Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2009, 17:30
Soepvork
Soepvork is offline
Om een lang verhaal kort te maken.

Ik heb afgelopen Lowlands een meisje ontmoet, telefoonnummers uitgewisseld. Daarna veel ge sms't en afgesproken nog eens iets te gaan doen. We hadden maandag afgesproken om morgen een dagje Amsterdam te doen.

Nu sms'te ze me vanmiddag dat ze toch niet kan, wegens geldnood. Lijkt mij dat je dat op maandag ook al wel had kunnen weten, maargoed. Vervolgens stelde ik voor om dan gewoon naar haar te komen (zodat ze geen reiskosten zou hebben) Maar dat lijkt ze absoluut niet te willen.

Vraag is: Zit ze echt in geldnood en kan ze oprecht niet. Of heeft ze zich bedacht en moet ik haar maar gewoon vergeten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2009, 18:04
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Zij is de enige die dat weet denk ik
Oud 04-09-2009, 18:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dat kunnen wij niet weten natuurlijk, maar het lijkt er op dat ze zich heeft bedacht
Oud 04-09-2009, 18:40
Lente
Lente is offline
vraag haar wanneer ze wel wil afspreken. als ze dan ontwijkend of vaag reageert, weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 18:58
Akhlys
Akhlys is offline
sluit me aan bij lente
Oud 04-09-2009, 19:39
Changshan
Changshan is offline
Stel voor dat zij de volgende datum prikt, dan merk je het vanzelf... meer moeite doen om af te spreken werkt denk ik alleen maar averechts.
Oud 04-09-2009, 20:15
Opstatte
Opstatte is offline
Stop met sms'en, bel gewoon dan weet je het gelijk...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 20:47
Verwijderd
contact verbreken
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 22:10
Verwijderd
Lijkt me een slappe smoes. Helemaal als ze negatief reageert op andere voorstellen. Blijkbaar geen zin/durf/interesse meer.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 00:45
Soepvork
Soepvork is offline
Dat is de andere slappe smoes, haar telefoon is brak, dus kan haar nauwelijks telefonisch bereiken. Heb haar hooguit 10 minuten telefonisch gesproken. Toen viel (of drukte) ze weg. Ik wacht wel af, en anders is het inderdaad jammer. Thanks voor de opheldering
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 01:01
cenerentola
cenerentola is offline
Ik denk niet dat ze jou ziet zitten. Haar geldgebrek is een smoes, als ze jou echt had willen zien dan had ze wel geld van iemand geleend. Als je dan ook nog eens voorstelt om naar haar toe te gaan en als dat ze dit voorstel ook afwijst, zegt al genoeg. Ik zou het er maar bij laten en geen contact meer opnemen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 12:48
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Dat is de andere slappe smoes, haar telefoon is brak, dus kan haar nauwelijks telefonisch bereiken. Heb haar hooguit 10 minuten telefonisch gesproken. Toen viel (of drukte) ze weg. Ik wacht wel af, en anders is het inderdaad jammer. Thanks voor de opheldering
Investeer maar geen tijd meer in haar met haar brakke telefoon
Oud 05-09-2009, 13:11
Soepvork
Soepvork is offline
oja, nog een wanhopige correctie, ze schreef na haar excuus wel: andere keer dan?

Maar ik wacht wel af, zoals ik al zij
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 13:12
Newb
Newb is offline
Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze je niet leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 13:14
Soepvork
Soepvork is offline
huh?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 13:17
flupkeflup
flupkeflup is offline
Ja misschien vindt ze het heel spannend en een beetje eng! Dat kan ook! Ik zou maar afwachten en als je haar spreekt kun je benadrukken (maar niet te opdringerig) dat het je leuk lijkt haar weer te zien. Vleierij kan geen kwaad!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 14:24
marinella
marinella is offline
jeetje
lijkt verdomd veel op mijn lowlands verhaal.
maar dan is de jongen het die moeilijk doet, afzegt en
vervolgens vaag doet over een nieuwe afspraak.

ik vind het een beetje lame dat ze afzegt om geldgebrek,
sms haar: was het slechts een LL fling? deed het goed bij mij
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 14:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
She's just not that into you.
Oud 09-09-2009, 16:00
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Mischien heeft ze zich bedacht.

