Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dit is trouwens echt een supertosti:
Tosti met salami, kaas en rucola. En dan dubbel kaas. dus brood - kaas - salami - rucola - kaas - brood Wel de rucola klein hakken, anders trek je hele blaadjes sla uit je tosti.
|
![]() |
Ik had een creatieve bui met saus en kruiden. En het wordt niet zompig Louis, je moet het met passie doen!
Boter aan de buitenkant van het brood, dun laagje knoflooksaus, kaas, en kruiden op de kaas. Voila! Probeer het eerst maar uit voordat je iew roept ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe blijft het dan 1 geheel? Heb het zelf nog nooit gemaakt zonder kaas dus ben wel benieuwd wat je er dan wel op doet/dan kan ik het zelf ook is proberen ![]() Ik heb bijna altijd standaard de kaas/salami of de ham/kaas tosti |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat tosti's in een heel oud tosti-ijzer (die van ons is echt al 20 jaar oud bijv.) sowieso veel beter zijn dan tosti's in nieuwe ijzers... Die verpesten de smaak wel een beetje ja, maar misschien als ie genoeg gebruikt is, dan de smaak dan vanzelf beter wordt.
Ik eet meestal gewoon boter - boterham - kaas - boterham - boter, soms nog met ham ertussen. Meestal maak ik het ook voor de snelle hap en dan ga ik er niet nog allerlei andere dingen bij stoppen. Maar met pesto is ook erg lekker, en kaas/ham/ananas ook. Tomaat doe ik eigenlijk nooit op een tosti, maar ik kan me best voorstellen dat het lekker is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |