![]() |
||
Citaat:
Vergeet niet de krachttraining! Als je namelijk alleen calorieën verbrandt zul je ook je spieren verbranden (slapper maken). Houd dit in de gaten en succes. Iemand antwoord op mijn vraag van de vorige pagina?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Neuh ik game me ook dood.
Zolang je maar sporten ernaast doet, en ipv die koeken en snoep een bak druiven of olijven pakken ofzo. Om de een of andere reden moet je altijd snoep hebben bij computeren (heb ik ook ![]() ![]() Verder wat fabian zegt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vet verbrand je pas na 20 minuten intensief bewegen. Dan gaat je lichaam over van calorieën tot vet. Maar als je laatst bijvoorbeeld vet hebt opgeslagen bij je benen zal het vet eerst van je benen weggaan. En níet eten vlak voor het naar bed gaan eten of snoepen. Dan zal je lichaam bijna alles opslaan als vet omdat het geen tijd kreeg. Verder is Cola héél slecht, drink ipv daarvan gewoon siroop of Ice Tea. Nog beter is appelsap of zo.
Verder belangrijke info in mijn eerste post.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cola slechter dan siroop of ice tea of appelsap? Wtf. Vruchtensap bevat vaak 2 keer zoveel calorieën als frisdrank. |
![]() |
|
Maar eh, even aannemend dat dat cijfer achter je naam je geboortejaar is, dan is het waarschijnlijk gewoon je lichaam dat verandert vanwege de puberteit. Daar valt vrij weinig aan te doen. Bovendien is afvallen als je nog in de groei bent meestal niet zo heel gezond. Maar sporten en gezond eten is natuurlijk nooit slecht, dus als je je gewoon daarop concentreert ipv afvallen is dat waarschijnlijk wel best.
|
Je moet ook niet alles aannemen wat anderen zeggen hè. Vind je zelf ook dat je een wat dikkere kop hebt? Vond je dat ook voordat die mensen dat zeiden?
Als het echt zo is, kan ik je aanraden om gewoon gezonder te eten (minder snoep en koek, genoeg fruit en gezond drinken, en vooral minder zout eten!). En met het sporten zit het wel goed denk ik. Maar nogmaals, ik denk dat het wel mee valt met je 'dikkere kop'.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonder Condoom ThugL!fe | 79 | 21-07-2004 00:31 | |
De Kantine |
heeft er iemand... lizje | 55 | 04-02-2004 15:07 | |
Lifestyle |
wat vinden jullie van de nieuwe look van christina aguilera??? Verwijderd | 221 | 31-08-2003 22:38 | |
Lifestyle |
Zou jij later plastische chirurgie ondergaan? Optima | 53 | 07-07-2003 09:23 | |
Lifestyle |
dresscode op school? gengarina | 64 | 06-10-2002 11:02 |