Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2009, 17:36
sanzroffie
sanzroffie is offline
Hallo, toen ik gisterochtend mij make up afhaalde met milk.. maak ik mijn gezicht daarna nog even schoon met lotion.. toen is er een spettertje in mijn oog gekomen..
had de hele dag nergens last van tot 1 dag later vandaag dus... er zit een bultje op die wittig is en gaat steeds meer richting mijn iris en doet pijn met knipperen en steekt soms wel eens.... wat nu?? alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 18:03
PatoLoco
PatoLoco is offline
Het verplaatst zich gewoon over je oog? Dan is het misschien gewoon een stukje vuil, mnee? Als het gewoon een vuiltje is, kan je het gewoon met je vinger verwijderen. Handen goed wassen en drogen met een stofvrije doek en dan het vuil zachtjes met je vinger proberen te verwijderen. Als je niet goed weet wat het is, zou ik naar de dokter gaan. Je ogen zijn uiteraard erg belangrijk dus je kan maar beter voorzichtig zijn Eventueel wacht je nog heel effe als je niet te veel last hebt...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 19:11
Verwijderd
Het bultje beweegt en zit dus niet vast op je oogbol? In dat geval denk ik dat het een soort slijm is ofzo, dat kan ook wittig zijn. Probeer inderdaad eens of je het met een schone vinger uit je oog kan krijgen (schuif het naar je neus toe, dat is het makkelijkst).
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 21:31
Opstatte
Opstatte is offline
Klinkt als een vuiltje, wat ik zou doen is met een wattenstaafje heel zachtjes aanraken. Of even goed huilen, wie weet is het dan over. Zo niet morgen de dokter bellen, je kan niet zuinig genoeg zijn op je ogen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 15:33
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Het is sowieso verstandig om in het vervolg meteen nadat het in je oog gespetterd is, je ogen goed te wassen met wat water, dan is het er meteen uit. Dat adviseren ze bij shampoo, maar bij andere producten die niet ph-neutraal zijn of die niet tegen de neutrale waarde aanzitten zou ik dat zeker ook doen..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 18:02
HOI-hoi-HOI
HOI-hoi-HOI is offline
Misschien is het een restant van die milk die je op je huid hebt gesmeerd en per ongeluk in je oog is gekomen?

Regels voor berichten