Advertentie | |
|
![]() |
|
Mischien heeft ze zich bedacht.
Want als ik een jongen echt leuk vind, en ik zit in geldnood, zou ik schijt hebben en toch lekker dagje amsterdam doen. Want uiteindelijk gaat het toch dan om hem, en om hem beter te leren kennen. Maar zo zou ik het doen. Mischien is dat bij haar niet het geval, alhoewel het ook raar is dat ze je aanbod afslaat. Ik zou echt wel ja zeggen als ik diegene leuk vind. |
![]() |
|
![]() |
Nou aangezien er toch nog leven zit in dit topic zal ik maar even een update geven.
Ik heb gedaan wat Flupkeflup voorstelde. gesmst wanneer ze wel zou kunnen. Toen kwam ze ineens over de brug met: ik weet er eigenlijk niet zoveel meer van, ik weet niet precies wat je wil (kort samengevat) Toen heb ik terug gesmst dat het me gewoon leuk leek om haar beter te leren kennen, aangezien het volgens mij wel klikte op lowlands. Verder dus nog steeds gewoon sms contact, maar meer niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, ever since Orange bij T-mobile ging, heb ik ook amper bereik. Smsjes komen niet aan, of worden niet verzonden, en 9 van de 10 telefoontjes mislukken van en naar mijn telefoon. Dus het kan wel dat ze echt slecht bereikbaar is..
Anyway, ontopic: Gewoon rustig blijven, en contact houden. You never know. Ook al lijkt het mij wel dat ze toch een beetje twijfels heeft. |
![]() |
|
![]() |
Ik hou het hier gewoon lekker op de hoogte, kan geen kwaad lijkt.
Heb uiteindelijk afgelopen woensdag een date gehad, We hebben 's middags wat gegeten en een beetje door de stad gewandeld en gepraat, was heel gezellig allemaal. Alsof we elkaar al jaren kende had ik het gevoel. Ik had ook een cadeautje gekocht omdat ze laatst jarig was, dat vond ze heel lief. Nu heb ik haar de dag erna gesmst dat ik het heel gezellig vond en dat het me leuk lijkt om nog eens af te spreken. Daar antwoordde ze op dat ze het ook heel erg leuk vond, maar ze ging niet in op een volgende keer. Nu heb ik haar gister nog gewoon gesmst, maar helemaal niks meer van gehoord. Wat denken jullie ervan? |
![]() |
|
Je bent te needy, je wilt teveel. Je gedraagt je nu al alsof zij echt heel belangrijk is in je leven. Dat houdt haar op afstand. Je had haar dus ook niet moeten smsen. Beter was het haar te laten smsen door gewoon niets van je te laten horen. Als het werkelijk zo gezellig was als jij zegt, dan zou zij jou moeten contacteren.
De reden dat ze je liet zitten is heel typisch. Op Lowlands voelde zij wat voor je. Maar op het moment dat die afspraak aan bot kwam, had ze dat gevoel niet meer. Waarschijnlijk is er iets tussen gekomen waar ze gevoelsmatig meer waarde aan hechtte, pure emotie dus. Geen logica. Vrouwen... Laat een tijdje niets meer van je horen. Ga druk bezig met je leven. Als zij dan nog niets van zich heb laten horen, sms haar dan plotseling over een week zonder intentie van afspraak. Gewoon iets heel neutraals en vooral: iets korts. |
![]() |
|
Er zijn ook van die gekke wijven die tegelijk op je geilen en laks zijn met reageren op smsjes e.d.... gewoon sociaal wat minder handig, ondanks dat het vaak de mooiere dames zijn. Ben toevallig nu fysiek bezig geweest met zo'n meisje, ook na die nacht geen peil op te trekken, omdat ze heel inconsequent is met contact zoeken.
Maar goed, dit alleen ter info. Ook wanneer dit het geval is, moet je gewoon maar afwachten...
||
Citaat:
Dus in dat geval gewoon ff een paar dagen het contact 100% van haar kant laten komen, dan zal ze vanzelf die bevestiging willen hoe leuk je haar vindt en extra moeite doen.
||
Citaat:
![]() Als zij je afbelt dan antwoord je niet en doe je niks, even een phone freezeout. Dan een dag na de "afgesproken date" bel je haar en vertel je haar, HEY! SORRY HOOR! Ik was de afspraak rats vergeten, vond m'n gsm niet meer en ik ben het gewoon helemaal vergeten, had het te druk. Weet je wat ik maak het goed met je en deze vrijdag neem ik je mee, ik zeg niet waarheen, je zal wel zien! MAAR neem exact 5 kousen mee!! ( kousen is onzin, maar is grappig als ze daar afkomt met 5 kousen ) THX! zo vriendelijk van u, das je eerste cadeau aan mij, zo schattig! ik zal ze straks aandoen. Dat had je kunnen doen en het zou 500 000 000 000 beter geweesd zijn dan die tryhard attitude die jij opstelt, het is een verloren zaak, je bent niks meer dan een low value male in haar ogen, die wanhopig is op een meisje. Move on, hiervan herstellen is impossible! *indien het wel mogelijk is, dan is ze niet de high value vrouw die elke man zoekt" But you can settle for less. Leave the hotties for the alpha's.
Laatst gewijzigd op 08-10-2009 om 05:46. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #108 giftig kevertje | 499 | 12-04-2010 16:30 | |
Lifestyle |
je dag vandaag Back Door Man | 500 | 29-06-2005 14:43 | |
Muziek |
Nederhop jacop | 143 | 12-09-2004 11:35 | |
Muziek |
Frituurtopic Whaxx | 266 | 18-11-2003 19:12 | |
Muziek |
Welke lyrics hebben jou aan het denken gezet? Verwijderd | 119 | 18-06-2003 16:42 | |
Muziek |
Las Ketchup concert gaat niet door Verwijderd | 65 | 22-10-2002 11:40 |