Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2009, 19:17
danny16
danny16 is offline
ik ben 16 en er is zo'n meisje van 15 en ik vind haar echt leuk maar ik weet niet of me mij leuk vindt. Hoe kan ik daarachter komen, moet ik iemand anders sturen of moet ik het zelf vragen maar dan ben ik bang om te horen dat ze mij niet leuk vind of zo. weet niet wat ik moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2009, 20:01
Amstelveen18man
Amstelveen18man is offline
Beste danny,

dat gevoel van willen weten hoe iemand over jou dentk dat ken ik ik heb dat zelf ook meegemaakt maar ik waarschuw je maak niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt om er een ander op af te sturen vinden dames niet leuk kan ik je zeggen Ga gewoon naar haar toe en vertel haar daty je haar leuk vind een blauwtje lopen is niet erg als je maar met trots kunt zeggen dat je het haar verteld hebt.

Carlos
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 20:21
Zwimber
Zwimber is offline
Hey Danny,,

Ehm, nouja ik weet niet, heb je het alleens tegen iemand gezegd die al langere tijd met jullie beide bevriend is ? die kan er altijd makkelijk een mening over geven, aan mensen zien of ze elkaar 'extra' aandacht geven is veeel makkelijker voor een buitenstaander, nouja suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 20:33
I C U
I C U is offline
Kennen jullie elkaar al een beetje? In dat geval is het het beste om er zelf achteraan te gaan, al dan niet in real life (sms, hyves oid is ook een optie...). Wanneer je haar niet kent maar je kent iemand die haar kent, kan je het altijd via via spelen en haar leren kennen. Alleen zou ik er wel voor zorgen dat je haar zelf vraagt voor een date oid, omdat het nogal basisschool is om dat door een ander te laten regelen...
Oud 13-10-2009, 21:46
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
ik ben 16 en er is zo'n meisje van 15 en ik vind haar echt leuk maar ik weet niet of me mij leuk vindt. Hoe kan ik daarachter komen, moet ik iemand anders sturen of moet ik het zelf vragen maar dan ben ik bang om te horen dat ze mij niet leuk vind of zo. weet niet wat ik moet doen
Je moet gewoon met haar omgaan, op een makkelijke, niet-romantisch geïnteresseerde manier. Dan zal ze zich ook niet bedreigd voelen, en als jij de instelling hebt van 'slechts praten en sociaal doen' zal jij ook niet zo nerveus zijn. En trouwens, als je haar nog niet hebt leren kennen, kan je niet echt weten of je haar zo leuk vind. Kijk eerst maar eens of ze bij je past. Wees kritisch.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 07:17
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
maar dan ben ik bang om te horen dat ze mij niet leuk vind of zo. weet niet wat ik moet doen
als je nu niks tegen haar zegt, dan kan je er later spijt van krijgen.
Reageren

Regels voor berichten