Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja dat heb ik gedaan en die stellen nu een onderzoek in. Maar op internet heb ik horrorverhalen gelezen dat zo'n onderzoek wel 3 maanden kan duren, en dat je tot die tijd helemaal niets hebt. Pas wanneer het onderzoek is afgerond, kan Typhone een nieuwe telefoon sturen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() In plaats van een dergelijke juridische betweter-stijl te gebruiken die toch nergens toe zal leiden, is het een stuk handiger om eerst bij de TNT na te gaan waar het pakket uithangt. Wie weet is een postbode aan de deur geweest, maar vergat een afleverbriefje te posten. Weten ze bij TNT van niets, dan kan je bij de leverancier stellen dat ze of niets gestuurd hebben, óf dat er iets faliekant fout ging en ze dus opnieuw moeten sturen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Zelfs als je bij juristen met zo'n regeltjes-fascistische opstelling aan komt zetten wordt je nog uitgelachen. Om Amerikaanse toestanden te voorkomen zitten namelijk overal checks&balances in gebouwd die bogen op zaken als redelijkheid, en het besef dat je niet alles kunt regelen. Maar goed, eis jij maar eens op hoge toon een tweede product gratis erbij als het eerst een paar daagjes te laat aankomt. Ik wens je veel succes. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb tot nu toe altijd gehad (bij bol.com) dat als mijn pakketje kwijt raakte, ik meteen een nieuwe kreeg opgestuurd en zij (bol.com dus) achter TNT aangingen. Zelfs als het pakket volgens Track & Trace was aangekomen op mijn adres (maar ik dus niets had ontvangen). Geen idee of ze dat ook verplicht zijn, maar zo leek het wel (ze deden er nóóit moeilijk over; ze lieten TNT het eerst altijd onderzoeken, leverde dat niets op, dan stuurden ze het gewoon nog een keer).
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zeg ook helemaal niet dat je dat moet eisen. Je stelt ze op de hoogte dat het product nog niet is afgeleverd, ondanks dat dit wel verwacht kon worden. Na 30 dagen kan je sowieso eenvoudig de koop ontbinden. Laatst gewijzigd op 20-06-2009 om 19:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik werk zelf bij de klantenservice van een postorderbedrijf en dat soort dingen gebeuren bij ons ook wel eens. Verschil is wel dat het bedrijf waar ik werk met Selektvracht werkt (ook een ramp, daar niet van). Maar bij ons is het zo dat er inderdaad een 'vermist pakket procedure' in werking wordt gezet, het bedrijf (in jouw geval Typhone dus) gaat dan inderdaad uitzoeken wat er met het pakket gebeurd is. Bij ons werkt het zo dat de klant dan een brief thuis krijgt, die even moet ondertekenen waarmee de klant dus rechtmatig aangeeft dat hij/zij het pakket niet in z'n bezit heeft. Vervolgens wordt het pakket gewoon opnieuw opgestuurd naar de klant.
Ik denk persoonlijk dat het weinig zin heeft om er nu weer achteraan te gaan bellen aangezien je het verhaal al bij hen neergelegd hebt en zij nu zo'n procedure gaan starten. Eerst maar even afwachten tot je hier binnen redelijke termijn iets van hen over hoort. Wat betreft dat claimen omdat het product 2 weken te laat is, uiteraard komen er met zo'n koop via internet altijd risico's met zich mee, die je bijvoorbeeld niet hebt wanneer je iets gewoon in de winkel koopt. Dus ja, koop ontbinden kan altijd maar ik denk niet dat je iets kunt claimen aangezien dit soort dingen gewoon ook kunnen gebeuren met kopen via internet.
|
![]() |
ben "blij" dat het je met TNT gebeurde; Selektvracht is een veel grotere ramp (en ik heb met allebei ruzie gehad over verdwenen pakketjes
![]() TNT heeft zich bij mij altijd opgelost met de tijd. zaken komen niet goed terecht en worden gewoon (veel) later geleverd. na herhaaldelijk klagen is hun service zeker verbeterd ![]() (bij SV stond er "afgeleverd" in de online-tracer, maar ik had mooi geen pakketje. ik werk de hele dag thuis en heb die bewuste week niet eens een bezorger gezien of een briefje in de bus gehad. ook bij de buren niets. er moest bovendien door mij voor het pakket getekend worden, maar toch beweerden zij dat het "afgeleverd" was. ben uiteindelijk maar naar het SV-depot in de haven gegaan en daar lag het pakje gewoon. nu wacht ik al 8 maanden op excuus/uitleg)
|
Ik ben zelf al geruime tijd op 5 CD's aan het wachten die al op 19 juni vanuit de States en de UK zijn verstuurd, heb al 20 keer gebeld met TNT en ik krijg telkens de standaard uitleg dat alle post vanuit het buiten;land niet te tracken valt. Het zijn verkopers die op ebay een 100% positive feedback hebben en het bedrijf CDbaby.com
verstuurd uit de States 19 juni 2 CD's CDbaby.com niet aangekomen verstuurd uit de States 26 juni 1 CD via ebay niet aangekomen (betaling terug gekregen) verstuurd uit de UK 30 juni 1 CD via ebay niet aangekomen verstuurd uit de States 3 juli 1 CD via amazon.com 3 juli niet aangekomen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.2 Dark Phoenix | 500 | 03-12-2013 19:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 Fantôme | 500 | 17-02-2009 21:33 | |