Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2009, 19:20
knukkle
knukkle is offline
hee hee,

Ik heb een klein probleempje.... Ik ben zelf 19 jaar oud en vind een meisje nogal erg leuk van 15! Ik ben er van overtuigd dat ze mij ook echt leuk vindt!

Bovenstaand is niet echt het probleem maar echter de ouders! die zien mij niet echt zitten(omdat ik een aantal jaar ouder ben) Ik heb me netjes aan die ouders voorgesteld enzo en even lekker gekletst maar dit mocht niet baten... Ze willen niet dat ze met mij een relatie begint!!

iemand goede ideeen om dit goed te kunnen aanpakken? wellicht iemand die het zelfe mee gemaakt heeft..

Groetjes
Knukkle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2009, 22:21
Akhlys
Akhlys is offline
Lastig lastig. ik zou het ook niet weten eigenlijk. Ik zit in een klas vol met meisjes van 15/16 jaar met een enkeling van 17 (dierverzorging) en daar zitten er ook 1 of 2 tussen waarvan ik zou zeggen: Nou, jij mag er wezen. Feit is gewoon, ik ben 19 en daarom zou ik met geen van allen wat beginnen. Het levert naar mijn mening meer nadelen als voordelen op.
Oud 11-09-2009, 15:39
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Het grootste probleem wat je in 'n relatie kunt hebben, is dat er mensen tussen jullie twee instaan. In dit geval zijn dat 2 heel erg belangrijke mensen: haar ouders. Het is heel vervelend, maar als haar ouders het niet accepteren, kun je niet veel kanten op in een relatie. Qua leeftijd kan het goed gaan, als jullie goed van elkaar weten wat je zou willen, etc. Maar als haar ouders niet meewerken, denk ik dat het niet echt veel zin heeft..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 15:50
Malossi
Malossi is offline
Hmm... Nooit geschoten is altijd mis. Laat zien dat je om hun dochter geeft. Houd moed en zorg dat je achteraf kunt zeggen dat je het een kans gegeven hebt.
Oud 12-09-2009, 19:10
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ja, maar jezelf opdringen is ook niet goed. Dat bevordert de omgang ook niet. Je kunt het inderdaad proberen, want net wat Malossi zegt: Niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 19:39
Mobius
Mobius is offline
Als jij het wil, en zij wil het ook, dan gebeurt het toch wel.
Oud 12-09-2009, 20:08
Roosje
Roosje is offline
^ wat hij zegt, en 15-19 is echt geen enorm verschil.. er zal een reden zijn dat zij jou leuk vindt en jij haar, dan moet je naar mijn ervaring toch wel een beetje op hetzelfde niveau zetten
Oud 19-09-2009, 22:21
koolmeesy
koolmeesy is offline
zolang je maar netjes met haar omgaat (niet te snel willen)
dan zien haar ouders dat van zelf wel in hoor dat je goed voor haar zorgd en bent
dus probeer het gewoon en wees lief voor haar en dan hoop ik voor je dat het van zelf goed komt
maar suc6 in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 23:10
Verwijderd
Toen ik 18 was, kreeg ik een vriendin van 14. Die moeder zag dat ook niet zo zitten (de vader had er geen problemen mee). Dat is uiteindelijk nooit goedgekomen. De relatie duurde vier jaar.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 07:22
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik was 19 toen ik met een meisje van bijna 15 kreeg.
Hou er rekening mee dat veel mensen tussen hun 16e en 19e erg veranderen.

Het hoeft natuurlijk niet maar dit kan voor problemen in een relatie gaan zorgen.
Oud 20-09-2009, 07:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou zeggen, stel je eens persoonlijk voor aan de ouders van je vriendin. In het echt zien heeft toch een andere lading dan een praatje over de telefoon. Laat je van je beste kant zien. Ga een keer bij haar ouders eten en neem een bloemetje mee. Of haal haar op voor een date bij haar thuis en breng haar netjes en op tijd (!) weer thuis. Laat haar ouders zien dat je te vertrouwen bent
Waarom zoveel moeite? Omdat zoals hierboven al gezegd is, ouders erg belangrijk zijn in het leven, zeker van iemand die nog thuis woont!
Oud 20-09-2009, 08:05
Verwijderd
^ Zoveel moeite is dat anders helemaal niet, vind ik eigenlijk. Klinkt allemaal vrij logisch en vanzelfsprekend (ook als ze ouder was geweest).
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 08:27
Sherlock
Sherlock is offline
Die ouders zijn waarschijnlijk bang dat je haar in aanraking brengt met: Roken, drugs en zwaar alcohol gebruik. Als je hoopt dat het echt wat word moet je tot die ouders je vertrouwen niks/weinig drinken als je met haar uitgaat en ook is het handig dat je haar niet veel laat drinken. Omdat ze je niet vertrouwen zullen ze waarschijnlijk wachten tot je haar thuis brengt en als ze dan zien dat je verantwoordelijk bent zal het wel beter gaan en omdat zij pas 15 is kun je nadat je haar hebt afgezet(zal een uur of 1 zijn) gewoon verder uitgaan

Succes!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 08:31
Verwijderd
Wat de meeste hier zeggen vind ik ook: Neem de tijd, zorg er eerst voor dat ze weten wie je bent en dat je een heeele nette jongen bent.
Probeer als je bij haar thuis bent de eerste keren gewoon in de woonkamer te blijven om bij te kletsen. Dus niet (te veel) naar haar kamer. Je zal dan snel merken dat ze je steeds meer gaan vertrouwen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten