Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
TWEE WEKEN!!!1!!11
Die staat heel vaak in mijn tabel. Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Dank, allen, trouwens. Al was het echt niet zo'n prestatie, met de juiste voorbereiding. Zelfs de eerste dagen waren eerder leuk dan moeilijk.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik kan je vertellen dat zoiets voor z'n verjaardag geven er waarschijnlijk alleen voor zal zorgen dat hij een paar dagen veel meer rookt dan normaal, en 'm dan níet leest. Het is een erg goed boek, maar het is niet echt iets wat je iemand kunt opdringen. Dat werkt juist averechts: als mensen doen van 'zomg roken is slecht voor je' dan creëert dat stress, en stress is een nicotinetrigger. De waarschuwingen op pakjes werken ook averechts, om diezelfde reden. Zelfs kanker krijgen werkt averechts, voor sommige mensen. Daarom is het boek ook zo effectief; het zeurt niet. Je mag niet eens stoppen met roken terwijl je aan het lezen bent. Dus ik zou iets anders uitkiezen, en het boek gewoon zomaar aan 'm geven. Niet aandringen op dat 'ie het leest, maar zeggen dat het in z'n kast mag blijven totdat 'ie nieuwsgierig wordt naar hoe z'n verslaving precies werkt. En er vooral bij zeggen dat 'ie niet mag stoppen tijdens het lezen. Dat werkt wellicht motiverend om er daadwerkelijk aan te beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Halve?
![]() Ik ben zo gefrustreerd. Vandaag is de verjaardag van een soort vriendin, maar ik kan niet tot haar bellen. Ik heb haar vijf keer gebeld, en ze neemt niet op. ![]() En vandaag was ik bij mijn wederhelft. Terwijl die sliep, deed ik een heel tof spelletje op zijn telefoon, en nu wil ik dat spelletje op internet. Weet iemand een spelletje waarin je een konijn bent dat zo snel mogelijk alle wortels op moet eten? De puzzels lijken een beetje op de puzzels die je bij pokémon soms moet maken voor je bij een eindbaas komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zie op het journaal iets over het alcoholslot op een auto, om veroordeelde dronken automobilisten te kunnen controleren.
Waarom bouwen ze geen alcoholsloten in elke auto? Even blazen om de auto te kunnen starten; is je promillage te hoog, kun je de auto niet starten ![]() Nog wel even een manier vinden om het cheat-proof te maken, maar het idee zou een goede drempel kunnen zijn om bezopen de auto in te stappen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, het probleem is opgelost, ik heb haar bereikt. Ze is in St. Petersburg, blijkbaar. Dat verklaart een hoop. Sorry voor deze saaie V-lid-posts. |
![]() |
|
Ik heb vanmiddag heel snel snel kleren gekocht voor de opening (jaja duizendste post daarover, maar /care) en ik ben er heel blij mee. Een zwarte kokerrok en een net geel shirt met corsage-achtig ding, en dat draag ik met m'n zwarte colbertje, zwarte panty's en zwarte peeptoe-pumps
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|