Hmm.... ik herken bepaalde dingen wel. Al ben ik er zelf wel achter dat het allemaal voort komt uit mijn eigen onzekerheid! En ik weet ook dat dat gedrag wat jij beschrijft, juist dingen kapot maakt.... terwijl dat het gene is wat je zelf niet wil!! Dus alsjeblieft, probeer er mee te stoppen. Hij is niet voor niks al 4 jaar bij jou. En trouwens, wat mij ook altijd helpt is mezelf bepaalde vragen te stellen waardoor ik het een beetje kan relativeren.
Wat gebeurt er nou met mij als ik hem een halve dag niet spreek? Waarom voel ik me daar rot over? En wat maakt het dat ik me daar rot over voel?
En, wat ALS hij iets doet waar jij bang voor bent..... vergaat dan de wereld?
Anderen advies geven is altijd makkelijker dan jezelf, dat weet ik ook heel goed

Ik moet nog 1,5 week wachten en dan zie ik m'n Oostenrijker weer. Heb hem dan in totaal een maand niet gezien, en ik maak mezelf ook helemaal gek hier met het idee dat hij daar alleen is en kan doen wat hij wil zonder dat ik er achter kan komen. Maar ik moet me erbij neerleggen en vertrouwen hebben

Ik spreek hem maar eens in de 3 dagen ongeveer, en voor mijn doen is dat erg lang want in mijn vorige relatie had ik ook elke dag een aantal keer contact. Maarrrrr... we komen er wel!