Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2009, 07:43
Verwijderd
Hoi,
Als ik filmpjes importeer in Adobe Premiere, zoals van het Quicktime Movie formaat, en ze probeer af te spelen gaat het enorm schokkerig, onder Adobe Premiere.

Onder bijvoorbeeld PowerDirector (ook een videobewerkingsprogramma) is dat niet het geval. Daar spelen ze prima af.

Verder spelen ze ook prima af met mediaspelers.

Hoe kan dit? Wat kan ik hier aan doen?

We hebben notabene een goede videokaart: ATI Radeon 3870 X2 512 MB (of 1 GB in totaal voor 2 kernen, maar wordt dan 512 MB, blijkbaar). En ook een goed systeem: Intel Core 2 Quad 2,83 GHz.

Ik heb een tijd geleden een tijd op Google gezocht naar mijn probleem, maar ik vond geen oplossingen. Wel dat er meer mensen waren met schokkerige beelden.

Wat een zuigend programma!

PowerDirector werkt dus wel, afgezien van het Capture gedeelte: dan crasht het systeem. Maar dat is weer een ander probleem.

We draaien Vista SP2.
Edit:
Nu draaien we Windows 7.
En de Capture van PowerDirector werkt nu wel.

Laatst gewijzigd op 22-08-2009 om 09:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2009, 06:27
Verwijderd
Ik gebruik nu trouwens Windows 7

PowerDirector werkt nog steeds, en nu loopt ie ook niet meer vast als je voor Capture kiest

Heb ook Blender geprobeerd, en die speelt video's ook schokkend af, net als bij Adobe Premiere. Hij kapt er zelfs mee als je 'Playback all sequences' kiest.

Blender en Premiere gebruiken blijkbaar iets anders om films af te spelen dan PowerDirector....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 09:00
Verwijderd
De titel is misschien niet zo handig gekozen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten