![]() |
|
Dan kan je kreunen als er niemand in de buurt is?
Ik denk dat als iemand thuis is (wat met zo'n grote familie meestal wel voorkomt) en die hoort gekreun uit de badkamer, dan kijken ze sowieso raar naar je de volgende keer. Want of je geniet onwijs van poepen of je doet daar iets anders. En je moet voorstellen dat gekreun in wc/badkamer vaak toch harder klinkt ivm echo daar. Maar probeer het idd dan als niemand thuis is. Zal miss niet vaak gebeuren, maar dat lijkt mij de enige manier. Of je moet gewoon nooit meer vingeren tot je op jezelf woont ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ga je dan gewoon door of neem je dan wel even pauze? Want ik kan mij niet voorstellen dat het je niks doet dan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou me dan wel ff schamen... ( paar min ofz) maar dan vindt ik het wel normaal dat ze het begrijpen datn kinderen op onze leeftijd dat doen als ze ons betrappen maar waarschijnlijk wordt je tog nooit betrapt -.-'' ik hoor de trap en de deur beneden ook.... ik heb daar neit echt last van alleen als mijn bed gaat kraken ofz (in de avond) of als me zusje ofz ziek is en ik zit op me kamer Laatst gewijzigd op 25-07-2009 om 15:32. Reden: iets vergeten |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
wedstrijdje: om ter meeste problemen Fainne | 22 | 26-01-2005 21:39 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Psychologie |
Is hulp nou echt nodig voor psychische problemen? Anne | 9 | 26-05-2002 17:33 |