Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2009, 22:15
rondkijker
rondkijker is offline
Heej,

Als ik met de trein reist probeer ik altijd naast of tegenover een mooie meid of vrouw te gaan zitten. Welke jongen doet dat nog meer?

En meiden, zoeken jullie ook een plekje bij een leuke jongen om een beetje te flirten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2009, 22:32
Verwijderd
Man, ik ben al lang blij dat ik kan zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 22:37
cenerentola
cenerentola is offline
Sorry hoor, maar daar ben ik echt niet van gediend. Ik houd echt niet van griezels die je zitten aan te staren in het ov. Als ik de enige ben die moet uitstappen, dan blijf ik zitten tot een halte waar doorgaans veel mensen uitstappen, want anders durf ik echt niet uit te stappen. Ook vervelend zijn die griezels in een overvolle bus, trein, tram of metro die ongevraagd aan je billen zitten. Omkijken heeft geen zin, want je weet toch nooit wie het gedaan heeft bah
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 23:26
Verwijderd
Mja, het ging niet over griezels die in je kont knijpen.
Ga in een volle bus wel altijd naast iemand zitten die er een beetje verzorgt en slank uitziet, zodat ik er naast kan zitten en niet er tegenaan. En ik zit niet graag naast stinkende mensen
Maar van echt knappe jongens krijg ik et alleen maar warm, dan zit ik liever wat verder weg, zodat ik "per ongeluk" een aantal keer een glimp van hem kan opvangen terwijl ik ui het raam rechts kijk en wissel naar het raam links
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 23:26
Verwijderd
Ik zou eerder bij een knappe jongen gaan zitten dan bij een lelijke. Maar vervolgens zou ik toch gaan lezen.
Soms wil ik best een praatje maken, maar ik vind het irritant als iemand overduidelijk alleen met me praat omdat hij er een date uit hoopt te trekken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 04:53
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk overal irritant wanneer jongens met zo'n overduidelijk dubbele agenda tegen me aan beginnen te praten. En praten is dan nog niet eens het ergste, want dat kan nog wel gezellig zijn, maar ik ben er helemaal niet van gediend als iemand me de hele tijd op zo'n gluiperige manier aanstaart. Ik vraag me altijd af wat ze dan voor reactie verwachten, lol.

In de trein lees ik toch altijd de krant, heel vaak heb ik niet eens door als er ergens een leuke jongen zit. Sowieso ben ik er al heel lang achter dat de meeste jongens die ik er goed uit vind zien qua innerlijk helemaal niet bij me passen. Jammerjammer.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 10:14
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dit, en ik vind het echt vreselijk als iemand mijn welverdiende rust verstoord door tegen me aan te gaan lullen, dus dat doe ik zelf ook niet.
Oud 14-08-2009, 10:24
I C U
I C U is offline
Idd, mijn eerste prioriteit is überhaupt een plek bemachtigen. Verder lees ik vrijwel altijd in het OV, dus ik zie niet eens wie er in mijn omgeving zit, laat staan dat ik ga zitten flirten ofzo.
Oud 14-08-2009, 10:57
Verwijderd
Ik praat nooit in de trein met mensen en ik let ook niet op waar ik ga zitten, ik ben al blij dat ik kan zitten. En ik heb er een hekel aan als mensen tegen me praten in de trein. Dus.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 15:07
Verwijderd
Ik ga meestal gewoon zitten waar het kan, als het rustig is, zoek ik een rustig plekje aan het raam, als het druk is dan wordt het de eerste vrije stoel die ik kan vinden. Ik let eigenlijk niet om naast wie ik ga zitten, tenzij het bv. iemand is die keihard muziek luistert of een uur in de wind stinkt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 19:02
Rationeel
Rationeel is offline
ik ga juist altijd tegenover heeeeele lelijke mensen zitten. mijn mond valt wel eens open tijdens een powernapje, of ik maak een raar piepgeluidje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 10:26
kv-user
kv-user is offline
Ik heb het simpel, mijn vriendin gaat om precies de zelfde tijd met dezelfde bus, dus das geen moeilijke keuze
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 10:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb het simpel, mijn vriendin gaat om precies de zelfde tijd met dezelfde bus, dus das geen moeilijke keuze
Altijd?
Oud 17-08-2009, 10:56
Iduna
Iduna is offline
Ik let daar helemaal niet op, maar het is altijd leuk als je dan eenmaal zit en er achterkomt dat diegene tegenover je erg aantrekkelijk is.
De oproepjes in Rails vond ik altijd leuk om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 11:49
Volk
Volk is offline
Nee, ik ga meestal in een zo leeg mogelijke coupé zitten. Vaak zit ik dus helemaal alleen. En als er dan wel mensen zitten let ik alleen op of ze stinken of niet. Ik ga ook graag naast iemand zitten die leest. Dan weet je in ieder geval zeker dat ie niet tegen je gaat praten. Sowieso heb ik een hekel aan dat gegluur en gekijk. Als je zin hebt in een gezellig gesprek praat dan gewoon. Maar als je eerst mijn aandacht gaat proberen te krijgen door steeds te kijken, tja... dan heb je het eigenlijk al verpest.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 12:29
kv-user
kv-user is offline
Citaat:
Altijd?
Neej, niet altijd Maar ik ga met het streek vervoer, dus als er meer dan 15 mensen in de bus zitten is er een record gevestigd, dus dan zit ik meestal gewoon alleen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 22:01
Mark
Mark is offline
Staren is zo 2006. Gewoon praten. In Nederland is dat heel ongebruikelijk in het OV. In de bus praat niemand met elkaar, als je elkaar niet kent. In de trein gebeurt dit mondjesmaat. Net 2 weken in Ierland geweest, daar praten mensen constant met elkaar in het openbaar. Het is onbeleefd om niets te zeggen. "Hi, how are you doing?" is het minimale. Hoi, alles goed? hoor je niemand zeggen als hij tegenover een ander gaat zitten. Terwijl je hele leuke gesprekken kunt hebben in het OV. Alleen als je meer dan een uur met elkaar zit kan het wel vervelend worden.

Dus, er moet meer gepraat worden. Ik zeg: DOEN.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 11:57
Verwijderd
Gewoon flirten in het OV hoor Zo hebben mijn vriend en ik elkaar 4 jaar geleden leren kennen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 14:57
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Gewoon flirten in het OV hoor Zo hebben mijn vriend en ik elkaar 4 jaar geleden leren kennen
hehe hoe romantisch

ik zat 2 weken geleden met een vertraging met wat mensen te kletsen, was nogal gedoe met de NS wederom. Was ook wel een leuke jongen, maar goed ik heb m niet heel veel gesproken ofzo. Had wel zoiets van gohhh ik zou je best willen leren kennen, maar vond het zo ongepast om mn nummer in zn hand te drukken. Dus binnenkort maar is opletten of ik m zie lopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten