Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit in 5vwo en ik ben van plan samen met drie vrienden een jaar te gaan backpacken door Australie.
Het lijkt mij zeeeer gaaf, vooral de ervaring om een jaar vele vrijheid te hebben en zelfstandig erdoor te worden. Als je informatie nodig hebt kun je kijken op www.travelactive.nl en www.backpackers.nl, belangrijk om te weten is wel dat je perse 18 jaar moet zijn.
|
![]() |
Ga eens naar http://www.tkmst.net. Achterin een tkmst magazine stond een hele waslijst met organisaties die zich met die dingen bezig houden. Ik kan wel wat urreltjes overtypen, maar ze staan vast wel op de site.
[Dit bericht is aangepast door Wekko (29-12-2001).]
|
![]() |
als je een jaar high school wilt doen.. zeg maar een jaar in een gastgezin en gewoon een school doen enz! in Usa kan je dat via EF doen.. dat heeft me zus ook gedaan! zij vondt het een super jaar!!!
|
![]() |
Ja, ik heb nu alvast studiefinanciering en ov aangevraag hier in Nederland, maar ik twijfel nog heel erg of ik nou wel HBO moet gaan doen. Veel mensen die ik ken van het HBO hebben gigantische spijt dat ze na hun examen niet een jaartje ertussenuit naar het buitenland zijn geweest.
Ik wil ook graag naar een HBO in Amsterdam gaan, maar dat is eigenlijk een noodoplossing. Ik heb b.v. gehoort dat je in Amerika 21 moet zijn om te mogen drinken en uitgaan, nou ik ben in mei 18 en dat zou dus betekenen dat ik daar officieel niet uit mag gaan...... Het lijkt me daarom dan ook leuk om wat heel anders te gaan doen in Australië. Rondreizen daar of naar Afrika te gaan en daar wat te gaan doen. Ik heb al heelbeel sites bezocht, maar weet er iemand nog wat sites over Australië of vrijwilligerswerk in Afrika? Wie is dit ook van plan?, mijn klasgenootjes gaan saai een hbo volgen.... |
![]() |
|
voor vrijwilligerswerk in afrika moet je ff naar www.travelactive.nl gaan daar kun je brochures aanvragen (ook over werk als au-pair en vrijwilligerswerk in andere landen)
ik heb het ook aangevraagd want ik wil een jaar high school italie doen of als au-pair in italie werken xxxxxx mij suc6 |
![]() |
|
![]() |
Hmz hier wat dingetjes
![]() over australie http://australie.pagina.nl/ over backpacken www.bekpek.nl vrijwilligerswerk kan ook www.worldservans.nl verder www.andersreizen.nl www.worldticketcenter.nl www.yfu.nl www.joho.nl http://jongerenvakantie.pagina.nl tips: -veel folders aanvragen en goed doorlezen -naar een open dag gaan -bespreken met je ouders! -kijken naar het geld,haalbaar? -is het echt iets voor jou, wat heeft het voor gevolgen qua school enzow |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
telefoonrekening xxx_maartje_xxx | 96 | 18-06-2007 12:12 | |
Studeren |
Ik kan niet kiezen!!! Yab-Yum | 17 | 24-01-2007 21:24 | |
Studeren |
Hotelschool Juda[NL] | 499 | 03-12-2006 18:25 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die geinteresseerd zijn in een jaar naar het buitenland. mind_on_hiatus | 89 | 11-04-2006 22:07 | |
Lifestyle |
Ja! Dagje! *oma* | 500 | 24-07-2005 21:02 | |
Liefde & Relatie |
Studeren combineren met vriendje?...hmmz... Gup | 39 | 15-12-2002 19:28 |