Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2009, 13:24
jasper95
jasper95 is offline
Sommige mensen zeggen dat ik nogal veranderd ben in mij gezicht ze zeggen dat ik een dikkere kop heb gekregen. Vroeger had ik niet zo'n dikkop zoals nu. Ik zou graag wat vermageren aan mn gezicht kunnen jullie daar mij in helpen? Ik zelf heb aan gedacht 2 a 5 kilo vermageren.

alvast bedankt
Oud 18-10-2009, 13:27
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Ik zou graag wat vermageren aan mn gezicht kunnen jullie daar mij in helpen? Ik zelf heb aan gedacht 2 a 5 kilo vermageren.
2 a 5 kilo van je gezicht afhalen lijkt me geen goed idee...

Als je gewoon 2 tot 5 kg wilt afvallen dan zou ik gewoon stoppen met tussendoortjes nemen (zoals die skittles die ik altijd nam >_>) en regulier gaan sporten (2x per week of meer, en GEEN dammen, gamen en meer van dat soort intensieve sporten)

Verder geen domme dingen proberen.
Oud 18-10-2009, 13:28
FabianX
FabianX is offline
Citaat:
Sommige mensen zeggen dat ik nogal veranderd ben in mij gezicht ze zeggen dat ik een dikkere kop heb gekregen. Vroeger had ik niet zo'n dikkop zoals nu. Ik zou graag wat vermageren aan mn gezicht kunnen jullie daar mij in helpen? Ik zelf heb aan gedacht 2 a 5 kilo vermageren.

alvast bedankt
Plaatselijk trainen helpt niet. Je kan dus niet bijvoorbeeld veel je heupen bewegen om dáár af te vallen. Wel kun je veel calorieën verbranden door 20 minuten licht-intensief te bewegen. Eet dan íets minder dan je normaal zou doen (aan suikers en slechte vetten) en het vet zal weggaan waar het het laatst bijgekomen is. Dit kan echter wel even duren, dat verschilt per persoon. Ik ben in 2 weken een groot deel van mijn vet kwijtgeraakt.

Vergeet niet de krachttraining! Als je namelijk alleen calorieën verbrandt zul je ook je spieren verbranden (slapper maken). Houd dit in de gaten en succes.

Iemand antwoord op mijn vraag van de vorige pagina?
Oud 18-10-2009, 13:34
jasper95
jasper95 is offline
Citaat:
2 a 5 kilo van je gezicht afhalen lijkt me geen goed idee...

Als je gewoon 2 tot 5 kg wilt afvallen dan zou ik gewoon stoppen met tussendoortjes nemen (zoals die skittles die ik altijd nam >_>) en regulier gaan sporten (2x per week of meer, en GEEN dammen, gamen en meer van dat soort intensieve sporten)

Verder geen domme dingen proberen.
Ik speel voetbal en train 2 per week en speel zaterdag de match. Na dat ik van school ben eet ik graag snoep en wat koeken. Dat zal ik nu stoppen en nu meer fruit gaan eten zoals appels en bananen. Ik zit graag ook voor de pc dus zou jij dat mij afraden?
Oud 18-10-2009, 13:51
DmCraanen
DmCraanen is offline
Neuh ik game me ook dood.

Zolang je maar sporten ernaast doet, en ipv die koeken en snoep een bak druiven of olijven pakken ofzo. Om de een of andere reden moet je altijd snoep hebben bij computeren (heb ik ook ) maar dat kan prima vervangen worden door druiven of iets anders gezonds. ook niet elke keer toegeven als je zin hebt in iets zoets/lekkers. je wordt blijkbaar sneller hongeriger achter een computer (heb ik xD) maar je gaat niet dood als je wat minder neemt. (dit werkt btw voor mij, geen idee of het voor anderen werkt maar het zal je vast niet schaden)

Verder wat fabian zegt.
Oud 18-10-2009, 14:06
jasper95
jasper95 is offline
Citaat:
Plaatselijk trainen helpt niet. Je kan dus niet bijvoorbeeld veel je heupen bewegen om dáár af te vallen. Wel kun je veel calorieën verbranden door 20 minuten licht-intensief te bewegen. Eet dan íets minder dan je normaal zou doen (aan suikers en slechte vetten) en het vet zal weggaan waar het het laatst bijgekomen is. Dit kan echter wel even duren, dat verschilt per persoon. Ik ben in 2 weken een groot deel van mijn vet kwijtgeraakt.