Want als ik een jongen echt leuk vind, en ik zit in geldnood, zou ik schijt hebben en toch lekker dagje amsterdam doen. Want uiteindelijk gaat het toch dan om hem, en om hem beter te leren kennen.

Maar zo zou ik het doen. Mischien is dat bij haar niet het geval, alhoewel het ook raar is dat ze je aanbod afslaat. Ik zou echt wel ja zeggen als ik diegene leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 16:06
Soepvork
Soepvork is offline
Nou aangezien er toch nog leven zit in dit topic zal ik maar even een update geven.

Ik heb gedaan wat Flupkeflup voorstelde. gesmst wanneer ze wel zou kunnen. Toen kwam ze ineens over de brug met: ik weet er eigenlijk niet zoveel meer van, ik weet niet precies wat je wil (kort samengevat) Toen heb ik terug gesmst dat het me gewoon leuk leek om haar beter te leren kennen, aangezien het volgens mij wel klikte op lowlands. Verder dus nog steeds gewoon sms contact, maar meer niet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 16:39
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik zou haar toch niet zoveel confronteren met dat afspreken. Als je smst, sms dan over andere dingen, dat je haar eerst via die weg nog iets beter leert kennen. Misschien dat je dan daarna een keertje af kunt spreken, en zij dat dan ook wil.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 17:01
Soepvork
Soepvork is offline
^dat ja. Alleen is het niet raar dat ik haar nooit kan bellen? Of heeft ze gewoon echt een te brakke provider. Opzich kan ik me dat wel voorstellen, een vriend van mij is ook nooit bereikbaar mobiel.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 17:08
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik woon in een nieuwbouw wijk waar dus nog geen zendmasten staan. Mobiel bellen gaat dus bijna niet. Smsen lukt wel als ik mijn telefoon dicht bij een raam neer leg Dus ja..het kan!
Oud 10-09-2009, 19:57
Verwijderd
Ach, ever since Orange bij T-mobile ging, heb ik ook amper bereik. Smsjes komen niet aan, of worden niet verzonden, en 9 van de 10 telefoontjes mislukken van en naar mijn telefoon. Dus het kan wel dat ze echt slecht bereikbaar is..

Anyway, ontopic: Gewoon rustig blijven, en contact houden. You never know. Ook al lijkt het mij wel dat ze toch een beetje twijfels heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 20:20
Hulk
Hulk is offline
Gewoon geen energie meer in steken man. Zoek een meisje die juist dolgraag wil daten of wat dan ook, in plaats van dat je het er met pijn en moeite uit moet trekken.
Oud 10-09-2009, 20:26
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Je kunt er best energie insteken als jij haar de moeite waard vindt hoor, maar kan het dan niet via de pc (msn o.i.d.?)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 19:13
Soepvork
Soepvork is offline
Ik hou het hier gewoon lekker op de hoogte, kan geen kwaad lijkt.

Heb uiteindelijk afgelopen woensdag een date gehad, We hebben 's middags wat gegeten en een beetje door de stad gewandeld en gepraat, was heel gezellig allemaal. Alsof we elkaar al jaren kende had ik het gevoel. Ik had ook een cadeautje gekocht omdat ze laatst jarig was, dat vond ze heel lief.

Nu heb ik haar de dag erna gesmst dat ik het heel gezellig vond en dat het me leuk lijkt om nog eens af te spreken. Daar antwoordde ze op dat ze het ook heel erg leuk vond, maar ze ging niet in op een volgende keer.
Nu heb ik haar gister nog gewoon gesmst, maar helemaal niks meer van gehoord.

Wat denken jullie ervan?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 19:15
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik denk dat ze je niet leuk genoeg vind, maar dat ze dat niet durft te zeggen.
Oud 03-10-2009, 19:37
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Je bent te needy, je wilt teveel. Je gedraagt je nu al alsof zij echt heel belangrijk is in je leven. Dat houdt haar op afstand. Je had haar dus ook niet moeten smsen. Beter was het haar te laten smsen door gewoon niets van je te laten horen. Als het werkelijk zo gezellig was als jij zegt, dan zou zij jou moeten contacteren.

