Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2009, 14:55
brittos
brittos is offline
Hee!

Het volgend jaar voor het eerst met een vriendin alleen naar het buitenland.
We gaan met zo'n jongeren vakantie mee en zijn nu al een beetje aan het kijken
wat onze bestemming van de zomer 2010 word!
Maar we weten niet echt waar heen... ik hoor van veel mensen dat die twijfel er is.
Hier komen een paar ik hoop dat jullie weten waar we het beste heen kunnen.

Spanje
* lloret de mar
* Blanes
* Malgrat de Mar
Turkije
* Marmaris
Griekenland
*Chersonissos

Ik hoor het wel
Advertentie
Oud 28-04-2009, 19:39
Broeder
Broeder is offline
Ik zou het niet doen.
Oud 28-04-2009, 22:00
Chariot
Chariot is offline
Dat wordt dus zo'n typische zuip-feest-jongerenvakantie?! Ik wil volgend jaar naar Denemarken, maar ik hou dan ook wel meer van cultuur. Je moet goed kijken naar wat voor vakantiebestemming jullie willen. Ik denk dat je het beste kan kijken naar de prijs, wat je tijdens jouw verblijf daar gaat doen, of je vaker naar het land gaat of dat het een eenmalig iets is. Als het eenmalig is, lijkt het me leuker. En activiteiten die door de organisatie worden geregeld lijken me ook wel een onderdeel van de uiteindelijke beslissing.
Oud 28-04-2009, 22:24
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Jeutje dan ben je 16, is dat niet een beetje jong om je klem te zuipen in dat soort oorden?

Mja los daarvan, Chersonisos is tegenwoordig helemaal hip, Lloret zijn heel vet te zijn, Malgrat vond ik persoonlijk weinig aan, Blanes is leuk. Turkije lijkt mij wat minder persoonljk voor twee 16 jarige meisjes.
Oud 01-05-2009, 10:10
Mark
Mark is offline
Renesse moet je heen gaan. Dan weet je tenminste zeker dat je door een hollandse knul wordt aangeduwd 's nachts. Trouwens aan de costa maakt dat allemaal ook niet zoveel verschil meer...
Oud 27-05-2009, 08:59
Xavier88
Xavier88 is offline
Calella baby
Oud 23-06-2009, 13:08
Babybum
Babybum is offline
Zou je dan met zoiets weggaan: http://www.gogo.nl/ ?
Ziet er inderdaad naar uit of er veel gedronken word!
Naja het zal wel goedkoper uitkomen als een huisje ofzo. Maar ik zou zelf ook inderdaad meer cultuur willen zien. Toen ik voor het eerst weg ging met een vriendin hebben we alles zelf georganiseert. We zijn met een bus vertrokken http://www.eurolines.nl/ en hebben zo´n Youth Hostel gereserveert. En verder konden we ook doen wat we wouden.
Om eerlijk te zijn ben ik eigenlijk ook wel een keer naar Llorett de Mar geweest: Voor een keer is dat natuurlijk ook leuk, maar geef mij toch maar cultuur ^^
Oud 31-07-2009, 15:13
Annnnedv
Annnnedv is offline
he allemaal,

Ik ben vorig jaar met mijn vriendin in Malgrat geweest. Wij waren toen beide 17 en moet zeggen dat we het wel echt heel erg leuk hebben gehad. Ik zou ook niet naar Turkije gaan vooral niet als je met zijn tweeën bent hoor dat de mannen daar vrij handtastelijk en vervelend zijn. Blanes zijn we ook een avond gaan stappen en dat was ook echt heel leuk. Die steden liggen allemaal redelijk dicht bij elkaar en je kunt ook met groepsvervoer naar bepaalde discotheken gaan. ik zou echt voor spanje gaan anders kijk eens hier dan kun je wel wat meer info vinden wij hadden daar ook geboekt en was allemaal goed geregeld. Wij zaten in appartement Thalassa en dat viel een beetje tegen dus zou die niet doen.

groetjes Annemarie
Oud 02-08-2009, 22:04
xxChange
xxChange is offline
16 jaar is wel jong zeg..

Maar iig, ik zou niet naar Marmaris gaan. Zelfs met m'n ouders ben ik daar niet veilig (de mannen daar zijn nogal.. openlijk in het aanbidden van meisjes/jonge vrouwen).

Overigens ben ik ook met gogo geweest dit jaar. Was één grote groep jongens die wel behoorlijk wat aan het zuipen waren, maar voor de rest viel dat echt enorm mee! Ik moet wel toevoegen dat ik begin juli ging, toen was het nog niet zo druk en waren er vooral mensen van 18 en ouder, een paar dagen later kwamen er ook veel mensen van rond de 16 die zich nou niet bepaald gedroegen.. (zit er nou zo'n groot verschil tussen 16 en 18 of was het puur toeval?)
Advertentie

Regels voor berichten