Advertentie | |
|
![]() |
|
^ te makkelijk
![]() Inderdaad, knoop eens een praatje aan. Kan makkelijk als jullie toch collega's zijn, dan heb je sowieso iets gemeen. Worden er geen feestjes of BBQ's georganiseerd door jullie bedrijf? Ook een prima manier om elkaar buiten werktijd te leren kennen ![]()
|
Het is toch makkelijk om elkaar aan te spreken als je collega's bent? Sta je nooit in hetzelfde gangpad te vullen? Ik zou eerst beginnen met een praatje maken om te kijken hoe ze daar op reageert. Daarna kun je er aan denken om haar een keer mee uit te vragen en dan iets wat bij je leeftijd en hobby's past
![]()
|
![]() |
De kans dat we samen wat doen is er wel, bijv aan het einde van de dag misschien de acties, alhoewel die kans niet heel groot is. Zij is er pas s'middags en s'morgens wordt het meeste gedaan.
Binnenkort hebben we wel iets van een uitje met iedereen, alleen als ze meegaat weet dat nog niet. We zullen morgen zien |
![]() |
|
![]() |
Gisteren dus gewerkt en zij was er ook, en zowaar hadden we samen tegelijk pauze, heb we een babbeltje gemaakt over school, sport en de andere dingen, pauze werd iets langer dan de eigenlijke 10 minuten
![]() ![]() Toen ze een keer voorbij liep glimlachde ze in mijn richting, ik lachde di keer terug, alleen draaide ze net weg maar ze had het wel gezien want draaide tegelijk weer om en lachde, enigzins verbaast volgens mij ![]() We kunnen het wel geod met elkaar vinden is de conclusie. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |