Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onze kat (die is nu al jaren dood, maar ik kan het me nog herinneren) is ook eens kwijt geweest en na een week of twee kwam ze toch nog terug. Naar om zo lang in spanning te zitten natuurlijk, maar je hoeft niet bang te zijn dat ze niet meer terugkomt als het lang duurt oid. |
![]() |
|
De kat van een vriedin is ook eens heel lang weggeweest. Uiteindelijk vonden ze hem ergens best ver weg. Althans, dat dachten ze. Want ze hebben die kat heel lang in huis gehad, maar het bleek na een tijd een heel andere kat te zijn
![]() ![]()
|
Nou ik ging mijn vriendje helpen met folderen op zijn vakantieadres. En er was een straat met vrijstaande huizen waar je geen brievenbus/voordeur kon zien door de grote tuinen met bomen en groene rotzooi. Dus ik liep bij een huis te zoeken naar de voordeur/brievenbus. Er was een hek met een heel enhousiast blaffende labrador erachter, en een vrouw kwam naar buiten om te kijken waarom haar hond zo blafte. Toen zag ze mij en wou de folders wel aanpakken, dus ik loop naar het hek toe en geef de folders aan die vrouw (achter het hek). De hond was nog steeds enhousiast tegen het hek aan het opspringen, tot het beest met zijn voorpoten tussen de spijlen van het hek doorgleed en al blaffend met zijn snuit tegen mijn buik aanviel. Ik voelde eerst niks en liep gewoon verder, maar bij de volgende brievenbus ging het opeens erg steken. Jammer dan, dacht ik, en liep de straat uit. Pas even later thuis zag ik dat die hond me toch wel erg gebeten had. Je kunt precies 5 ondertandjes en 4 boventandjes tellen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaing on the edge #1668 Verwijderd | 500 | 26-06-2012 14:57 | |
De Kantine |
Inspirasaailoos #665 Philosophy | 500 | 04-08-2009 15:33 | |
De Kantine |
Hot town, summer in the saaity.. #663 Verwijderd | 501 | 02-08-2009 13:05 |