Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2009, 13:28
supergirl#1
supergirl#1 is offline
De Italiaanse seksuoloog Piero Lorenzoni gaat er prat op een manier te hebben gevonden om het karakter van een vrouw af te leiden door naar de borsten te kijken……….

Lorenzoni vergelijkt de vrouwenborst met fruitsoorten om zijn theorie duidelijk te maken. De fruitvormen en haar betekenissen staan vandaag te lezen in Libelle.

MELOENEN
Wie grote, ronde borsten heeft is een echte gastronoom. Deze vrouw houdt van lekker eten en van verwend worden. Op het gebied van seks zijn ze redelijk terughoudend en zullen ze niet vaak het initiatief nemen.

CITROENEN
Vrouwen met citroenborsten zijn erg seksbelust. Ze zijn steeds te vinden voor een robbertje vrijen en zijn redelijk eigenwijs. Ze lopen over van de levenslust en streven naar een gebalanceerd leven.

ANANASSEN
Ovale borsten zijn eigen aan intelligente vrouwen die voor hun carričre kiezen.

GRAPEFRUITS
Deze dames zijn meestal erg verlegen en huiselijk ingesteld, dat zie je echter niet aan hun kledij want die mag erg uitdagend zijn. Liefde is voor deze dames belangrijker dan seks.

SINASAPPELS
Vrouwen met kleine ronde borsten hebben bijna geen seksuele fantasiën. Ze hebben liever een goed gesprek dan tussen de lakens te duiken

KERSEN
Kleine kersvormige borsten staan voor grappige en aangename vrouwen die intelligentie met humor combineren. Deze vrouw heeft een normale zin in seks.

PEREN
De meeste vrouwen hebben peervormige borsten. Deze structuur staat voor erg complexe vrouwen die zichzelf als gelovig omschrijven maar eveneens niet vies zijn van wat seksuele avontuurjes buiten hun relatie om.

Bron: GvA

bron
http://seks.blog.nl/lijf-leden/2009/...ezen#more-4421
Oud 04-10-2009, 13:30
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga voortaan eens goed naar een meisje haar borsten kijken voordat ik op haar afstap bedankt!
Oud 04-10-2009, 14:27
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik ga voortaan eens goed naar een meisje haar borsten kijken voordat ik op haar afstap bedankt!
Alsof je dat nog niet deed
Oud 04-10-2009, 14:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Alsof je dat nog niet deed
Ik ben meer van de konten en benen
Oud 04-10-2009, 16:02
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Van te voren lijkt het me niet dat je hier veel aan hebt.
Vrouwen hebben meestal een bh aan, waardoor je de oorspronkelijke vorm niet ziet.
Of je moet iedere vrouw die je tegenkomt gaan vragen of ze haar bh uitdoet.
Oud 04-10-2009, 16:57
GroeneDag
GroeneDag is offline
Citaat:
Of je moet iedere vrouw die je tegenkomt gaan vragen of ze haar bh uitdoet.
't proberen waard
Oud 04-10-2009, 16:59
Verwijderd
Natuurlijk zijn vrouwen met meloenvormige borsten gastronomen, dikke(re) vrouwen hebben praktisch altijd grotere borsten. Bij citroenen kan ik me niks voorstellen, maar die omschrijving is zo vaag dat 'ie bij iedereen wel kan passen. Als je tieten op ananassen lijken () dan is het heel logisch dat je voor je carričre kiest, je hebt dan namelijk fucking tieten die op ananassen lijken en daar wil niemand aan zitten. Als je borsten hebt als grapefruits dan is het ook heel logisch dat je net wat eerder uitdagend gekleed gaat, want dat is de sociaal bepaalde mooie vorm. Liefde is voor iedereen belangrijker dan seks. Sinasappels - gewoon bullshit. Kersen - wtf, kersen? Niemand heeft toch borsen in de vorm van kersen? Maar dit sluit een beetje aan bij zo'n boerengedachte a la 'als je geen dikke tieten hebt moet je het hebben van je persoonlijkheid'. Alsof de vorm van je borsten in verband staat met de hoeveelheid humor en intelligentie. En wat de peren betreft - hij zegt dat de meeste vrouwen die vorm hebben. De meeste vrouwen omschrijven zichzelf als 'complex'. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben.

Die Piero wil gewoon onder werktijd lekker naar tetten kijken. Met z'n op internet gekochte seksuologiediploma.
Oud 04-10-2009, 18:34
Verwijderd
Niet dat iemand dit serieus neemt verder, maar toch.
Oud 05-10-2009, 18:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat over die peren dacht ik ook meteen - zo omschrijven de meeste (vrouw)mensen zich
Oud 05-10-2009, 21:24
Verwijderd
Mwoah, ik ga voor de citroenaasappel
Oud 05-10-2009, 22:49
Vice
Vice is offline
peervormige borsten
Oud 05-10-2009, 23:05
Verwijderd
aardbei! aardbei!

oh sorry, dacht dat we het over milkshakes hadden...
Oud 06-10-2009, 17:13
Verwijderd
Dit is wel een droombaan hoor.
"" wat is jouw beroep? O, ik lees borsten."
Oud 08-10-2009, 05:07
kous
kous is offline
bullshakaaaaa,

"SINASAPPELS
Vrouwen met kleine ronde borsten hebben bijna geen seksuele fantasiën. Ze hebben liever een goed gesprek dan tussen de lakens te duiken"

Lees eens "My secret garden"

....elke vrouw heeft crazy sexfantasien. En elke vrouw wilt aan replicatie doen, daarvoor zijn ze ook ontworpen.

Ik weerleg hier niet alleen het feit dat de vorm van borst er iets doe doet ( total crap )

Maar gewoon het opstellen deze statement heeft al een serieus tekort aan inzicht in een vrouw ( niet dat een vrouw dat wel heeft, alpha males kennen vrouwen 500x beter dan ze zichzelf kennen, it's all hardwired. )
Oud 08-10-2009, 12:52
Verwijderd
Citaat:
bullshakaaaaa,

"SINASAPPELS
Vrouwen met kleine ronde borsten hebben bijna geen seksuele fantasiën. Ze hebben liever een goed gesprek dan tussen de lakens te duiken"

Lees eens "My secret garden"

....elke vrouw heeft crazy sexfantasien. En elke vrouw wilt aan replicatie doen, daarvoor zijn ze ook ontworpen.

Ik weerleg hier niet alleen het feit dat de vorm van borst er iets doe doet ( total crap )

Maar gewoon het opstellen deze statement heeft al een serieus tekort aan inzicht in een vrouw ( niet dat een vrouw dat wel heeft, alpha males kennen vrouwen 500x beter dan ze zichzelf kennen, it's all hardwired. )

Jij maakt mij echt aan het lachen met je opmerkingen. Als het serieus is...meh

ontopic: Peerborsen? hoe moet dat eruit zien? heel dik van onderen, zo hangend? hehe. Leuke theorie, maar....hmn..
Oud 08-10-2009, 16:54
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik kan ze ook lezen. Bij deze is elke vrouw op dit forum op haar borsten door mij te laten lezen (braille).

Uiteraard vraag ik een vergoeding van 5,- per borst.
Oud 08-10-2009, 17:07
Pluis
Pluis is offline
Dit topic wordt niks.

Regels voor berichten