Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2009, 11:24
Lorelei
Lorelei is offline
Hallo!

Ik blijf deze zomer in Nederland. Ik vroeg me af wat er deze zomer te doen is, ik ben eigenlijk nooit in Nederland in de zomer. Uiteraard heb ik het over dingen die speciaal voor deze zomer zijn zoals concerten, tentoonstellingen, etc. Ik weet niet zo goed waar ik het zoeken moet, o.a. omdat ik eigenlijk niet echt iets specifieks wil, ik wil gewoon ideeën opdoen.

Dus, tips zijn welkom! Als ik zelf iets vind, zal ik het ook wel posten voor anderen die zelf ook op zoek zijn.
Oud 02-07-2009, 16:29
Verwijderd
Hmm.. De waddeneilanden zijn erg mooi. Een aanrader? Verder vind ik Utrecht een leuke stad en wie weet valt er in Amsterdam ook nog wat te beleven. Ik zou eens het theaterseizoen in jouw buurt bekijken, er is altijd erg veel dat meestal erg leuk blijkt te zijn. ^^
Oud 02-07-2009, 18:38
AlopiA
AlopiA is offline
In de zomermaanden is er meestal vrij weinig theater, helaas.

Bedenk eens alle toeristische plekken van Nederland, heb je ze allemaal al gezien?
Oud 02-07-2009, 20:55
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
lekker naar het strand bos duinen zwembaden? enz enz

verder zijn er meer natuur/dieren parken dan je zou denken

wat heeft je intresse?
Oud 03-07-2009, 11:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Theaterzomer in Nederland

De Parade staat nog enkele dagen in Den Haag en verhuist dan naar Utrecht om vervolgens in Amsterdam te eindigen. Tot 16 augustus 2009 kun je nog genieten van deze bijzondere voorstellingen die overwegend in tenten plaats vinden. Mis het niet!

Eind augustus moeten we natuurlijk allemaal naar de Uitmarkt in Amsterdam, want daar wordt het nieuwe theaterseizoen landelijk gestart.

In het Vondelpark te Amsterdam is het openluchttheater net weer geopend. Bij mooi weer moet je dat echt eens proberen, zó gezellig!!

Uiteraard heeft het mooie Den Haag ook openluchttheater en wel in het Zuiderpark. Kun je je theaterdag combineren met een bezoekje aan het strand!

Even van de site van m'n werk geplukt
Oud 03-07-2009, 11:51
boet
boet is offline
als je naar utrecht gaat moet je natuurlijk ook naar het centraal museum
(daar werkt mijn moeder ^^)
Oud 19-07-2009, 10:15
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Even van de site van m'n werk geplukt
http://www.openluchttheater.nl/

en hoewel ik nog niet ben geweest dit jaar... zal het dit jaar ook wel weer leuk zijn (met mooi weer iig ):

http://www.bostheater.nl/
Oud 26-07-2009, 15:24
Verwijderd
Citaat:
http://www.openluchttheater.nl/

en hoewel ik nog niet ben geweest dit jaar... zal het dit jaar ook wel weer leuk zijn (met mooi weer iig ):

http://www.bostheater.nl/
Ik vond het bostheater erg leuk! Vooral als je vooraf (vanaf 19.00 ofzo) daar gaat zitten en lekker stokbroodjes gaat eten of salade of wat dan ook picknicks achtigs! Je geniet dan van de laatste restjes zon en je hebt een fijn plekje voor de voorstelling.
Oud 29-07-2009, 20:55
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ik vond het bostheater erg leuk! Vooral als je vooraf (vanaf 19.00 ofzo) daar gaat zitten en lekker stokbroodjes gaat eten of salade of wat dan ook picknicks achtigs! Je geniet dan van de laatste restjes zon en je hebt een fijn plekje voor de voorstelling.
Was je aan de hand van mijn post gegaan? of onderschrijf je alleen mn post? (gewoon benieuwd :x )
Oud 30-07-2009, 18:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Naar de Parade inderdaad. Die is nu in Amsterdam! En als het even kan probeer ik ook langs de Uitmarkt te gaan eind augustus.
Advertentie

Regels voor berichten