Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2009, 21:44
Verwijderd
Ik ben Chris enzo als je al kan lezen ik vraag me af of het wel belangrijk voor me is en ik zal nu vertellen waarom.

Ik speel in een band en we treden welleens op en je merkt dat de meiden daar altijd met je willen praten maar ik wil me veel liever concentreren op de muziek dan op een meid heb ik gelijk of is de liefde beter?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2009, 21:56
Verwijderd
Als ik het zo lees, denk ik dat je je beter bij de muziek kan houden en die meiden nog even links laten liggen.
Het is nou eenmaal zo dat als je wat kan, dat je interessant gevonden wordt. Natuurlijk kan je met meiden omgaan enzo, maar denk ej niet dat het zonde is om de muziek te verwaarlozen?
Wanneer je een serieuze relatie krijgt zal je concessies moeten doen, maar tot die tijd lekker je eigen ding doen!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 21:59
Verwijderd
Heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 00:07
cenerentola
cenerentola is offline
Er is niemand die van jou verlangt dat je een vriendin moet hebben! Maar aandacht van meisjes is wel leuk! Je zou je gevlijd moeten voelen! Je zult merken, hoe afstandelijker jezelf opstelt, hoe interessanter je voor meisjes wordt!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 20:43
Myuki
Myuki is offline
Concentreer je inderdaad gewoon op de muziek...
Als je op een gegeven moment verliefd wordt/meisje erg interessant begint te vinden merk je het vanzelf wel. Waarna je je nog steeds op je muziek moet blijven concentreren, want zoals je al merkt trekt dat meisjes.
Oud 16-08-2009, 00:32
Verwijderd
Doen waar je zin in hebt, simpeler kan het bijna niet.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 00:36
Verwijderd
Combineren natuurlijk. Duh.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 05:15
Verwijderd
^Spoken like a true man.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Chris enzo als je al kan lezen ik vraag me af of het wel belangrijk voor me is en ik zal nu vertellen waarom.

Ik speel in een band en we treden welleens op en je merkt dat de meiden daar altijd met je willen praten maar ik wil me veel liever concentreren op de muziek dan op een meid heb ik gelijk of is de liefde beter?
Liefde is altijd beter, maar je moet niet de dingen opgeven of laten liggen ( waar je van houd ) omdat je liefde wilt...vind ik dan
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 17:38
zoef de haas
zoef de haas is offline
je bent pas 14, dat komt nog wel.
Oud 23-08-2009, 18:49
Verwijderd
Citaat:

Kun je best combineren. Ik zie niet hoe praten met een meisje (buiten optredens om dan, niet praten tijdens het spelen van een nummer) in de weg kan staan van de muziek.

Trouwens, 'liefde' vind ik een beetje een groot woord voor praten met een meisje Ik bedoel, interesse okee, maar het is niet zo dat je gelijk een relatie vol verliefdheid aangaat als je een gesprekje voert met een meisje.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 19:23
Akhlys
Akhlys is offline
Ga lekker voor de muziek! Het is compleet zinloos om je op jou leeftijd druk te gaan maken over liefde. Je kan het inderdaad wel combineren. Het is altijd erg leuk om op het podium te staan en tijdens het spelen een beetje contact te zoeken met meiden. Maar goed, lekker je eigen ding blijven doen. Muziek moet je tenslotte ook een beetje liefde voor hebben
Reageren

Regels voor berichten