Gezien het feit dat ik een vriendje heb, blijft het bij kijken naar mooie mannen

Maar als ik vrijgezel ben, hm, dan wisselt het een beetje. Het ligt eraan of ik zin heb in meer; soms is het ook leuk om gewoon over iemand te fantaseren zonder dat er iets gebeurt. Maar als ik wel contact wil, dan zoek ik wel een manier om met hem in contact te komen. Aankijken, zorgen dat ik naast hem wat te drinken ga halen, in z'n buurt dansen, en dan wachten tot hij me aanspreekt. Maar ik spreek ook vaak mensen aan (ook mensen die ik níet aantrekkelijk vind, waardoor het niet eng meer is), dus ik kan gerust een gesprek met hem beginnen, geen punt. Het ergste wat je kan gebeuren is dat iemand even met je praat en je hem vervolgens niet meer ziet, nou boeiend. In het leukste geval houd je er de liefde van je leven aan over.
In het verleden positief geteste acties:
-jongen geschopt zodat hij met mij ging praten, en hem vervolgens gevraagd of hij bezet was, mij oninteressant vond of juist wel interessant
-gevraagd of hij bij mij op school had gezeten, "want hij leek zo bekend". Niks van waar, hij leek gewoon sexy