Vergeet niet de krachttraining! Als je namelijk alleen calorieën verbrandt zul je ook je spieren verbranden (slapper maken). Houd dit in de gaten en succes.

Iemand antwoord op mijn vraag van de vorige pagina?
Ik train soms ook met gewichten thuis zo 20 minuten voor mijn spieren Dus als je gezonder eet en niet snoept kan je afvallen in je gezicht?
Oud 18-10-2009, 14:11
DmCraanen
DmCraanen is offline
nouja dan val je af in general, dus als het goed is ook je gezicht ja... tenminste...neem aan dat jij niet een of andere afwijking hebt waardoor al je vet zich opslaat in je wangen?

Wel gewoon je 3 maaltijden per dag nemen he!
Oud 18-10-2009, 14:13
jasper95
jasper95 is offline
Citaat:
nouja dan val je af in general, dus als het goed is ook je gezicht ja... tenminste...neem aan dat jij niet een of andere afwijking hebt waardoor al je vet zich opslaat in je wangen?

Wel gewoon je 3 maaltijden per dag nemen he!
nee Ik ben tevreden over mn gezicht hoor alleen wil mijn kopje iets je smaller;-)
Oud 18-10-2009, 16:18
FabianX
FabianX is offline
Vet verbrand je pas na 20 minuten intensief bewegen. Dan gaat je lichaam over van calorieën tot vet. Maar als je laatst bijvoorbeeld vet hebt opgeslagen bij je benen zal het vet eerst van je benen weggaan. En níet eten vlak voor het naar bed gaan eten of snoepen. Dan zal je lichaam bijna alles opslaan als vet omdat het geen tijd kreeg. Verder is Cola héél slecht, drink ipv daarvan gewoon siroop of Ice Tea. Nog beter is appelsap of zo.

Verder belangrijke info in mijn eerste post.
Oud 18-10-2009, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Vet verbrand je pas na 20 minuten intensief bewegen. Dan gaat je lichaam over van calorieën tot vet. Maar als je laatst bijvoorbeeld vet hebt opgeslagen bij je benen zal het vet eerst van je benen weggaan. En níet eten vlak voor het naar bed gaan eten of snoepen. Dan zal je lichaam bijna alles opslaan als vet omdat het geen tijd kreeg. Verder is Cola héél slecht, drink ipv daarvan gewoon siroop of Ice Tea. Nog beter is appelsap of zo.

Verder belangrijke info in mijn eerste post.
Over van calorieën tot vet? Wtf. Alles bevat calorieën, vet ook.
Cola slechter dan siroop of ice tea of appelsap? Wtf. Vruchtensap bevat vaak 2 keer zoveel calorieën als frisdrank.
Oud 18-10-2009, 16:40
Briseïs
Briseïs is offline
Maar eh, even aannemend dat dat cijfer achter je naam je geboortejaar is, dan is het waarschijnlijk gewoon je lichaam dat verandert vanwege de puberteit. Daar valt vrij weinig aan te doen. Bovendien is afvallen als je nog in de groei bent meestal niet zo heel gezond. Maar sporten en gezond eten is natuurlijk nooit slecht, dus als je je gewoon daarop concentreert ipv afvallen is dat waarschijnlijk wel best.
Oud 18-10-2009, 19:12
voussavez?
voussavez? is offline
Je moet ook niet alles aannemen wat anderen zeggen hè. Vind je zelf ook dat je een wat dikkere kop hebt? Vond je dat ook voordat die mensen dat zeiden?

Als het echt zo is, kan ik je aanraden om gewoon gezonder te eten (minder snoep en koek, genoeg fruit en gezond drinken, en vooral minder zout eten!). En met het sporten zit het wel goed denk ik. Maar nogmaals, ik denk dat het wel mee valt met je 'dikkere kop'.
Oud 18-10-2009, 20:22
Balance
Balance is offline
In het voedings- en gezondheidstopic, helemaal bovenaan, kun je tips vinden om af te vallen. Ook kun je daar je vragen stellen.

Regels voor berichten