Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sommige jongens zijn al heel jong geestelijk volwassen, terwijl anderen ruim in de 20 zijn en nog lang niet geestelijk volwassen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Wat een ongelofelijke onzin zeg. -Desecrator
|
![]() |
k vind dat het een btje afhangt van het gedrag en hoe die persoon doet (of is dat ut zellefde?) ik heb zelf toen ik net 15 was een vriendje gehad van 13 en een van k dach 16 werd 17 toen k net 16 was...en toen k 16 was een van 18 werd 19.. ik vin het aan de jongen liggen.. keb dus zo'n btje alle leeftijden rond die van mezelf gehad
![]() T waren wel alle drie echte vriendjuhs.. dus nie scharreltjes ofzo... t werkte bij de eerste 2 nie om de afstand en de laatste.. ach dat was weer n apart geval.. zn ex zat nog in zn hoofd... Ik vin dat je met een vriend/vriendin moet kunnen praten... over alles! En je moet hem/haar kunnen vertrouwen.. leeftijd speelt niet echt een rol vind ik.. Het ligt gewoon aan de persoon zelf.. hoe die doet dus... |
![]() |
|
Ik denk dat jongere meiden misschien een gevoel bij oudere jongens hebben zo van: Hij is ouder en beschermd mij dan (misschien ligt die grondgedachte ergens wel vast.. ik weet het niet)
Maar waarom jongens dan jongere meisjes meestal kiezen.. hmjah misschien omdat die meisjes naar hun toe komen?
||
Citaat:
En zo'n probleem is het ook weer niet als een van de twee op school zit. 3 jaar verschil stelt geen reet voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als't MBO is - nou en? MBO studies zijn toch vaak dichtbij de woonplaats, dus blijven ze gewoon thuis wonen. Maakt dat nou uit. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Verantwoordelijkheid kunnen nemen. Zelfinzicht. Om kunnen gaan met de emoties van anderen. etc Als je al die dingen bij elkaar optelt dan zijn meiden echt niet eerder volwassen dan jongens. -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
![]() hm ik val niet echt op oudere jongens.. mijn vriendje is 9 maanden ouder.. maar in de zomer vondk is iemand leuk die was 4 jaar jonger, hij zij zelf 2..? ![]() maar ik ben zelf ook niet echt serieus ofzo.. vind t meestal wel lachuh, met jonges die niet zo serieus zijn.. meeste vrienden zijn wel ouder dan mij, maar die zijn zelf ook niet serieus.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel zijn meisjes doorgaans iets serieuzer en denken meer vooruit, terwijl jongens liever gewoon lol hebben. Maar dat heeft weinig met hun geestelijke ontwikkeling te maken. Het is zelfs al vaker gebleken dat de intelligentere mensen vaak ook de speelste zijn en daardoor soms ook kinderachtig overkomen (hoewel sommigen van hun dit prima kunnen verbergen) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het schijnt dat jongens qua gedrag 2 jaar achterlopen ofzo. Ik vind dat onzin, ik ken een jongen van 16, nou ja net 16 en die is stukken volwassener dan een jongen van 19 die ik ken. Over het algemeen maakt de leeftijd me niet uit. Me ex was 18, bijna 19. En een andere ex van me zou bijna 19 worden en toen was ik 15. Ze moeten bij mij alleen niet TE oud zijn
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar, dan blijft het toch vreemd dat je heel vaak ziet dat het meisje jonger is dan de jongen. Vraag is dus: waarom? En blijkbaar ben ik dus een uitzondering ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons op school is het trouwens veel meiden die met jongere jongens hebben, da's ook wel weer vaag... |
![]() |
|
Ik denk dat het meer de meisjes zijn die oudere jongens op zoeken dan jongens die jongere meisje opzoeken. Volgens mij kunnnen we zeggen dat over het ALGEMEEN (Dus geen:"Ja, maar ik ken iemand die zijn leeftijd ver voor/achter -uit is blablatalkinoutofmyass")jongens rond de puber-jaren kinderlijker zijn dan meisjes rond diezelfde leeftijd, wat ze drijft naar een oudere vriend te zoeken.
|
![]() |
|
![]() |
het is wel zo dat rond de 16 meisjes MEESTAL gewoon verder zijn dan jongens. ja ik ken wel jongens die wel een beetje normaal zijn ,maar de meesten zijn echt ongelooflijke kinderachtige jongentjes, heel vervelend en gewoon echt diep triest...
ik ken ook veel jongens van in de 20 die ook gewoon echt nog koters zijn.. daarentegen ken ik ook wel weer wat volwassener in die leeftijd. naja ik denk dat sommige meiden van 16/17 gewoon wat volwassener zijn, of denken te zijn en daarom een wat oudere jongen willen hebben. oudere jongens willen nog helemaal niet volwassen zijn en vinden het wel leuk om een wat jonger meisje te hebben. meeste meiden van in de 20 zijn wel echt volwassen en dat vinden die nog-niet-zo volwassen boys van in de 20 weer iets te... en by the way die meiden van 20 valleen ook echt niet op jongens van 20 want die zijn gewoon veelste koterig voor hen lang verhaal maar goed..... weltrusten vanilla |
![]() |
|
Euhm, ik vind jouw vraag toch een beetje...raar... alé ja.."wat zoekt een jongen in een jonger meisje"...
Is dat nie gewoon liefde zoals bij alle andere koppels ??? Ik ben 22 en ik verkeer al bijna een jaar (nog 3 maand) met een meisje die binnen 2 maand 15 word... Dus wij verschillen 7 jaar... Goed ja, ik weet nu voor 100% dat er hier personen gaan zijn die zich een bult gaan schrikken ![]() Mijn ouders vonden dat echt raar... je moest ze de eerste 20min horen toen ik het zei ![]() Maar na een paar weken wisten ze ook wel waarom... en het antwoord op die waarom is dat wij elkaar graag zien... En als er hier na mijne post mensen weer van die domme dingen over mijn post gaan typen, dan zijn da personen die nog veel moeten leren. greetz DJken out Belgium
|
...omdat velen van hen zo ontzettend tegen "de grote jongens" aankijken. Waardoor ze een beschermend gevoel krijgen [denk ik]
En jongens kunnen jongeren meisjes makkelijk manipuleren, zij zijn immers nog jong, willen graag meedoen met de grote jongens. Hm, beetje krampachtig zoals ik het verklaar, maar ik denk dat ik er niet veel naast zit...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Wat mankeert mij toch? Neem ff de tijd en lees... HelpMePlease | 32 | 13-01-2002 23:42 |