 04-03-2011, 02:31
Batave
Batave is offline
Mja.. niks doen, ik ben immers bezet. Mijn vriendin ben ik wel zelf op afgestapt.
Oud 04-03-2011, 08:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
-gevraagd of hij bij mij op school had gezeten, "want hij leek zo bekend". Niks van waar, hij leek gewoon sexy
Ai, de 'ken ik jou niet ergens van?'
Thank God you're pretty
Oud 04-03-2011, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Het komt eigenlijk niet vaak voor dat ik iemand tegenkom die ik meteen aantrekkelijk vind, dus als dat dan wel gebeurd ben ik wel eventjes lichtelijk van slag.
Mijn reactie is dan een combinatie tussen zenuwachtig worden/blozen, stiekem kijken en vooral proberen zo onopvallend mogelijk te zijn.
Dit inderdaad. Ik vind mensen niet instantly aantrekkelijk. Eigenlijk is het nog nooit gebeurd.. Hoe stom is dat?
Ik moet op z'n minst een gesprekje met iemand hebben gehad om die persoon 'aantrekkelijk' te kunnen vinden.

Maar ik neem aan dat als het wel gebeurt, dat ik dan niet raar ga lopen doen. Ergens meteen op afstappen, dat zou best eens kunnen, want ik ben nogal spontaan en open, maar of dit ook zo zou zijn als ik me aangetrokken voel tot iemand? I have no idea.

Waarschijnlijk ligt het eraan wáár het gebeurt. In de supermarkt zou ik sowieso niet zomaar op iemand aflopen, dat lijkt me zo vreemd.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ai, de 'ken ik jou niet ergens van?'
Thank God you're pretty
Hahaha ja jezus het was heel lastminute, hij stond net 'toevallig' naast me bij de bar En het was niet precies 'ken ik jou niet ergens van', het was 'zat jij in 2004 ook op deze-en-deze school?'
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 11:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik doe er nooit wat mee, iets langer kijken dan ik bij andere mensen doe en eventueel lief lachen maar daar houdt het mee op. Ik heb een vriend, ja.
Oud 05-03-2011, 13:14
tuttebel
tuttebel is offline
toen ik nog vrijgezel was:

proberen met een onopvallende vraag/opmerking in contact te komen: ("een extra barman zou op zo'n drukke avond niet verkeerd zijn.." ofzo) oooof ik druk me "per ongeluk" tegen die persoon aan als we samen bij de bar staan/op de dansvloer, en dan met een lief lachje "sorry" zeggen.
en als ik wat meer op heb word ik wat minder onopvallend en zeg ik dingen als "je moet niet met hem dansen, maar met mij!" maar het werkt wel (soms)!
en dan aan die persoon's reactie merk je dan wel of de aantrekkingskracht wederzijds is.
Oud 06-03-2011, 13:04
Verwijderd
wat ben jij toch een tuttebel
Maar als het echt werkt.
Moet wel je bent immers niet single
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
toen ik nog vrijgezel was:

proberen met een onopvallende vraag/opmerking in contact te komen: ("een extra barman zou op zo'n drukke avond niet verkeerd zijn.." ofzo) oooof ik druk me "per ongeluk" tegen die persoon aan als we samen bij de bar staan/op de dansvloer, en dan met een lief lachje "sorry" zeggen.
en als ik wat meer op heb word ik wat minder onopvallend en zeg ik dingen als "je moet niet met hem dansen, maar met mij!" maar het werkt wel (soms)!
Haha oh jaaaa dat soort dingen doe ik ook als ik aangeschoten raak Maar het werkt, inderdaad wel vaak huhuhu. Nou ja, die opmerking dan niet want ik heb volgens mij nog nooit geprobeerd iemand te versieren die al bezig was met een ander meisje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten