![]() |
|
![]() |
Voor een projectje heb ik dit model gemaakt.
![]() Als u het clipje van 4 seconden wilt zien dat ik ermee gemaakt heb: 1. Wees gewaarschuwd, het geluid is erg hard !!!! 2. Het is verder gewoon een test clipje op een van te voren bepaald en vastgelegd geluidsfragment dus niet veel bijzonders. Als u het clipje nog steeds wilt zien klik dan hier |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, daar heb je wel gelijk in. Ik heb het ook wel eens met klei gedaan hoor, dus ik weet wel dat dat moeilijker is. Maar toch, drie uur bezig zijn met een filmpje van vier seconden lijkt me wel overdreven. En zo veel priegelwerk is er (afgezien van het beeld en geluid synchroon laten lopen) als ik dit filmpje zo zie ook niet bij komen kijken, maar goed, ik kan me vergissen. Niet beledigend bedoeld tegenover de TS of zo hoor.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De animatie is beperkt en stijfjes. Wel valt me op dat het hoofd nergens indeukt vanwege vingerafdrukken door het aanraken dus gehaast ben je niet.
Voor de volgende keer zou ik in ieder geval (naast de mond) ook de pupillen, oogleden en hoofd/nek animeren zodat er meer leven in komt. Kost wat meer tijd om het precies en consistent te houden, maar dan heb je ook wat. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
God beschermt je tegen het kwade? Verwijderd | 81 | 13-11-2005 08:49 | |
Satanisme toch ook een geloof Big Black Dot | 58 | 25-01-2005 16:05 | |
De Kantine |
als je zou reincarneren, als welk dier zou je dan terug willen komen? Ghost | 162 | 24-02-2004 20:05 | |
Seksualiteit |
naam Sinqi | 43 | 06-03-2003 19:34 | |
Flora & Fauna |
Welk mytholigisch of al uitgestorven dier/beest mis je? Soulflame | 62 | 25-09-2002 13:38 |