De reden dat ze je liet zitten is heel typisch. Op Lowlands voelde zij wat voor je. Maar op het moment dat die afspraak aan bot kwam, had ze dat gevoel niet meer. Waarschijnlijk is er iets tussen gekomen waar ze gevoelsmatig meer waarde aan hechtte, pure emotie dus. Geen logica. Vrouwen...

Laat een tijdje niets meer van je horen. Ga druk bezig met je leven. Als zij dan nog niets van zich heb laten horen, sms haar dan plotseling over een week zonder intentie van afspraak. Gewoon iets heel neutraals en vooral: iets korts.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 19:41
Soepvork
Soepvork is offline
Ik denk zomaar dat jullie in de goede richting zitten. In plaats van dat ze dat gewoon zegt. Zou ik een stuk fijner vinden dan botweg negeren. Maargoed, ik laat het er wel bij zitten dan voorlopig.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 19:48
Changshan
Changshan is offline
Er zijn ook van die gekke wijven die tegelijk op je geilen en laks zijn met reageren op smsjes e.d.... gewoon sociaal wat minder handig, ondanks dat het vaak de mooiere dames zijn. Ben toevallig nu fysiek bezig geweest met zo'n meisje, ook na die nacht geen peil op te trekken, omdat ze heel inconsequent is met contact zoeken.

Maar goed, dit alleen ter info. Ook wanneer dit het geval is, moet je gewoon maar afwachten...
Oud 04-10-2009, 19:55
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Er zijn ook van die gekke wijven die tegelijk op je geilen en laks zijn met reageren op smsjes e.d.... gewoon sociaal wat minder handig, ondanks dat het vaak de mooiere dames zijn. Ben toevallig nu fysiek bezig geweest met zo'n meisje, ook na die nacht geen peil op te trekken, omdat ze heel inconsequent is met contact zoeken.

Maar goed, dit alleen ter info. Ook wanneer dit het geval is, moet je gewoon maar afwachten...
Ja zo één had ik ook... Maar kan ook zijn doordat je zelf tevéél contact zoekt en smst, dan maak je de tegenpartij vanzelf laks doordat ze weten dat ze er toch geen moeite voor hoeven doen.
Dus in dat geval gewoon ff een paar dagen het contact 100% van haar kant laten komen, dan zal ze vanzelf die bevestiging willen hoe leuk je haar vindt en extra moeite doen.
Oud 04-10-2009, 21:29
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Ja precies. Je moet jezelf een schaars goed maken, dan verhoog je je waarde voor zo'n vrouw.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 01:48
Armoed
Armoed is offline
Citaat:

Vraag is: Zit ze echt in geldnood en kan ze oprecht niet. Of heeft ze zich bedacht en moet ik haar maar gewoon vergeten?
Ze heeft zich bedacht.
Oud 07-10-2009, 08:27
Soepvork
Soepvork is offline
Het lag weer aan haar telefoon zegt ze, had paar dagen later weer iets gestuurd, toen reageerde ze wel, maar daarna weer niet. Ze gooit het op een brakke telefoon, dus daar ga ik maar vanuit.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 08:34
Verwijderd
Niet ieder excuus is een 'excuus', lol. Ik ontvang ook 90% van de smsjes die mensen sturen niet, en zelfs wanneer ze bellen lukt het niet altijd. Ligt overigens niet aan mijn telefoon, maar aan mijn provider. Anyway, the point is: Het kan wel eens waar zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 08:41
Soepvork
Soepvork is offline
Ja, ik verbaas me alleen, heb het nooit zo extreem meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 08:51
Verwijderd
Nou geloof het maar. Ik heb zelfs weken zonder ook maar enige ontvangst gezeten en zelfs op dit moment kan ik nog steeds geen smsjes versturen. Gaat lekker.

