Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2009, 17:48
Jaynne
Jaynne is offline
probleem opgelost!

Laatst gewijzigd op 08-09-2009 om 23:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2009, 20:26
ThomasS15
ThomasS15 is offline
Heb je er al eens serieus met haar over gepraat?

Praten helpt bij mij in 90% van de gevallen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 21:55
Akhlys
Akhlys is offline
Sluit me aan bij post hierboven. Praten is de beste remedie voor de meeste mensen. Vraag haar haar gedrag te motiveren. Niet beginnen met Waarom, want op die manier drijf je mensen in een hoekje. Hoe komt het dat je zo doet of geef eens een voorbeeld van je zorgen. Op die manier val je haar niet aan en zal zij denk ik ook milder reageren. Op die manier is dit met praten goed op te lossen.
Oud 08-09-2009, 09:10
Nijn*
Nijn* is offline
--> Deze gaat naar L&R
Oud 08-09-2009, 09:27
Verwijderd
Ik vind het op zich een beetje zwak van je vriendje dat hij roept dat het zo kapot kan gaan, dat wekt niet echt de indruk dat hij er voor wil vechten.

Maar inderdaad, praat er eens rustig over met je moeder. En nog een keer. En nog eens, als het nodig is. Probeer er achter te komen wat nou echt haar zorgen zijn.

Ben je trouwens bijna 18 of pas net 17? En zit je in je eindexamenjaar of moet je nog langer?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 09:29
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Heeft iemand raad hoe ik dit kan oplossen??
Je eigen financiën weten te beheren en uit huis gaan.
Oud 08-09-2009, 10:24
Iduna
Iduna is offline
Misschien voelt jouw moeder zich een beetje gepasseerd. Als jij niet met jouw vriend bent, ben je bezig met vriendinnen of andere dingen. Je zou dus ook iets leuks kunnen gaan doen met je moeder en met haar gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 12:26
metallica
metallica is offline
Citaat:
Misschien voelt jouw moeder zich een beetje gepasseerd. Als jij niet met jouw vriend bent, ben je bezig met vriendinnen of andere dingen. Je zou dus ook iets leuks kunnen gaan doen met je moeder en met haar gaan praten.
Jah, maar als dat de reden is, reageert haar moeder wel heel kinderachtig Ik zou niet inzien waarom ik mijn moeder zou moeten vermaken. En btw, hoe gaat moeder dan reageren als haar dochter gaat studeren in een andere stad?

@TS: zoals anderen al zeiden; praat met je moeder en als dat niet goed gaat, kan je het ook altijd nog op papier zetten en haar dat laten lezen. Mocht dat niet goed gaan, op kamers gaan zodra je je diploma hebt Owja, en je vriendje zeggen dat ie niet moet zeiken.
Oud 08-09-2009, 12:38
igfy
igfy is offline
Dit is een probleem tussen jouw en je moeder en je vriendje lost het niet op door te zeggen dat de relatie zo kapot kan gaan. Ik denk dat je het met je moeder moet bespreken en je vriend er in eerste instantie buiten moet laten. Vraag haar waarom ze precies wil dat je thuis bent. Misschien is ze bang dat je je school verwaarloost of vindt ze je vriendje niet geschikt voor jou... Als je weet wat de reden voor haar gedrag is kun je er een oplossing voor zoeken...
Reageren

Regels voor berichten