Ik heb het zelf ook meegemaakt, we hoorden dat de vriend van een vriendin van ons vreemdging. In eerste instantie gingen we er vanuit dat zij dat zelf ook wist, maar dat bleek niet zo te zijn...
We hebben het haar dus wel verteld, hoewel het heel moeilijk was, want onze bron was een broer van 1 van ons (en die was weer een goede vriend van de vreemndgaan-vriend om het zo maar even te noemen). Die vriendin van ons geloofde het eerst niet, tsja en nu nog steeds niet eigenlijk. Ze denkt dat het allemaal roddels zijn... terwijl wij gewoon zeker weten dat het wel waar is. Tsja, liefde maakt blind blijkbaar. Ik begrijp haar niet, ik zou heel anders gereageerd hebben, maargoed, wij hebben het verteld en nu moet ze zelf weten wat ze daar mee doet.
Maar in ieder geval, ik ga er veel te ver op door, maar ik vind dat je het zeker moet zeggen, anders ga je er spijt van krijgen. En zowiezo... tsja ik vind gewoon dat je het je vriendin zeker moet zeggen.