Anyway, sorry. /offtopic
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 10:28
Verwijderd
@Soirin: tijd voor een andere provider?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 10:46
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
@Soirin: tijd voor een andere provider?
Wou net zeggen....
Oud 07-10-2009, 11:07
Verwijderd
en als ze zeggen: contract blabla.. dan kan jij mooi zeggen dat zij dus niet de service leveren waar jij voor betaald.

Denk ik?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 12:19
Soepvork
Soepvork is offline
Ik heb nooit de kleine lettertjes gelezen, dus ik weet niet of er in zo'n contract staat dat je overal altijd bereik moet hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 12:26
Verwijderd
ik ook niet, maar je betaald toch voor die dienst? En als zij dat niet kunnen leveren terwijl ze wel claimen dat je overal in Nederland bereik hebt, dan heb je naar mijn idee een punt.
Maarre ontopic: Hoe gaat het?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 12:38
Soepvork
Soepvork is offline
Heb dus niks meer gehoord, sinds maandagochtend. Ik dacht laat ik even afwachten? Of moet het altijd vanuit mij komen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 13:17
Verwijderd
neehoor het lijkt me ook wel goed om even af te wachten. Als ze helemaal geen contact meer opneemt, weet je genoeg. Ze kan jou toch ook emailen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:46
Soepvork
Soepvork is offline
Nee, we hebben tot nu toe alleen telefoon nummers uitgewisseld.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 21:32
Verwijderd
oh oke.. nou toch maar ff afwachten. Hoewel ik stiekem het vermoeden krijg dat ze je toch niet zo leuk vindt als eerst. Als ze eind vd week niets heeft laten horen, zou ik stoppen met hopen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 21:39
made for him
made for him is offline
Bel d'r en vraag d'r wat ze van je vind en waarom ze soms zo vaag reageert
ik houd er namelijk wel van als een jongen je gewoon om de waarheid vraag.
Doe ik zelf namelijk ook xD
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 05:39
kous
kous is offline
Citaat:
Om een lang verhaal kort te maken.

Ik heb afgelopen Lowlands een meisje ontmoet, telefoonnummers uitgewisseld. Daarna veel ge sms't en afgesproken nog eens iets te gaan doen. We hadden maandag afgesproken om morgen een dagje Amsterdam te doen.

Nu sms'te ze me vanmiddag dat ze toch niet kan, wegens geldnood. Lijkt mij dat je dat op maandag ook al wel had kunnen weten, maargoed. Vervolgens stelde ik voor om dan gewoon naar haar te komen (zodat ze geen reiskosten zou hebben) Maar dat lijkt ze absoluut niet te willen.

Waar ligt je sociale intelligentie ???????????? damnnnn.

Als zij je afbelt dan antwoord je niet en doe je niks, even een phone freezeout.
Dan een dag na de "afgesproken date" bel je haar en vertel je haar, HEY! SORRY HOOR! Ik was de afspraak rats vergeten, vond m'n gsm niet meer en ik ben het gewoon helemaal vergeten, had het te druk. Weet je wat ik maak het goed met je en deze vrijdag neem ik je mee, ik zeg niet waarheen, je zal wel zien! MAAR neem exact 5 kousen mee!!
( kousen is onzin, maar is grappig als ze daar afkomt met 5 kousen ) THX! zo vriendelijk van u, das je eerste cadeau aan mij, zo schattig! ik zal ze straks aandoen.

Dat had je kunnen doen en het zou 500 000 000 000 beter geweesd zijn dan die tryhard attitude die jij opstelt, het is een verloren zaak, je bent niks meer dan een low value male in haar ogen, die wanhopig is op een meisje.

Move on, hiervan herstellen is impossible!

*indien het wel mogelijk is, dan is ze niet de high value vrouw die elke man zoekt" But you can settle for less. Leave the hotties for the alpha's.

Laatst gewijzigd op 08-10-2009 om 05:46.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 10:10
Soepvork
Soepvork is offline
^Ik ben inderdaad sociaal gestoord, bedankt dat je het er nog even dik bovenop legt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten